Kimppatilaus - Virisatsi 9-5 ja muihin saabeihin

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
kapsu
"Ruisku"
Viestit: 104
Liittynyt: Ma Marras 17, 2003 15:58
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja kapsu »

Joo, hyvä tarkistetaan noi faktat viimeistään sitten siinä vaiheessa, kun edetään tohon tilausvaiheeseen. Nyt kyselen muutamasta paikasta vain alustavat hintatarjoukset.....

kapsu
saapasi
"Hölösuu"
Viestit: 1362
Liittynyt: La Tammi 07, 2006 10:50

Viesti Kirjoittaja saapasi »

tänne Maptun Steg 1
Harrimatias
"Hölösuu"
Viestit: 1148
Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

Itse olen hommaamassa maptun steg3:Sta
Saab 900 2.0t Cab -97
ÄÄÄTTSIHHHh
"Kaasari"
Viestit: 49
Liittynyt: Pe Syys 09, 2005 23:13
Paikkakunta: kurikka

Viesti Kirjoittaja ÄÄÄTTSIHHHh »

mulla olis kiinnostusta steg1 laittaa saappaaseen
ja se olis 9000 2.0t 150hp vm.95
TURBOSAAB uhkuu ja puhkuu kuin
ISO PAHA SUSI
Tasapaino akseli
"Hölösuu"
Viestit: 1172
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
Paikkakunta: Vieremä

Viesti Kirjoittaja Tasapaino akseli »

Täällä olis kiinnostusta steg1 allekirjoituksen mukaiseen autoon..
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
sepeteus
"Kaasari"
Viestit: 48
Liittynyt: To Kesä 30, 2005 20:31
Paikkakunta: Iisalmi

Viesti Kirjoittaja sepeteus »

Täälläkin olisi kiinnostusta steg ykköseen. Mieluummin semmoiseen joka ei hajoita moottoria tai vaihteistoa (automaatti). Ja kun tuo meidän katsastusmieskin on saabisti, eli varmaankin lukee näitä sivuja, niin joku helposti kerran vuodessa vaihdettava ohjelma olisi hyvä vaihtoehto. :)

Olisikohan Aeron alkuperäinen ohjelma turvallisin valinta 2.3t vehkeeseen? Mutta jos sellaista ei löydy, niin minkähän viripuljun ohjelma olisi lähinnä sitä?

Eikä varmaan olisi huono vaihtoehto ajella enimmäkseen alkuperäisellä ohjelmalla ja vasta esim. automaativaihteisessa vaihdekepin päässä olevaa sport-nappia painamalla saisi käyttöön nuo lisätehot. Kuka keksii tehdä sellaisen jutskan ekana?
HMK
"Hölösuu"
Viestit: 1239
Liittynyt: Su Syys 07, 2003 14:01
Paikkakunta: Espoo/Huittinen

Viesti Kirjoittaja HMK »

sepeteus kirjoitti:niin joku helposti kerran vuodessa vaihdettava ohjelma olisi hyvä vaihtoehto. :)
Sellainen itseäkin kiinnostaisi. Ainoa on/off-ohjelma taitaa löytyä BSR:ltä?
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
kari
"Turbo"
Viestit: 280
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2003 20:54
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja kari »

Taidanpa minäki liittyä joukkoon. Onhan tuota boxia jo pari kesää haaveiltu. Elikkäs joku spesiaali softa varmaan tulis kyseeseen (putkisto,cuuleri,kytkin hommattu, turbo puuttus). Riippuu tietysti hieman hinnasta :D
Ja autohan on 9000 2,3t vm.-95 ja manuska lootalla.
Jos valmistajan sais valita niin miel. Maptun tai Nordic
9-3 2.8 xwd -09
9-3 Cab -04
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6521
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

Klubin jäsenelle löytyisi klubikaupasta yksi M98-00 2.0t:n virisatsi (ellei joku ostanut sitä eilen klubikaupasta). Setti nostaa tehon 150->190 hv ja pakettiin kuuluu boksin lisäksi tulpat ja pa-suuttimet. Hinta on varsin kohtuullinen, kun ottaa vielä huomioon, että omaa vakioboksia ei tarvitse palauttaa. Kannattaa kysyä tarkemmin klubikauppias Relanderilta, yhteystiedot löytyy klubin webbisivulta.

Eski
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Eski kirjoitti:Klubin jäsenelle löytyisi klubikaupasta yksi M98-00 2.0t:n virisatsi (ellei joku ostanut sitä eilen klubikaupasta). Setti nostaa tehon 150->190 hv ja pakettiin kuuluu boksin lisäksi tulpat ja pa-suuttimet. Hinta on varsin kohtuullinen, kun ottaa vielä huomioon, että omaa vakioboksia ei tarvitse palauttaa. Kannattaa kysyä tarkemmin klubikauppias Relanderilta, yhteystiedot löytyy klubin webbisivulta.

Eski
Oli ainakin sunnuntaina vielä klo. 14.00 rompetorilla joten arvelen, että ei mennyt kaupaksi talvipäivien aikaan.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Jycä
"Turbo"
Viestit: 201
Liittynyt: To Helmi 23, 2006 14:31
Paikkakunta: Kylmäkoski

Viesti Kirjoittaja Jycä »

Satutteko tietämään, onko tämän klubikaupassa myytävän virisetin mukana sitä todistusta mitä tarvii muutoskatsastukseen?
#2176
9-5 Aero BP XWD -11, 9-3 cabriolet 2.0T A -98, 9-5 2.3T -07, 9-5 3.0V6t Griffin -01
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6521
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

Jycä kirjoitti:Satutteko tietämään, onko tämän klubikaupassa myytävän virisetin mukana sitä todistusta mitä tarvii muutoskatsastukseen?
Eipä taida paketissa olla, mutta GM Finlandilta sellainen pitäisi löytyä, koska kyseessä on virallinen virityssarja...

Eski
Jycä
"Turbo"
Viestit: 201
Liittynyt: To Helmi 23, 2006 14:31
Paikkakunta: Kylmäkoski

Viesti Kirjoittaja Jycä »

Ok, kiitos vastauksesta. Ei kai auta kun alkaa säästämään, jos sitten jossain vaiheessa sais vähän lisää poweria pellin alle... :D
#2176
9-5 Aero BP XWD -11, 9-3 cabriolet 2.0T A -98, 9-5 2.3T -07, 9-5 3.0V6t Griffin -01
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

sepeteus kirjoitti:Täälläkin olisi kiinnostusta steg ykköseen. Mieluummin semmoiseen joka ei hajoita moottoria tai vaihteistoa (automaatti).
En yleistä, mutta omassa Speedpartsin myymässä steg3 (standard) softassa oli 'pressure guard' disabloitu. Maptun (standard) steg3 tähän ei kosketa. Muiden putiikkien softista ei ole kokemuksia.

Jos olen asiann oiken ymmärtänyt, niin 'fuel cutti' puuttuu peliin jos ahtopaineet karkaa pidemmäksi aikaa yli "sallitun" (BSR/SP 1.3bar(?)) Ahot saattaa karata tilanteessa, jossa hukkaportin kellolle menevä letku irtoaa tai vaurioituu tai systeemi muuten sekoaa. Jos pressude guard on disabloitu, bensan syöttön katkaisua ei tule ja seokset menee rajusti munille ja voi sitä kautta tehdä damagee koneelle: mm. mäntäpistiäinen, kansipahvin kyrvähdys...
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Nordic pitää myös painerajoituksen ja antaa takuun tuotteen toimivuudesta ja moottorin kestävyydestä normaali käytössä
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Vastaa Viestiin