![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Paljonko virityksillä saatu kiihtyvyyttä?
Ihan sama, onko vierellä joku teinipoppoo rääkkäämässä isin autoa vai ei, se nautinto tulee siitä lähdön tunteesta ja siitä kun esinahka rullautuu taaksepäin. Tämä esinahan rullautuminenhan aiheuttaa sitten myös suunpielien vetäytymistä korvia kohti, joten muistakaahan pitää lärvi peruslukemilla, ettette irstaile julkisesti.. ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Ei voi olla irstailematta julkisesti kun ne muut vaan jää... Johtuuko sitten vain bypassin stuhahduksista vai toisen valojen näkemisistä taustapeilissä...
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Näin tekee! Syksyllä otettiin 0-100 lähtöjä moottoritiellä.saapasi kirjoitti:Toi tonnari on kyllä sellanen tankki että vakioalustalla sutii kyllä taatusti.
Ykkösellä on ihan turha yrittääkkään kiihdyttää kaasu pohjassa, kakkosella poljin kaasua kovempaa mutta välillä piti nostaa kun suti niin pirusti, silti käsiajanotolla muutaman vedon keskiarvoksi saatiin n. 6,5s. Vakio alustalla ja kovettuneilla 185 leveillä gummeilla tottakai
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Harmittaa kun ei pääse millään alle 6 sekunnin
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Mulla sutii tuo Tomaatti tonnari, siinä ku antaa puoli kaasulla 20-60km/h, viime kesänä sain poliisit perääni ku tein tuon "normaalin " kiihdytyksen. Mitä mä sille voin että renkaat sutii.
No olihan ne ihan loppuun kuluneet Nokian NRV 195/65 renkaat, mutta silti
Vakiona tomaatti tonnari menee vissiin 0-100km/h 8.8 s , joten voisin ajatella että puolen baarin paineen nostolla lähtee kanssa puoli sekuntia eli nyt 8.3 s
Aika loogista ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
No olihan ne ihan loppuun kuluneet Nokian NRV 195/65 renkaat, mutta silti
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Vakiona tomaatti tonnari menee vissiin 0-100km/h 8.8 s , joten voisin ajatella että puolen baarin paineen nostolla lähtee kanssa puoli sekuntia eli nyt 8.3 s
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
-
- "Hirsch"
- Viestit: 809
- Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
- Paikkakunta: Varkaus
Kyllähän toi oma tonttu paremmin menee kuin vakio,mutta ajasta en kyllä osaa sanoa mitään,veikkaisin <-8sek.Siis 0-100km/h.
1 on ihan turha isommalla kaasujalalla,2 rauhallisemmin poljettuna saa esinahan rullaamaan,mutta 3 pykälä täydellä kaasulla on sitä jotain.
Tosiaan kun sulais nuo kelit enemmän niin pääsis taas mazdan jälkeen kokeilemaan kunnon autoa...![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
1 on ihan turha isommalla kaasujalalla,2 rauhallisemmin poljettuna saa esinahan rullaamaan,mutta 3 pykälä täydellä kaasulla on sitä jotain.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Tosiaan kun sulais nuo kelit enemmän niin pääsis taas mazdan jälkeen kokeilemaan kunnon autoa...
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
Mitenkähän nuo iskarit mahtaa olla herran kiesissä? Jos auto keinuu elokuvatyyliin ameriikklaisesti niin ihan varmasti sutii!Tomi9000T kirjoitti:Mulla sutii tuo Tomaatti tonnari, siinä ku antaa puoli kaasulla 20-60km/h, viime kesänä sain poliisit perääni ku tein tuon "normaalin " kiihdytyksen. Mitä mä sille voin että renkaat sutii.
