Kimppatilaus - Virisatsi 9-5 ja muihin saabeihin

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
koistha
"Hölösuu"
Viestit: 1346
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 13:45
Paikkakunta: Epsoo

Viesti Kirjoittaja koistha »

Sanokaas joku viisaampi, kuinka 9-5:n ohjainboxin saa kaivettua esille helposti tunnistetietojen keruuta varten. Onko ainoa tapa irroittaa pyyhkimet vai saako laitteen ongittua esille muulla tavalla ?
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
kapsu
"Ruisku"
Viestit: 104
Liittynyt: Ma Marras 17, 2003 15:58
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja kapsu »

Mä tein tuon homman lauantaina.

Pyyhkimiä ei tarvitse irroittaa. Boxi sijaitsee apukuljettajan puolella.
Enste pitää raottaa sitä muovihärpäkettä (joka auton levyinen ja pyyhinten alla) apukuskin puoleiselta sivustalta (yksi muoviruuvi irti).

Alta paljastuu johtonippu sekä musta kuminen boxin suoja, josta mutterit irti (4kpl), avain taisi olla 10 mm. Tämän jälkeen suoja poies ja liitin kääntämällä ja nostamalla irti boxista. Tämän jälkeen boxi kahdella 10 mm:llä mutterilla kiinni (nämä irti). Tuon boxin irroittamiseen paras työkalu tuntui olevan pitkävartinen räikkä.

kapsu
sepeteus
"Kaasari"
Viestit: 48
Liittynyt: To Kesä 30, 2005 20:31
Paikkakunta: Iisalmi

Viesti Kirjoittaja sepeteus »

HMK kirjoitti: T7/T8 eli PPC:t STEG 1 softalla seuraavasti (normaalisti 870€):

3-5 kpl 740€/kpl,
5-10 kpl 720€/kpl ,
10- kpl 690€/kpl
Minkä verran on ollut tulijoita PPC-porukkaan? Minuakin kun kiinnostaa kovasti tuo helppo softanvaihto.
Vai toimittaisiko vaikkapa Nordic pelkän ohjelman ilman PPC-mokkulaa, eiköhän tavallinen läppäri ole ihan tarpeeksi fiksu vekotin tuohon softanvaihtoon? Taitaa kylläkin tuo ehdotus kaatua kopiosuojauksiin, tai niiden puutteeseen. Valitettavasti.

Mitenkäs, eikös Trionic kerää auton historiatietoja muistiinsa? Häviävätkö nekin boksista vanhan ohjelman mukana, vai onko nuo tiedot saatu pidettyä jotenkin erillään?
HMK
"Hölösuu"
Viestit: 1239
Liittynyt: Su Syys 07, 2003 14:01
Paikkakunta: Espoo/Huittinen

Viesti Kirjoittaja HMK »

sepeteus kirjoitti:Minkä verran on ollut tulijoita PPC-porukkaan? Minuakin kun kiinnostaa kovasti tuo helppo softanvaihto.
Vai toimittaisiko vaikkapa Nordic pelkän ohjelman ilman PPC-mokkulaa, eiköhän tavallinen läppäri ole ihan tarpeeksi fiksu vekotin tuohon softanvaihtoon? Taitaa kylläkin tuo ehdotus kaatua kopiosuojauksiin, tai niiden puutteeseen. Valitettavasti.

Mitenkäs, eikös Trionic kerää auton historiatietoja muistiinsa? Häviävätkö nekin boksista vanhan ohjelman mukana, vai onko nuo tiedot saatu pidettyä jotenkin erillään?
Alustavasti BSR-PPC kimppaan kiinnostuksensa on lisäksesi ilmoittanut neljä henkilöä. Jos tosiaan vähintään kolme vahvistaa tilauksen niin hinta putoaa tuohon 740:een :D

Heikki
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
agents72
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: Ti Helmi 07, 2006 20:26
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja agents72 »

Milloin tota tilausta ootte tekemässä?
Itse tartteisin ton BSR-PPC trionic 8.
Tarkoitus olisi vasta huhtikuun loppupuolella hankkia se.
93 SC:ssä vasta 500 km mittarissa. Aattelin ajaa ekaks sisään sen hyvin ennen kuin lastuttaa.
HMK
"Hölösuu"
Viestit: 1239
Liittynyt: Su Syys 07, 2003 14:01
Paikkakunta: Espoo/Huittinen

Viesti Kirjoittaja HMK »

agents72 kirjoitti:Milloin tota tilausta ootte tekemässä?
Itse tartteisin ton BSR-PPC trionic 8.
Tarkoitus olisi vasta huhtikuun loppupuolella hankkia se.
93 SC:ssä vasta 500 km mittarissa. Aattelin ajaa ekaks sisään sen hyvin ennen kuin lastuttaa.
Nuo asennus/toimitusajat voi sopia suoraan DocPowerin kanssa. Olennaista on kuitenkin, että tarpeeksi porukkaa vahvistaa tilauksen, että nuo kimppahinnat toteutuvat.

