
16V kannen imupuolen mittoja kiitos
16V kannen imupuolen mittoja kiitos
Eli nyt tarvittais 16V kannen(9000 turbo 85') imupuolen mittoja. Imureikien etäisyydet toisistaan ja koko kiinnostais. Jos joltakin löytyy kuvaa imusarjan laipasta niin semmonenkin selventäis. Nyt kun kansi on tilauksessa pitää ruveta miettimään imusarjaa, mutta ei siitä sen enempää
. Niin ja kiitokset jo etukäteen.

#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
-
- "Aero"
- Viestit: 465
- Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 01:50
- Paikkakunta: Turku
Ei ollenkaanTurboJanne kirjoitti:Et kai meinaa käyttää tonnarin imusarjaa? Se nimittäin ei satkun pellin alle sovi... Ihan vaan varmistukseksi kysyn.

Tulossa aivan jotain muuta, mutta eipä siitä sen enempää vielä tässä vaiheessa

Onko muuten kellään kokemuksia K-jet:istä varustettuna 8 suuttimella. Jos laittais jokaiselle venttiilille omansa, niin ettei niiden tarvi tapella samasta keitosta

#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
-
- "Turbo"
- Viestit: 242
- Liittynyt: Ke Loka 22, 2003 17:26
- Paikkakunta: Riihimäki
Miksi K jet
Miksi k jet eikä joku nykyaikainen sähkö ruutta kuten haltec
Pääset helpommalla ja tulee loppupelissä halvemmaksi.
Pääset helpommalla ja tulee loppupelissä halvemmaksi.
Kaikki alle 2 bar ahtavat ovat vapareita!
Saabit 9-5 2.3 tbo, 9-5 3.0 tiD, 9000 aero ,900 2,3 ja jokunen muu riiska
Nyt joutunee ajeleen....vaparilla auts.Teck 2 ja Isat löytyvät myös Riihimäeltä...
Saabit 9-5 2.3 tbo, 9-5 3.0 tiD, 9000 aero ,900 2,3 ja jokunen muu riiska
Nyt joutunee ajeleen....vaparilla auts.Teck 2 ja Isat löytyvät myös Riihimäeltä...