900n mek.ruiskun tukkoisuus?
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 99
- Liittynyt: To Marras 03, 2005 17:29
- Paikkakunta: rauma
900n mek.ruiskun tukkoisuus?
missä vika/syy,jos bensa ei pääse ruiskuletkuihin asti,pääsi nim.tankki tyhjäksi.Ennen on lähtenyt hyvin käymään.Tuo motti käy kyllä muutenkin liian rikkaalla,säädöt pielessä,kun röpöttää lämpimänä.Tutkiminen jatkuu tänään,availua ensin,mutta säädöt vaatii amm.laitteet..sanoo korjauskirja..
* 900i combi´87 *v.. n romu ukko vei luvatta.. * 99 2d 12/82="83 *
(käyttixiä ollut lisäksi 6kpl, eka 32v.. sitten)
(käyttixiä ollut lisäksi 6kpl, eka 32v.. sitten)
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 99
- Liittynyt: To Marras 03, 2005 17:29
- Paikkakunta: rauma
käyntiinlähtemisvaikeudet..
ok,mutta laitoin ensin 5litraa,ruiskuilmausta,tulpat oli märät,tais käydä vähän aikaa,en muista,kun meni tos 6h ja ulkona sitä tsekkailtiin..<mutta sit vaihd.tulpat(vanhat oli myös ngk bp6es:t,mut mustuneet..)ja ruiskun puhd.aine+taas b. 5l tankkiin.Kylmänä lähti ok,mut ilmasäätö pieles,joten sammui,taas jonkun putken avaus sekä b.suotimen,käsipumppaus ilmasuotimen päällä lautasesta kärkipihdin avulla.Todettiin,että bensaa työnsi putkista.No,saatiin hetken kul.käymään,eikun koeajoon,maantielle ja kaasua ylös alas,aine toimimaan..Säätämään taas tyhjäkäyntiä,myös ilmaseosta,sytytystä myös,kun röpötys jatkui isommillakin kierroksilla,vaan taas ei suost.läht.käymään.Hetki odotusta ja toimii..Lisää kierroksia ruuvaten,nyt se ei sammu t.käynnillä..Ja huomenna vien sen Saab-mekaanikolle,pakok.mitt./SÄÄTÖ.Saa nähdä,saako lämpimänä käymään,missä vika?Paineentas./tyhjäk.säädin/syt.yksikkö??Ruiskuyksikössä vettä?
* 900i combi´87 *v.. n romu ukko vei luvatta.. * 99 2d 12/82="83 *
(käyttixiä ollut lisäksi 6kpl, eka 32v.. sitten)
(käyttixiä ollut lisäksi 6kpl, eka 32v.. sitten)
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 99
- Liittynyt: To Marras 03, 2005 17:29
- Paikkakunta: rauma
korjauskirjan säätöneuvot
en tietenkään itse vaan saab-90 omistaja,joka jaksaa romujenkin parissa vaikka itsenäisyyspvänä,eikä ole perso rahan perään.Monta autoa katsastuskuntoon laittanut,tuollaisia ystäviä ei voi olla arvostamatta,mutta aina kann.yrittää kun niitä ohjeita kirjassa on,ja jollei sittenkään onnista,onkin turvauduttava ammattikorjaajan puoleen.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 99
- Liittynyt: To Marras 03, 2005 17:29
- Paikkakunta: rauma
katsastettu 2.2.,mek.ruiskun vialla..
säädätin tyhjäkäynnin,kesti vartin(3sta kohdasta)..KÄY HIENOSTI.start pilotea piti ostaa,että sai käymään lämpimänä,sain korjaamovihjeen,että kylmäkäynn.suutin on syynä.Uusi kallis kuulema.Leima tuli ja apuaine oli tarpeen,ulosajamiseni kohdalla..Saa käymään ilmankin,kun painaa kaasua heti startt.jälkeen..Nappistartti kelpasi eikä puhettakaan avaimen puoliväliin menosta/irrallisuudesta,kun virta saadaan vaan päälle ensin virtalukosta.
* 900i combi´87 *v.. n romu ukko vei luvatta.. * 99 2d 12/82="83 *
(käyttixiä ollut lisäksi 6kpl, eka 32v.. sitten)
(käyttixiä ollut lisäksi 6kpl, eka 32v.. sitten)
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 99
- Liittynyt: To Marras 03, 2005 17:29
- Paikkakunta: rauma
no hätä..
pelaa se taas ja bensamittarikin alkoi toimimaan varoitusvaloinensa,mutta syy taisi olla vuoden käyttämättömyys tankki tyhjillään..Ostohetkellä ei tiennyt,kun akkukin oli poistettu ja siirto tehtiin hinaamalla.Oli kyllä ennestään tuttu auto,mutta vain kerran lainassa..Siis auto on tarkoitettu käyttöön,ei vähät kilometrit mittarissa kaikkea kerro..
forte fuel system cleaneriä pullollinen tankkiin niin koo-jetti pelaa taas kivasti. yllättävän toimiva mömmö.
Kauas on pitkä matka. #2587
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11