Speedparts (jälleen kerran)

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Speedparts (jälleen kerran)

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Moi!

Ollaan nyt "Vigge":n kanssa käyty vilkasta kirjeenvaihtoa Speedpartsiin päin. Ollaan jo saatu suututettua toimitusjohtajakin, joka lähetti mulle ruotsiksi mailin, että "älä lähetä mulle cc:nä sähköposteja, jos hoitelet asioita muun yritykseen kuuluvan henkilön kanssa."

Johan on toimitusjohtajalla pokkaa mennä sanomaan tuollaista heidän toimettomuutensa jälkeen! Kirjoitin kyseiselle TJ:lle, että juuri hän on vastuussa yrityksensä toiminnasta ja tottakai kirjoitan hänelle, jos homma ei toimi toivotulla tavalla.

Sen jälkeen hän kertoi mulle, että "ikävää että et ole tyytyväinen Pro-Car Serviceen. Me olemme olleet erittäin tyytyväisiä heihin."

No on siinä toimitusjohtaja! Kirjoitin hänelle, että mä olen todella tyytyväinen PCS:ään, mutta en ole tyytyväinen Speedpartsin toimintaan Pro-Car Serviceä kohtaan. Saas nähdä, mitä äijä taas vastailee mulle :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: Speedparts (jälleen kerran)

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Turbo Sensonic kirjoitti:Moi!

Ollaan nyt "Vigge":n kanssa käyty vilkasta kirjeenvaihtoa Speedpartsiin päin. Ollaan jo saatu suututettua toimitusjohtajakin, joka lähetti mulle ruotsiksi mailin, että "älä lähetä mulle cc:nä sähköposteja, jos hoitelet asioita muun yritykseen kuuluvan henkilön kanssa."

Johan on toimitusjohtajalla pokkaa mennä sanomaan tuollaista heidän toimettomuutensa jälkeen! Kirjoitin kyseiselle TJ:lle, että juuri hän on vastuussa yrityksensä toiminnasta ja tottakai kirjoitan hänelle, jos homma ei toimi toivotulla tavalla.

Sen jälkeen hän kertoi mulle, että "ikävää että et ole tyytyväinen Pro-Car Serviceen. Me olemme olleet erittäin tyytyväisiä heihin."

No on siinä toimitusjohtaja! Kirjoitin hänelle, että mä olen todella tyytyväinen PCS:ään, mutta en ole tyytyväinen Speedpartsin toimintaan Pro-Car Serviceä kohtaan. Saas nähdä, mitä äijä taas vastailee mulle :wink:
Kaiken tämän lisäksi mua eniten risoo SP:n valikoiva tyyli vastata kysymyksiin, eli jos kysymys ei miellytä niin sitä ei tarvitse kommentoida. :evil:

Olin tossa jokunen viikko takaperin aktiivisesti yhteydessä ko. putkaan ja yritin saada vahvistusta toimitusajalle. Maileihin vastattiin asiallisesti, siis kaikkeen muuhun mutta toimitusaikaa ei kommentoitu mitenkään. Sana toimitusaika esiintyi viidessä mailissa sekä Englaniksi, Ruotsiksi, mustattuna jne. mutta asiaa ei kommentoitu.

Tästäkös riemastuin ja kyisin suht nasevasti miten ihmeessä asiakas uskaltaa tilata teiltä yhtään mitään jos yksikertaiseen toimitusaika kysymykseen ei oteta kantaa? Minua ainakin kiinnostaa tuleeko kama tällä viikolla, kahden viikon kuluessa vai kenties ensi vuonna. Ja jos tulee ensi vuonna niin pitäkää hyvänänne, mua ei kiinnosta
Vastaus saapui kysymyksen kera:

"saanko kysyä mistä johtuu sinun vihainen äänensävy"

Vastastasin tähän niin kuin asia on, "Tämä tuntuu olevan ainoa tapa jolla
saan vastauksia kysymyksiini." Tyypeillä on sitten pokkaa lähettää vastineeksi että "Sorry for missing the deliverytime..."
Kyllä saa kaveri olla täysin sokea, jos kymmen sanan joukosta ei löydä mustattua tekstiä.

