Mitsu 18T tietoa?
-
- "Kaasari"
- Viestit: 16
- Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 09:25
- Paikkakunta: Kokkola
Oottako muuten vaihtannu jäykempää kelloa taikka jousta tohon 18Then?
Mulla ei saannu paineita pysyyn stabiilina yli 1.1bar ahdoilla eli aina kierroksilla tippu tohon=vastapaine raotti ilmeisesti porttia vaikka kiri tangon loppuun asti.
Tilasin sit 0.7bar jousen ton 0.3bar vakion tilalle ja pitäs laittaa paikalle ens viikolla ku tulee. Että saa paineet pysyyn ylempänä.
Mulla ei saannu paineita pysyyn stabiilina yli 1.1bar ahdoilla eli aina kierroksilla tippu tohon=vastapaine raotti ilmeisesti porttia vaikka kiri tangon loppuun asti.
Tilasin sit 0.7bar jousen ton 0.3bar vakion tilalle ja pitäs laittaa paikalle ens viikolla ku tulee. Että saa paineet pysyyn ylempänä.
-
- "Kaasari"
- Viestit: 16
- Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 09:25
- Paikkakunta: Kokkola
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Ei oo tietoa mistä tuo actuaattori on, gik turbon kasaama värkki.
Semmosta ongelma kai noissa on ollu että ahot karannu johtuen liian pienestä hukkaportin kanavasta.
Sen 1.3bar pukkas rajottimelle asti vakiosoftalla muistaakseni.
Mutta kun ei ole map sensoria niin paineiden ohjaus ei perustu tietyn paineen saavuttamiseen.
Noh tuon takia kai kone on palasina nyt
T25 garretissa on tuon actuaattorin kans tullu tapeltua, jousia vaihettu jne.
Semmosta ongelma kai noissa on ollu että ahot karannu johtuen liian pienestä hukkaportin kanavasta.
Sen 1.3bar pukkas rajottimelle asti vakiosoftalla muistaakseni.
Mutta kun ei ole map sensoria niin paineiden ohjaus ei perustu tietyn paineen saavuttamiseen.
Noh tuon takia kai kone on palasina nyt
T25 garretissa on tuon actuaattorin kans tullu tapeltua, jousia vaihettu jne.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
#6 passaa tuonikäiseen. Sen sijaan #7 sopii og-satkun ja vanhemman tonnarin pakosarjaan, eli sellaisiin joissa on ollu Garrett T3 tai Mitsu TE05-12B ahdin vakiona, ei Garrett T25/Mitsu TD04HL-15T.
Vanhemman tonnarin pakosarjan vaihtamalla menisi siis #7.
Vanhemman tonnarin pakosarjan vaihtamalla menisi siis #7.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Olen antanut itseni ymmärtää, että tuo #7 ei käy, mutta #6 käy. #7 vaatii T3 pakosarjan ja välilaipan ja kaiken lisäksi DP menee uusiksi. TD04-18T #6 pitäisi sopia suoraan. Ahtimen toiminnasta onkin sitten jos vaikka jonkinlaista tietoa aikaisemmissa keskusteluissa.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23