potkuhousu kirjoitti:kerro lisää, me haluamme tietää
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
No täältä pesee:
aikani kun hiostin Claesia, niin häneltä tuli tällainen sähköposti:
"Nyt alan saada tarpeekseni tästä... Me lähetämme kaikki tavarat jälleenmyyjillemme, jos he ovat meiltä jotain tilanneet. Me vastaamme kaikkiin meille tulleisiin e-maileihin. Jos et ole tilannut kyseisiä osia, niin silloin et myöskään saa niitä. Onko se niin vaikea ymmärtää?"
Meikäläinen kirjoitti siihen vastauksen:
"Joo, mäkin alan samaan tarpeeksi tästä hommasta! Kuinka vaikeeta se on myöntää, että teidän organisaatio on hoitanut Pro-Car Servien asioita todella huonosti? Mä voin aina myöntää omat mokani, jos olen ryssinyt, mutta te ette näköjään voi myöntää omia virheitänne.
Kysypä SP:n Peteriltä tai Seijarin Rikulta, oonko mä oikeassa vai väärässä väitteiteni kanssa!
Mun mielestä sä valehtelet väittäessäsi, että te muka vastaatte kaikkiin teille tuleviin maileihin ja lähetätte Pro-Car Servicen tilaamat kamat sitä mukaa kun niitä tilataan. Jos sä pystyt edelleen puhtaalla omallatunnolla väittämään em. asioita, niin sitten neuvoisin sua tsekkaamaan, mitä sun firman työntekijät oikein puuhailee töissään!
Miksi muuten kirjoittelisin sulle näitä sähköposteja, jos kaikki olisi OK? Jos vika olisi PCS:ssä, niin sitten tietysti lähestyisin heitä, enkä sinua. Mutta mä olen tosi tyytyväinen PCS:ään, mutta SP:n toimintaan PCS:ssää ja mua kohtaan mä olen todella tyytymätön.
Mä olen kyllästynyt leikkimään 'kissa ja hiiri -leikkiä' teidän kanssanne. Maptunin Fredrik tarjosi mulle samaa IC:tä hyvään hintaan ja toimitusaika oli yksi viikko, ja jos en olisi lojaali PCS:lle (joka on muuten maksanut ton mun tilauksen teille jo aikoja sitten), niin mulla olisi jo tuo IC hallussani. Maptunin asiakaspalvelu on muuten tosi hyvä!
Mä todellakin toivon, että jos et ole aikaisemmin tiennyt yrityksessäsi olevista ongelmista, niin neuvoisin sua vakavasti tsekkaamaan, mitä sun henkilökuntasi tekee työssään!
Muuten, en ole saanut yhtäkään anteeksipyyntöä tai selitystä Teiltä, vaikka olen odottanut noita kamoja 3 ja puoli kuukautta. Peter lähetti pitkän hiljaisuuden jälkeen Rikulle sähköpostin, joka alkoi 'sorry for the delay...', mutta siinä kaikki. Ja tiedän, että mun pitäisi hoitaa asiani PCS:n kautta (jota olet jo moneen kertaan toitottanut), mutta jos te ette pysty hanskaamaan hommianne jälleenmyyjänne kanssa, niin tässä tapauksessa se olen minä, jota siitä kärsii eniten.
Turha tätä keskustelua on jatkaa, kun se ei näköjään johda mihinkään. Koska sinä et kykene myöntämään firmasi virheitänne, on tämä keskustelu aivan hedelmätöntä."
Ja arvatkaa mitä? Äijä vastasi kaikkiin mun edellisiin maileihin, mutta ei tähän
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Oliskohan suuttunut oikein kunnolla vai alkanut tekemään firmassaan "sisäistä selvitystä"?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)