Elin jo siinä toivossa että tämä soppani on vihdoi selvä, mutta kuinkas kävikään. Tavara ei ole saapunut, luvattiin 2-3 päivää tilaluksesta.
9pv:n jälkeen tavara oli kuuleman SP:llä ja oli juuri lähdössä seuraavana päivänä, niin varmaan. Nyt sekä minä että Turbo Sensonic olemme yrittäneet selvittää missä tämä luvattu paketti on, vai onko se edes lähtenyt niin kuin sovittii. Paketissa kun pitäisi olla meidän molempien tavarat.

Mitä SP sitten tekee kun asiasta yrittää kysyä?. No, keskittyy jauhamaan pas*** ja vastailemaan epäolennaisiin kysymyksiin, kuten aina. En ymmärrä mistä rautalangasta heille pitää asiat vääntää...
#1730
500whp.net member
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

EI sais nauraa

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

:D :D :D

Aika kivaa toimintaa, ei sais nauraa mutta mä repesin ihan täysin. Unohtaa ne tavaranne ja hakekaa muualta. Voisitte saada ne ennen joulupukkia.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Maileihin kun ei vastattu niin päätin ottaa puhelimen kauniiseen käteen ja soittaa ko. putkaan.

Komiikka alkaa jo esiteltyäni itseni, kun yritin saada Peterin langan päähän.
En tiedä kuka luurissa oli, mutta hän ilmoitti minulle ettei Peter ole paikalla. Kyselin sitten häneltä muutaman kysymyksen, tilasin nämä ja nämä kamat, pitä tulla silloin ja silloin, mutta ei tullut. Mies änkyttää jotain luuriin, mutta ilmittaa sitten yht'äkkiä "yhdistän Peterille", mitä sviddua? Mies on paikalla, vai tuliko se just huusista?

Kysyn Peteriltä mikset vastaan maileihini?
>sain sen aamulla en ole vielä kerinnyt vastaamaan
Sait sen myös eilen muutamaan otteeseen
>Ei kommenttia
Kysyn onko tavara lähtenyt niin kuin sovittiin
>ei ole
No miksi ei
>Jt:llä toimitus ongelmia putken kanssa, kiinnityksiin tehtiin muutoksia koska vanhat ei olleet hyviä. Viggen rööri tuli vasta äskettäin myyntiin.
Et sitten viitsinyt mulle ilmoittaa että tavara ei lähtenyt vaikka sovittiin
ja mä kerkesin jo varamaan ajan asennukseen.
>En mä mitään toimitusaikaa ole luvannut
Kyllä mulla on tässä kaksi mailia edessä jossa kirjoitat että tavara toimitetaan 2-3 päivän kuluessa tilauksesta ja myöhemmin vahvistettu toimituspäivä, torstaina 4.9
>Tarjoutuu lähettämään mulle ECU etukäteen ja putken kun se tulee
Mitäköhän mä sillä ECUlla teen, poltan ahtimen kun ei ole putkea vai?
>Juu ei sitä kannata asentaa jos sulla ei ole putkea
Koska uskot että saan tavarat
>Toivottavasti me saadaan ne tänne tänään tai huomenna
Niin, koska ne on mulla
>En mä uskalla luvata mitään, kun rahtareista ei voi tietää
ja laulu jatkuu...

JAAHAS, taasko tässä kävi näin :evil:
Tavara oli SP:llä jo viime viikolla Peterin mailien mukaan, mutta nyt sitä ei sitten olekaan siellä???
Mitä pirua mä on niile tehnyt, varastanut omenat Peterin puusta, ei ymmärrä. Mitä liikkuu miehen päässä kun se kirjoittaa että tavarat on tällä ja lähetetään silloin.
#1730
500whp.net member
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

No nyt se Claes (Speedpartsin TJ) sitten poltti hihansa :twisted: Pistin vielä lisää "bensaa liekkeihin" hiillostaakseni äijää :twisted: Ja jumalauta, mähän osaan ruotsiakin, kun eteen tulee pakkotilanne :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

kerro

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

kerro lisää, me haluamme tietää :!:
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Re: kerro

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

potkuhousu kirjoitti:kerro lisää, me haluamme tietää :!:
Jep tää on oikeeta draamaa. Onnex tuli hoidettua oma chipin hankita Maptun:ta :D . Pro-Carservicekin vois alkaa harkitteen jonkun muunkin toimittajan edustamista.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: kerro

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

potkuhousu kirjoitti:kerro lisää, me haluamme tietää :!:
No täältä pesee:

aikani kun hiostin Claesia, niin häneltä tuli tällainen sähköposti:

"Nyt alan saada tarpeekseni tästä... Me lähetämme kaikki tavarat jälleenmyyjillemme, jos he ovat meiltä jotain tilanneet. Me vastaamme kaikkiin meille tulleisiin e-maileihin. Jos et ole tilannut kyseisiä osia, niin silloin et myöskään saa niitä. Onko se niin vaikea ymmärtää?"