Laitoin sinulle yv:n.
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
saapasi
"Hölösuu"
Viestit: 1362
Liittynyt: La Tammi 07, 2006 10:50

Re: Kimppakivaa

Viesti Kirjoittaja saapasi »

T-urpo kirjoitti:Senverran aiheesta että jos päädynkin tuon Nordicin sijaan Maptuniin niin onko tämä tarjoushinta sitten se josta lähdetään kaupantekoon vai tuleeko meitä tarpeeksi maptunin ottajia jotta kaupat saadaan tuhon hintaan aikaiseksi ?

"Maptunilta esitettiin tuli T7:n boxien (9-5, 9-3) osalta tarjoushinnaksi 720€ T7 Stege 1 osalta. Lisätietoa maptunilta: "Toimitus aika on stege 1 sarjoille 1-2 arkipäivää, mutta joudumme tässä tapauksessa porrastamaan hiukan toimitusta. Esim 9 autoa 3 erässä niin että toimitan ensiksi 3-sarjaa. Kun saan palautuksena
vakio rungot takaisin niin seuraava erä lähtee liikenteeseen. Tätä voidaan suunnitella vielä erikseen miten
homma toteutetaan. Tai muussa tapauksessa palautus rungot saatava todella nopealla aika taululla takaisin."
t.Jussi Juonio
Minä olen myös Maptunilta tilaamassa Steg1. Mitään kauheeta kiirettä mulla ei ole. Joku kuukauden takahaarukka. Jos sulla/muilla maptunlaisilla on kova hinku saada purkki, niin voidaan tilausta aikaistaa.

Jos tässä nyt mitään kimppa-aletta pienellä porukalla enää saadaan. Eikös se ollu jotain 595€ (ovh 666€) se normi klubiale Maptun Steg 1 Trionic 5.
Make-82
"Tuplakaasari"
Viestit: 59
Liittynyt: Ma Elo 29, 2005 18:04
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Make-82 »

Pitää nyt minunkin sen verran tätä pakkaa sotkea että jos olette tilaamassa maptunilta niin minäkin ottaisin Steg1 boksin. (niin ja auto on 9000 aero, vm.93)

Mikäs muuten on tilanne, näyttääkö siltä että kimppatilaus voisi jopa toteutuakkin vai karkaileeko tämä liian moneen suuntaan...?
saapasi
"Hölösuu"
Viestit: 1362
Liittynyt: La Tammi 07, 2006 10:50

Viesti Kirjoittaja saapasi »

Make-82 kirjoitti:Pitää nyt minunkin sen verran tätä pakkaa sotkea että jos olette tilaamassa maptunilta niin minäkin ottaisin Steg1 boksin. (niin ja auto on 9000 aero, vm.93)

Mikäs muuten on tilanne, näyttääkö siltä että kimppatilaus voisi jopa toteutuakkin vai karkaileeko tämä liian moneen suuntaan...?
Vaikuttaa siltä että suurin osa lähti Nordicille. Aivan sama, minä tilaan kuitenkin Maptunilta. Meitä on nyt ainakin 3 kimpassa. T-urpo, sinä ja minä. Luulisi meidänkin saavan hyvin alle 600€ stege ykkösiä.

Edit: Hauskasti näyttää kello 9:29, työkone kesäajassa vielä. Tekniikka on niin hienoa ja vaikeeta ettei yhtä kelloa pysty edes muuttamaan ilman adminia :lol:
matomaki
"Kaasari"
Viestit: 16
Liittynyt: To Maalis 31, 2005 00:28
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja matomaki »

saapasi kirjoitti:
Make-82 kirjoitti:Pitää nyt minunkin sen verran tätä pakkaa sotkea että jos olette tilaamassa maptunilta niin minäkin ottaisin Steg1 boksin. (niin ja auto on 9000 aero, vm.93)

Mikäs muuten on tilanne, näyttääkö siltä että kimppatilaus voisi jopa toteutuakkin vai karkaileeko tämä liian moneen suuntaan...?
Vaikuttaa siltä että suurin osa lähti Nordicille. Aivan sama, minä tilaan kuitenkin Maptunilta. Meitä on nyt ainakin 3 kimpassa. T-urpo, sinä ja minä. Luulisi meidänkin saavan hyvin alle 600€ stege ykkösiä.

