No joo, mutta ei tuo nyt sentään NIIN iso vielä ole, ämpärit on erikseen
Jep kyllä tuo pitäs olla ihan ajettavissa vielä. No t25 jälkeen joutuu ehkä ihan pikkusen korjaamaan ajotyyliä.
Näinpä . Toisaalta tuota 440hp:tä tulee tuskin vielä otettua.
Meinasinkin jo kysellä jotta mikä oli tuon "riittäkö loppuun asti" lauseen sisältö ja loppu tulema? -> +600hp ? Saattaa vaatia yhden jos toisenkin osan vahvistamisen, jopa tuon 440hp siirtämiseen tienpintaan.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
V-M kirjoitti:Meinasinkin jo kysellä jotta mikä oli tuon "riittäkö loppuun asti" lauseen sisältö ja loppu tulema? -> +600hp ? Saattaa vaatia yhden jos toisenkin osan vahvistamisen, jopa tuon 440hp siirtämiseen tienpintaan.
V-M
Sitä vaan tarkoitin, että ahtaako kierrosten tappiin asti, koska tuo 54mm imusiipi ei käsittääkseni ole mikään iso 2.3 koneeseen.
Ei kai etuvedon virittämisessä ole hirveästi järkeä enää 300 hp:n jälkeen, muttaa kivaahan se on
Eikös se kipuraja ole 200 hevosvoimaa kaikkien autolehtienkin mukaan. 201 hevosvoimalla tulee sitten teksti "ohjaus vetelee voimakkaasti täyskaasukiihdytyksissä ja pyörät sutivat paikaltaan lähdettäessä...blaablaablaa.."
CC Aero kirjoitti:Eikös se kipuraja ole 200 hevosvoimaa kaikkien autolehtienkin mukaan. 201 hevosvoimalla tulee sitten teksti "ohjaus vetelee voimakkaasti täyskaasukiihdytyksissä ja pyörät sutivat paikaltaan lähdettäessä...blaablaablaa.."
Niin siis talvella
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84