Meikäläinen kirjoitti siihen vastauksen:

"Joo, mäkin alan samaan tarpeeksi tästä hommasta! Kuinka vaikeeta se on myöntää, että teidän organisaatio on hoitanut Pro-Car Servien asioita todella huonosti? Mä voin aina myöntää omat mokani, jos olen ryssinyt, mutta te ette näköjään voi myöntää omia virheitänne.

Kysypä SP:n Peteriltä tai Seijarin Rikulta, oonko mä oikeassa vai väärässä väitteiteni kanssa!

Mun mielestä sä valehtelet väittäessäsi, että te muka vastaatte kaikkiin teille tuleviin maileihin ja lähetätte Pro-Car Servicen tilaamat kamat sitä mukaa kun niitä tilataan. Jos sä pystyt edelleen puhtaalla omallatunnolla väittämään em. asioita, niin sitten neuvoisin sua tsekkaamaan, mitä sun firman työntekijät oikein puuhailee töissään!

Miksi muuten kirjoittelisin sulle näitä sähköposteja, jos kaikki olisi OK? Jos vika olisi PCS:ssä, niin sitten tietysti lähestyisin heitä, enkä sinua. Mutta mä olen tosi tyytyväinen PCS:ään, mutta SP:n toimintaan PCS:ssää ja mua kohtaan mä olen todella tyytymätön.

Mä olen kyllästynyt leikkimään 'kissa ja hiiri -leikkiä' teidän kanssanne. Maptunin Fredrik tarjosi mulle samaa IC:tä hyvään hintaan ja toimitusaika oli yksi viikko, ja jos en olisi lojaali PCS:lle (joka on muuten maksanut ton mun tilauksen teille jo aikoja sitten), niin mulla olisi jo tuo IC hallussani. Maptunin asiakaspalvelu on muuten tosi hyvä!

Mä todellakin toivon, että jos et ole aikaisemmin tiennyt yrityksessäsi olevista ongelmista, niin neuvoisin sua vakavasti tsekkaamaan, mitä sun henkilökuntasi tekee työssään!

Muuten, en ole saanut yhtäkään anteeksipyyntöä tai selitystä Teiltä, vaikka olen odottanut noita kamoja 3 ja puoli kuukautta. Peter lähetti pitkän hiljaisuuden jälkeen Rikulle sähköpostin, joka alkoi 'sorry for the delay...', mutta siinä kaikki. Ja tiedän, että mun pitäisi hoitaa asiani PCS:n kautta (jota olet jo moneen kertaan toitottanut), mutta jos te ette pysty hanskaamaan hommianne jälleenmyyjänne kanssa, niin tässä tapauksessa se olen minä, jota siitä kärsii eniten.

Turha tätä keskustelua on jatkaa, kun se ei näköjään johda mihinkään. Koska sinä et kykene myöntämään firmasi virheitänne, on tämä keskustelu aivan hedelmätöntä."

Ja arvatkaa mitä? Äijä vastasi kaikkiin mun edellisiin maileihin, mutta ei tähän :twisted: Oliskohan suuttunut oikein kunnolla vai alkanut tekemään firmassaan "sisäistä selvitystä"? :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Rock

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

ASIAAAAAA Suomipojat laittaa tuulemaan :D Olette ko yrityksen lempi asiakkaita. Muuten voisko tosta asiakaspalvelu parantua. Ihankuin se sketsi rautakaupasta jossa tavarat haetaan hyllyltä yksitellen.

