Milli kirjoitti:Niin minäkin.
Mutta ei löytynyt! Putkisto,katti ja suodatin on vaihettu.Ja maptunin steg3 joka lupaa sen 270/440.Tavote ei ollu asetettu kuin 250hv mut ei ylittynyt.
En tiiä mitä täs nyt seuraavaksi keksisi että sais lisää.. pitäisihän sitä parempaan pystyä vaikka on vakio turbo ja cooleri.Tommosesta autosta on otettu 285hv vaihtamatta mitää muutaku putkisto,katti ja suodin.Tolla samalla boxilla.
No, sitten voin minäkin alentaa odotuksiani löytyvästä tehosta
Mun auto on tehtaan jäljiltä "köyhän miehen Aero", eli Aeron kone mut tavanomainen sisustus, siksi eri ahdin. Isäni 2,3täyspaineinen tonnari tuntui paperilla ilmoitetusta 25hv:n tehoerosta huolimatta jopa ripeämmältä kuin Sporttini vakiokunnossa, joten päättelin että eri vakio-ahtimien kokoero on mikroskooppisen pieni.
Toisaalta sun autoon verrattuna eroa tulee siinä, että mun lastu on peräisin Speedpartsilta (BSR:n). Kun saan autoni penkitettyä ni saadaan hyvä testi kahden eri viri-valmistajan tuotteista: Maptun Steg3 vastaan Speedparts Steg3
Nähdään kummalla on enemmän mainoshevosia...
Dynoissa on tietty kans eroja, siksi ei saada ihan absoluuttista vertausta.
Meinaan penkittää autoni Stadia:n autolabrassa Hesassa, jonka voisi olettaa lähinnä vastaavan Oulun tekun penkkiä. Ainakaan kumpikaan taho ei ole viritysosia myyvä firma, joka haluaisi tyytyväisiä asiakkaita mittaamalla suurempia tehoja.
Ollos huoleti, kyllä me vielä keinot keksitään millä 250hv:n raja jää kauas taakse; penkissäkin eikä vain mainosteksteissä