Mikä Turbo Aeroon
Mikä Turbo Aeroon
Moikka
Olen hieman hiutale näiden turbopäivityksien osalta.
Olisko jollain neuvoa mikä turbo olisi hyvä vaihtoehto.
Auto on 9-5 aero josta on mitattu 285hp ja vääntöä noin 450.
Mikä turbo malli on aerossa vakiona?(hyvä tietää ettei tilaa vahingossa samanlaista)
Haluaisin vatuna?ihtaa turbon akressivisempaan malliin ja ilmeisesti parempaan välijäähdyttimeen.
Olisko vinkkejä? Kuka myy suomessa? Asennettuna?
Voin kyllä tilata maailmaltakin jos on jollain hyviä kokemuksia.
Kiitos etukäteen.
Pepeco Tampere
Olen hieman hiutale näiden turbopäivityksien osalta.
Olisko jollain neuvoa mikä turbo olisi hyvä vaihtoehto.
Auto on 9-5 aero josta on mitattu 285hp ja vääntöä noin 450.
Mikä turbo malli on aerossa vakiona?(hyvä tietää ettei tilaa vahingossa samanlaista)
Haluaisin vatuna?ihtaa turbon akressivisempaan malliin ja ilmeisesti parempaan välijäähdyttimeen.
Olisko vinkkejä? Kuka myy suomessa? Asennettuna?
Voin kyllä tilata maailmaltakin jos on jollain hyviä kokemuksia.
Kiitos etukäteen.
Pepeco Tampere
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Vakiona aerossa on Mitsun TD04 ahdin.
Hyviä vaihtoehtoja viriahtimista löytyy seuraavista osoitteista:
http://www.maptun.se
http://www.nordictuning.com
http://www.speedparts.se
Hyviä vaihtoehtoja viriahtimista löytyy seuraavista osoitteista:
http://www.maptun.se
http://www.nordictuning.com
http://www.speedparts.se
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Jep! juuri näin ja imu putken liitäntä on hieman erillainen.JouniCSE kirjoitti:Ja oliko niin että 9k Aerossa on toi 6# pakopesä ja 9-5 Aerossa 5# pesä? Ainakin tämän kuvan sain kun selasin maptunin sivuilta föönejä.Frostgrey kirjoitti:Aerossa on Mitsun TD04-15T 5" pakopesällä.
Saab 9-3 TTID Vector 2008
9-5 ahdin
Itsellä olisi tarkoitus sovittaa tuollainen 9-5 ahdin 9000 2.0t:hen, mutta pako ja imupesä ovat "väärässä" kulmassa. Miten noita voisi kääntää rikkomatta turbon akselia. Imupesä on kiinni "seegerillä" ja pakopesä "klemmarilla", joten näyttäisi olevan käännettävissä, mutta en uskalla kauheasti runnoa.
Pitäisi saada öljykanavat pystysuoraan eli poisto kanava suoraan alaspäin.
9-5:ssa turbo on eripäin kuin 9000:ssa eli imupuoli on apukuskin puolella.
Pitäisi saada öljykanavat pystysuoraan eli poisto kanava suoraan alaspäin.
9-5:ssa turbo on eripäin kuin 9000:ssa eli imupuoli on apukuskin puolella.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Re: 9-5 ahdin
Runno vaan!9000LPT kirjoitti:Itsellä olisi tarkoitus sovittaa tuollainen 9-5 ahdin 9000 2.0t:hen, mutta pako ja imupesä ovat "väärässä" kulmassa. Miten noita voisi kääntää rikkomatta turbon akselia. Imupesä on kiinni "seegerillä" ja pakopesä "klemmarilla", joten näyttäisi olevan käännettävissä, mutta en uskalla kauheasti runnoa.
Pitäisi saada öljykanavat pystysuoraan eli poisto kanava suoraan alaspäin.
9-5:ssa turbo on eripäin kuin 9000:ssa eli imupuoli on apukuskin puolella.
Kompurakotelon saa irti poistamalla se iso seegeri. Sen jälkeen ota irti kompurakotelo kokonaan, jolloin näet kompurakotelossa sisäpuolella pienen nastan. Se nasta pitää koneistaa pois, niin kompurakotelon voi kääntää haluamaansa asentoon.
ex9000 -95aero,1.9 tdi passat, MB450SL-77,MB E220cdi,cls 55 amg