No olihan ne ihan loppuun kuluneet Nokian NRV 195/65 renkaat, mutta silti![]()
Vakiona tomaatti tonnari menee vissiin 0-100km/h 8.8 s , joten voisin ajatella että puolen baarin paineen nostolla lähtee kanssa puoli sekuntia eli nyt 8.3 sAika loogista
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Väärin. Neulalaakerit ovat vaihteistossa kolmosella, nelosella ja vitosella. Ykkönen on laakeroimaton (ratas akselia vasten öljykalvon varassa) ja kakkonen samaan tyyliin kuin ykkönenkin mutta voitelua on auttamassa lisäksi laakeriholkki.Ansis kirjoitti:Eihän tuo edes ahtoja nosta pikkuvaihteilla, joilla on neulalaakerit.
Mitenkähän nuo iskarit mahtaa olla herran kiesissä? Jos auto keinuu elokuvatyyliin ameriikklaisesti niin ihan varmasti sutii!
No on ne siis varmaan aika surkees kunnossa![]()
Piti ostaa/asentaa tuollainen Speedparts madallussarja. Mutta en sitten raaskinu vielä ku menny muuhun asiaan autossa rahaa.
Jos vaihtas vaan iskarit, niin mitkä olisi hyvät 88 Tonnarii ???
![]()
![]()
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
vtp9k kirjoitti:Väärin. Neulalaakerit ovat vaihteistossa kolmosella, nelosella ja vitosella. Ykkönen on laakeroimaton (ratas akselia vasten öljykalvon varassa) ja kakkonen samaan tyyliin kuin ykkönenkin mutta voitelua on auttamassa lisäksi laakeriholkki.Ansis kirjoitti:Eihän tuo edes ahtoja nosta pikkuvaihteilla, joilla on neulalaakerit.
Kaikkea sitä sattuu kiireessä kirjoitellessa
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
peinu kirjoitti:Mitenkähän nuo iskarit mahtaa olla herran kiesissä? Jos auto keinuu elokuvatyyliin ameriikklaisesti niin ihan varmasti sutii!Tomi9000T kirjoitti:Mulla sutii tuo Tomaatti tonnari, siinä ku antaa puoli kaasulla 20-60km/h, viime kesänä sain poliisit perääni ku tein tuon "normaalin " kiihdytyksen. Mitä mä sille voin että renkaat sutii.
No olihan ne ihan loppuun kuluneet Nokian NRV 195/65 renkaat, mutta silti![]()
Vakiona tomaatti tonnari menee vissiin 0-100km/h 8.8 s , joten voisin ajatella että puolen baarin paineen nostolla lähtee kanssa puoli sekuntia eli nyt 8.3 sAika loogista
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
hyvin tonnari kulki ja suttas...
erään kerran ajaessani toisen tonnarin perässä ouluun asti.niin,perillä heput kertoi,että taustapeilistä olivat seuranneet ja huomanneet kun perässä kiihdyttelin.. "taustapeilistä näkyi aina öljyinen öljypohja risteyksistä lähdettäessä
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
ja kyllä automaatilla on helpompi kiihdytellä.esim.0-100 jne. kokoajan vetopäällä ja paineet "tapissa"
eipä tullut kellotettua aikoja.(niin nopeita,ettei ehdi kelloa käyttää...)
9000 Aero -94.
Audi A6 2.0 TDi. Avant
Audi A6 2.0 TDi. Avant
Saappaan alkuperäinen luistonesto on kaikissa olosuhteissa se hidas tapa lähteä. Tarkoitettu lähinnä 60:n ja kuoleman välillä oleville kuskeille. Parasta tuossa järjestelmässä on se, että sen saa pois päältä ( jos sen edes nyt oikeasti saa kokonaan pois päältä ).joukolainen kirjoitti:Siinä nämä uudet vehkeet on hyviä, kun on esp niin saa manuaalillakin aina samanlaisen lähdön ei sudi, yrittää kyllä, mutta jarruilla ja moottorin tehon laskulla hillitään luistoa, voi painaa polkimen pohjaan oli sitten kesä taikka talvi, eikä karkaa luistoihin. Ja napista saa pois päältä, mikäli haluaa.
Oikeasti toimivat luistonestojärjestelmät ( esim. RaceLogic ) ovat säädettäviä. Parasta kiihtyvyyttä kun ei saavuteta ilman sutimista.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
#2172