Holset ahtimet

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Ihan asiallisen kokoiset siivet, ei tarvii spoolia mitata kalenterilla vielä. Omassa ex-ahtimessa (Schwitzer s200) oli 55/56 siivet, vastaavalla on penkitetty 440hv 2.0L koneessa.
Foxbody turbo
AP
"Hirsch"
Viestit: 818
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 11:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AP »

Spooli on varmasti kohillaan, mutta riittäneekö tuotto loppuun asti?
suora6
"Tuplakaasari"
Viestit: 71
Liittynyt: To Maalis 03, 2005 14:53
Paikkakunta: salo

Viesti Kirjoittaja suora6 »

Ei taida olla paljon merkitystä etuvedolla ja 440 hp riittääkö tuotto "loppuun" saakka.....
9000cc vm-89 2,0T ex.autom.
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

suora6 kirjoitti:Ei taida olla paljon merkitystä etuvedolla ja 440 hp riittääkö tuotto "loppuun" saakka.....
No heei ohan se tympiä jos sutiminen loppuu ennen 200km/h :!:
Aki Peltola #1132
AP
"Hirsch"
Viestit: 818
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 11:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AP »

Aksu900 kirjoitti:
suora6 kirjoitti:Ei taida olla paljon merkitystä etuvedolla ja 440 hp riittääkö tuotto "loppuun" saakka.....
No heei ohan se tympiä jos sutiminen loppuu ennen 200km/h :!:
:lol: Nimenomaan!

No joo, mutta ei tuo nyt sentään NIIN iso vielä ole, ämpärit on erikseen
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

AP kirjoitti:
:lol: Nimenomaan!

No joo, mutta ei tuo nyt sentään NIIN iso vielä ole, ämpärit on erikseen
Jep kyllä tuo pitäs olla ihan ajettavissa vielä. No t25 jälkeen joutuu ehkä ihan pikkusen korjaamaan ajotyyliä. :)
Aki Peltola #1132
AP
"Hirsch"
Viestit: 818
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 11:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AP »

Aksu900 kirjoitti:
AP kirjoitti:
:lol: Nimenomaan!

No joo, mutta ei tuo nyt sentään NIIN iso vielä ole, ämpärit on erikseen
Jep kyllä tuo pitäs olla ihan ajettavissa vielä. No t25 jälkeen joutuu ehkä ihan pikkusen korjaamaan ajotyyliä. :)
Näinpä :) . Toisaalta tuota 440hp:tä tulee tuskin vielä otettua.
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

AP kirjoitti:
Aksu900 kirjoitti:
AP kirjoitti:
:lol: Nimenomaan!

No joo, mutta ei tuo nyt sentään NIIN iso vielä ole, ämpärit on erikseen
Jep kyllä tuo pitäs olla ihan ajettavissa vielä. No t25 jälkeen joutuu ehkä ihan pikkusen korjaamaan ajotyyliä. :)
Näinpä :) . Toisaalta tuota 440hp:tä tulee tuskin vielä otettua.
Meinasinkin jo kysellä jotta mikä oli tuon "riittäkö loppuun asti" lauseen sisältö ja loppu tulema? -> +600hp ? Saattaa vaatia yhden jos toisenkin osan vahvistamisen, jopa tuon 440hp siirtämiseen tienpintaan. :wink:

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
AP
"Hirsch"
Viestit: 818
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 11:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AP »

V-M kirjoitti:Meinasinkin jo kysellä jotta mikä oli tuon "riittäkö loppuun asti" lauseen sisältö ja loppu tulema? -> +600hp ? Saattaa vaatia yhden jos toisenkin osan vahvistamisen, jopa tuon 440hp siirtämiseen tienpintaan. :wink:

V-M
Sitä vaan tarkoitin, että ahtaako kierrosten tappiin asti, koska tuo 54mm imusiipi ei käsittääkseni ole mikään iso 2.3 koneeseen. :roll:

Ei kai etuvedon virittämisessä ole hirveästi järkeä enää 300 hp:n jälkeen, muttaa kivaahan se on :D
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

Eikös se kipuraja ole 200 hevosvoimaa kaikkien autolehtienkin mukaan. 201 hevosvoimalla tulee sitten teksti "ohjaus vetelee voimakkaasti täyskaasukiihdytyksissä ja pyörät sutivat paikaltaan lähdettäessä...blaablaablaa.." :lol:
tema
"Hirsch"
Viestit: 824
Liittynyt: To Heinä 10, 2003 19:11
Paikkakunta: Turku/Vaasa

Viesti Kirjoittaja tema »

CC Aero kirjoitti:Eikös se kipuraja ole 200 hevosvoimaa kaikkien autolehtienkin mukaan. 201 hevosvoimalla tulee sitten teksti "ohjaus vetelee voimakkaasti täyskaasukiihdytyksissä ja pyörät sutivat paikaltaan lähdettäessä...blaablaablaa.." :lol:
Niin siis talvella :)
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Vastaa Viestiin