Jos tosta ei ala toiminta tokenemaan voimme sanoa hyvästit SP jutuille. Pitäkööt paskansa. Pron kandee alkaa katselemaan muitakin tavarantoimittajia.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Joo, ennen olinkin varmaan lempiasiakas. Nyt oon sitten "lempiasiakas" :wink:

Ja ruotsiksi oon kaikki noi e-mailit vääntänyt Claesille :) On se ihme, mihin ihminen venyy, kun tulee tosipaikka kysymykseen :wink: Tietysti tossa mun ruotsinkielessä on varmaan roppakaupalla virheitä (sanajärjestykset sivulauseissa, epämääräiset ja määräiset muodot tms.), mutta sanoma menee ainakin perille :twisted:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Aika hurjaa tekstiä...En oikeen tiiä pitäiskö nauraa :lol: vai itkeä :cry: mutta onhan tää homma menny jo ihan uskomattomaks :roll: :roll:
Itelläni ei koskaan ole SP:n kanssa ollu ongelmia mutta viime tilauksesta onkin jo aika kauan eli ilmeisesti sen jälkeen menny homma päin seiniä..
Toivottavasti saisivat jonkinlaisen järjestyksen noihin hommiinsa koska olen aina ollut kyseiseen firmaan todella tyytyväinen jne ja toivoisin että heidän kanssaan voisi jatkossakin asioida !
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Todella naurettavaa touhua. Ei toimitusjohtaja voi vastata asiakkailleen noin. Asiakashan on aina oikeassa ja jos asiakas valittaa, pitää toimitusjohtajan pyytää anteeksi, vaikka erimieltä olisikin. Hyvä johtaja ei ikinä käyttäytyisi noin. Ja ennen kaikkea ottaisi asiasta kunnolla selvää, ennen kuin vastailee vihaisena.

Tyytymättömiä asiakkaita pitää kohdella poikkeuksellisen hyvin, koska vaarana on juuri tämä, eli tyytymättömyydestä saa yht'äkkiä tietää liian moni. Speedpartsin olisikin pitänyt anteeksi pyyntönä toimittaa nyt nuo tilatut osat erikosihintaan, jolloin kaikki olisivat tyytyväisiä ja speedparts tuskin menisi konkkaan.
STCF #3
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

:lol: :lol: Hyvä jätkät!!
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
kallejh
"Saabisti"
Viestit: 441
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 07:52
Paikkakunta: Loppi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kallejh »

Juu, pistänpäs omankin korteni kekoon...

Eli tilasin PCS:ltä Taroxin levyt kilpuriini. No kuten arvata saattaa, muistaakseni 4 kuukautta siinäkin meni. Syyhän ei ollut mitenkään PCS:n, vaan tavara ei vaan yksinkertaisesti tullut Suomeen, ei sitten millään. Sen takia jouduinkin ajamaan ekat pari kisaa haljenneilla tappolevyillä. Hermot meni, mutta tulihan ne levyt sitten vihdoinkin sieltä. Päätin sitten kuitenkin ostaa ne (vaikka aluksi ajattelin että paskat, olkoot), koska PCS:n Riku lupasi ottaa levyt hyllyyn seisomaan vaikken minä niitä sitten enää haluaisikaan ostaa. Minusta hienosti tehty, ja ainakin minä olen saanut kerrassaan erinomaista palvelua PCS:ltä!

Harmittaa vaan tosiaan PCS:n puolesta, koska hurrit tuntuu koomaavan siellä nyt sen verran että ainakin täältä Suomesta alkaa asiakkaita vaihtamaan varmasti "hovitoimittajaansa". Ja vielä kaiken kruununa tuo "erittäin" hyvä asiakaspalvelu.....voivoivoivoi.
Kyllä sitä palikkaa saa nimittäin muualtakin.

Mitäpä vielä tapahtuu, jos tuo homma ei ala pelaamaan? Kuinka kauan Suomessa on (juuri) SP:n jälleenmyyjä? Koska loppujen lopuksi nämä piirit on kyllä aika pirun pienet...

Ihmetteleepi,
- Kalle Heikkilä #973 -
- Saab 96 V4 1978 turbo - Saab 99 Turbo Historic rata-auto projekti -
Make
"Viggen"
Viestit: 615
Liittynyt: Pe Touko 16, 2003 12:05
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

pakosarjasta

Viesti Kirjoittaja Make »

Itse kyselin Rikulta saabbiini uutta pakosarjaa. Hinta on ihan passeli, mutta toimitusaika 4vkoa SP:n mukaan. Eli tuon taitaa saada kertoa vähintään kahdella, jolloin tavara voisi olla täällä Oulussa..
Ken tietää sit... Itse ainakin alkukesästä tilasin omaan autooni palikkaa, niin tavara oli kahdessa viikossa perillä, taitaa olla sen jälkeen vähän toimitusajat muuttuneet. Tai jotain..
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Vastaa Viestiin