Vaihdoin joku aika sitten t25:n tilalle mitsun ja ainakin minun tapauksessa vesiputkien banjot olivat erikokoiset. Liittimet on putkissa kiinni juottamalla joten vaihdoin oikeankokoiset liittimet ja hieman laakeripesää kääntämällä ei tarvinnut putkia sen kummemmin väännellä.
Paluuputki kävi paikoilleen laippaa koneistamalla ja putkea hieman taivuttamalla.
Aeron ahdin vanhempaan tonnariin?
Joo kumma homma että mulla ei putkiin tarttenut koskea. Tuota pitää ruveta selvittään miksei putkiin tarttenut juurikaan koskea...Turbiini kirjoitti:Vaihdoin joku aika sitten t25:n tilalle mitsun ja ainakin minun tapauksessa vesiputkien banjot olivat erikokoiset. Liittimet on putkissa kiinni juottamalla joten vaihdoin oikeankokoiset liittimet ja hieman laakeripesää kääntämällä ei tarvinnut putkia sen kummemmin väännellä.
Paluuputki kävi paikoilleen laippaa koneistamalla ja putkea hieman taivuttamalla.
Putkien / liittimien koosta tai muutenkaan näistä ei mitään hajua, mutta mitä Turbiinin kanssa tsekattiin hänen mitsuaan ja meikun mitsua niin öljy / vesiputket liittyivät aivan eri puolilta ( ylä / ala )? Molempien piti olla "Aeron" ahtimia ja pesät näyttivät silmämääräisesti samalle...ahtimissakin voinee olla eroja?
Ahdin vaihdettu, hieman joutui tekemään jopa töitä...
Uusittu vain kaksi banjoa (vesiputkien turbon puolen banjot).
Imupuoli meni vänkäämällä paikoilleen, hieman meni putki kurttuun jotta sai immin ja kaikki mahtumaan
Alavesiputkea piti taivutella ja meni paikoilleen se orkkis, öljyputkea muokkas rälläkällä niin meni huoletta paikoilleen ja ku laitto hyvän tiivisteen niin näyttää pitävän buenosti.
Bypassin paikkaa piti hieman muuttaa korkeammalle, lähemmäksi ahtoputkea mut ei sen kummempi operaatio...
Turboa piti hieman vain pyöritellä ja se kolahti oikeinpäin
Muuttu kyllä jotenkin tehokkaamman oloiseksi auto, jaksaa kieltämättä korkeammille kierroksille... Ei ollenkaan huono päivitys ja sihahduskin kuuluu nyt suht hienosti
Uusittu vain kaksi banjoa (vesiputkien turbon puolen banjot).
Imupuoli meni vänkäämällä paikoilleen, hieman meni putki kurttuun jotta sai immin ja kaikki mahtumaan
Alavesiputkea piti taivutella ja meni paikoilleen se orkkis, öljyputkea muokkas rälläkällä niin meni huoletta paikoilleen ja ku laitto hyvän tiivisteen niin näyttää pitävän buenosti.
Bypassin paikkaa piti hieman muuttaa korkeammalle, lähemmäksi ahtoputkea mut ei sen kummempi operaatio...
Turboa piti hieman vain pyöritellä ja se kolahti oikeinpäin
Muuttu kyllä jotenkin tehokkaamman oloiseksi auto, jaksaa kieltämättä korkeammille kierroksille... Ei ollenkaan huono päivitys ja sihahduskin kuuluu nyt suht hienosti
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla