Spark plug for Sierra - BCR8ES
2000cc COSWORTH & RS500 2 WHEEL DRIVE
tuolla sivulla :
http://www.a-pp.com/shop/ngk_ford2.htm
eikun tilaamaan
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
No ahtojen pitäisi tippua korkeilla kierroksilla.Speedou kirjoitti:Allright...hmm...pitäisikö tuon mittarin siis tippua kierrosten noustessa? Minusta sitä ei kylla tapahdu.
No eihän sitä tarvitse jatkuvasti ajella "naula päässä"Marko A kirjoitti:Vielä tuohon, kun mittari menee yli hilseen eikö teillä kaverit yhtään hirvitä? Yhtäkkiä tustus että harva komponentti tuossa painepuolella kestää yli 1,4bar painetta kovin pitkään. Ja jos ahdin on pieni, Varsinkin jos on pienempi kuin vakio TD04-HL15, nousee pakopuolen lämpötila hetkessä semmosiin lukemiin (aiheuttaa vastapainetta, joka aiheuttaa lämpötilan nousua joka aiheuttaa lisää vastapainetta joka...) että heikompia hirvittää.
Katsokaapa ahdinta huoltsikan pihalla sen jälkeen kun on hetken aikaa menty mittarit punasella.
Eli tuo 284hp on varmaan taas hyvin lyhyttä piikkiä.The Garrett T25 is not the very best choice for hi-output applications, as you mention, it´s a bit too small.
But, some crazy guys claims that they have reached 260 bhp or more.
Yea, sure, but I do not like the idea.
It is a question of what concept you are using.
I prefer a solid concept, where you can floor the pedal for quite some time without beeing scared to death that something will break.
Mulla on sellanen käsitys, että kone voi otollisissa ilmanpaine/lämpötiloissa nakuttaa vaikka ahdot olisikin vain alle barinMarko A kirjoitti: MBC venttiilillä saa muuten tällä konstilla aika hulluja lukemia (Saabcentral-forums), mutta pidemmän päälle kilahtaa tod.näk.
Keväällä oikeesti säikähdin kun erään isolla vaihteella suoritetun testin jälkeen kurkkasin konehuoneeseen. Ja ajoviima sentään vähän jäähdytti keulaa ennenkuin ehdin auton parkkeerata ja pellin nostaa.Marko A kirjoitti: Vielä tuohon, kun mittari menee yli hilseeneikö teillä kaverit yhtään hirvitä? Yhtäkkiä tustus että harva komponentti tuossa painepuolella kestää yli 1,4bar painetta kovin pitkään. Ja jos ahdin on pieni, Varsinkin jos on pienempi kuin vakio TD04-HL15, nousee pakopuolen lämpötila hetkessä semmosiin lukemiin (aiheuttaa vastapainetta, joka aiheuttaa lämpötilan nousua joka aiheuttaa lisää vastapainetta joka...) että heikompia hirvittää.
Katsokaapa ahdinta huoltsikan pihalla sen jälkeen kun on hetken aikaa menty mittarit punasella.
Näin se juuri on. 9,3/1 puristuksilla huonoissa oloissa tosiaan reilusti alle barin.No, Trionic yrittää ensin korjata nakutusta bensaa lisäämällä ja sitten syttyä viivästämällä. Jos ei auta (ja tässä vaiheessaMulla on sellanen käsitys, että kone voi otollisissa ilmanpaine/lämpötiloissa nakuttaa vaikka ahdot olisikin vain alle barin
MBC venttiili ei anna nakutukseneston toimia-->alentaa paineita, eli vissiin kilahtaa jossain vaiheessa.