Edit: Hauskasti näyttää kello 9:29, työkone kesäajassa vielä. Tekniikka on niin hienoa ja vaikeeta ettei yhtä kelloa pysty edes muuttamaan ilman adminia :lol:
Meikäläinenkin voisi olla mukana Maptunilta (steg1 T5).. kun tietää vaan lopullisen hinnan.
saapasi
"Hölösuu"
Viestit: 1362
Liittynyt: La Tammi 07, 2006 10:50

Viesti Kirjoittaja saapasi »

matomaki kirjoitti:
saapasi kirjoitti:
Make-82 kirjoitti:Pitää nyt minunkin sen verran tätä pakkaa sotkea että jos olette tilaamassa maptunilta niin minäkin ottaisin Steg1 boksin. (niin ja auto on 9000 aero, vm.93)

Mikäs muuten on tilanne, näyttääkö siltä että kimppatilaus voisi jopa toteutuakkin vai karkaileeko tämä liian moneen suuntaan...?
Vaikuttaa siltä että suurin osa lähti Nordicille. Aivan sama, minä tilaan kuitenkin Maptunilta. Meitä on nyt ainakin 3 kimpassa. T-urpo, sinä ja minä. Luulisi meidänkin saavan hyvin alle 600€ stege ykkösiä.

Edit: Hauskasti näyttää kello 9:29, työkone kesäajassa vielä. Tekniikka on niin hienoa ja vaikeeta ettei yhtä kelloa pysty edes muuttamaan ilman adminia :lol:
Meikäläinenkin voisi olla mukana Maptunilta (steg1 T5).. kun tietää vaan lopullisen hinnan.
Hienoa, Trio satsumas kasvoi quartettoon :D Voin vaikka kysäistä lähipäivinä Maptunilta noita hintoja. Laitatteko mulle mailiin pirssienne tiedot ja mikä stege. Tässä vaiheessa en keräile vielä mitään TCS/VSS tomaattitietoja. Loisto@Meininki.net
saapasi
"Hölösuu"
Viestit: 1362
Liittynyt: La Tammi 07, 2006 10:50

Viesti Kirjoittaja saapasi »

Alustava tarjouskysely lähdössä Maptunille seuraavalla kokoonpanolla:

-Saab 9000 CSE 2,3 T 1996 / saapasi -> Steg-1
-Saab 9-5 2,3 t SE 1999 / T-urpo -> Steg-1
-Saab 9-5 Aero 2000 / Musti -> Steg-1
-Saab 9000 Aero 1993 / Make-82 -> Steg-1
-Saab 9000 2.0lpt 1996 / matomaki -> Steg-1

Meitähän on siis jo 5 :D Lisää vaan vielä porukkaa mukaan!
saapasi
"Hölösuu"
Viestit: 1362
Liittynyt: La Tammi 07, 2006 10:50

Viesti Kirjoittaja saapasi »

Tarjouskysely lähetetty Maptunille.
saapasi
"Hölösuu"
Viestit: 1362
Liittynyt: La Tammi 07, 2006 10:50

Viesti Kirjoittaja saapasi »

Ja taas tuli yksi lisää porukkaan! Say hello to "Jycä" 8)
9-5 2.0t A Business -00, Steg 1

Laitoin Maptunille suoraan kyselyn mahdollisesta 10:stä tilauksesta, tässä kuitenkin porukkaa tippuu kokoajan ni ei tartte joka välissä olla lisäämässä tietoja.
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo

Viesti Kirjoittaja Ahtopaine »

Kuulin juuri, että setäni hyvä kaveri alias "Turbojonas" on töissä tuolla Ruattin MapTunilla. Vääntää noita mappeja kuulemma. Kaveri omistaa ysitontun, jolla on dynotettu yli 600hv. Pakosarjaan on sillä pultattuna joku jenkkilästä hankittu rekan ahdin 8O :) :lol:
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Vastaa Viestiin