Tietoa coolerista??
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1148
- Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
- Paikkakunta: Vantaa
Mitkäs teillä on ? Ja kuinka bolttia asennus ?Turbo Sensonic kirjoitti:Mikset osta samaa cooleria, joka "Hook":illa ja mulla on autoissamme? Niiden hinnat on laskeneet melkolailla...Aleksi kirjoitti:AMWn meili:deportivo kirjoitti:Kysy tarjous AMW:ltä.
Terve !
Tämän kevään coolerituotanto on valitettavasti päättynyt.
Pahoittelen tilannetta.
että sillälailla

Saab 900 2.0t Cab -97
Siitäpä: http://www.suxess.fi/hmrtrading/?p=prod ... roduct=338
On vaan loppuunmyyty... Näemmä aika halpoja nuo täysalu IC:t nykyään.
On vaan loppuunmyyty... Näemmä aika halpoja nuo täysalu IC:t nykyään.
Taitaa pojilla olla coolerjonssonin valmistama, PCS myy. 100% bolt on, tai täytyyhän siihen T7 ahtoputket ostaaHarrimatias kirjoitti:Mitkäs teillä on ? Ja kuinka bolttia asennus ?Turbo Sensonic kirjoitti:Mikset osta samaa cooleria, joka "Hook":illa ja mulla on autoissamme? Niiden hinnat on laskeneet melkolailla...Aleksi kirjoitti: AMWn meili:
Terve !
Tämän kevään coolerituotanto on valitettavasti päättynyt.
Pahoittelen tilannetta.
että sillälailla
Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1148
- Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
- Paikkakunta: Vantaa
Ja infoa tästä löytyy sivulta... ?Aleksi kirjoitti:Taitaa pojilla olla coolerjonssonin valmistama, PCS myy. 100% bolt on, tai täytyyhän siihen T7 ahtoputket ostaaHarrimatias kirjoitti:Mitkäs teillä on ? Ja kuinka bolttia asennus ?Turbo Sensonic kirjoitti: Mikset osta samaa cooleria, joka "Hook":illa ja mulla on autoissamme? Niiden hinnat on laskeneet melkolailla...
Saab 900 2.0t Cab -97
Tuo PCS/Speedparts/Kyylarjonson menee heittämällä.
Noh. sanotaanko "Heittämällä".
Apparin päädyssä olevaan 10x20 cm irroitettavaan ilmanohjain-muovilevyyn joutuu tekemään ahtoputken kokoisen kolon, koska on crossflow. Ostin uteliaisuuttani 9-3:sen muovilevyn, mutta sitäkin joutuu pikkasen viilaamaan, vaikka onkin valmis puhkottava reikä (Napsautetaan tarvittaessa reikä auki).
- Suosittelen apumiehen puolen alkuperäisen lärpäkkeen modaamista.
Jos haluaa hifistellä kuskin puolella, niin hommaa kuskinpuolelle vastaavan levyn, joka on tarkoitettu ei ng900 turboihin ja tekee siihen samanlaisen kolon. Tietty voi käyttää myös 9-3:sen vastaavaa ja availla siihen tarvittavat kolot.
(Turboissa kun kuskin puolella vain sellainen vaahtomuovi kahden ahtoputken ympärillä tiivisteenä, mutta crossflowlla jää iso reikä, eikä tuo superlon paljoa pysy siinä enää)
- Suosittelen kuskin puolelle ostamaan ng900 tai 93 10-20 eur (pcs) hintaisen levyn ja tarvittaessa modaamaan
Pika asentajahan jättää moiset ilmanohjaimet asentamatta.. Se että onko noilla monen hepan ero jäähdytystehossa, kun jäädyttimen päädyissä on 10x20 aukot on vielä todistamatta, mutta kyllä toi vähentää varmasti ajoviiman tuomaa painetta ic:n kohdalla.
IC on oikeasti keulille *Tiukka*, joten pientä väkivaltaa ja tunkkausta saa harrastaa, eikä noita muita kennoa parane paljoa viilailla
Ahistaa mm. öljynlauduttimen putkiin alhaalta, Ilmastoinnin kennoon ylhäältä, puskuriin toisesta laidasta (toisella puolella ehkä muutama milli.. joten potkimalla saisi niin että ei olisi puskurissa kiinni kummaltakaan)
Että isompaa sinne ei mahdu ilman rälläkkää tai poistamalla autosta ominaisuuksia.
Kuvia
http://www.npr.fi/~heikki/ic.jpg
http://www.npr.fi/~heikki/ic2.jpg
Hook
Noh. sanotaanko "Heittämällä".

- Suosittelen apumiehen puolen alkuperäisen lärpäkkeen modaamista.

Jos haluaa hifistellä kuskin puolella, niin hommaa kuskinpuolelle vastaavan levyn, joka on tarkoitettu ei ng900 turboihin ja tekee siihen samanlaisen kolon. Tietty voi käyttää myös 9-3:sen vastaavaa ja availla siihen tarvittavat kolot.
(Turboissa kun kuskin puolella vain sellainen vaahtomuovi kahden ahtoputken ympärillä tiivisteenä, mutta crossflowlla jää iso reikä, eikä tuo superlon paljoa pysy siinä enää)
- Suosittelen kuskin puolelle ostamaan ng900 tai 93 10-20 eur (pcs) hintaisen levyn ja tarvittaessa modaamaan

Pika asentajahan jättää moiset ilmanohjaimet asentamatta.. Se että onko noilla monen hepan ero jäähdytystehossa, kun jäädyttimen päädyissä on 10x20 aukot on vielä todistamatta, mutta kyllä toi vähentää varmasti ajoviiman tuomaa painetta ic:n kohdalla.
IC on oikeasti keulille *Tiukka*, joten pientä väkivaltaa ja tunkkausta saa harrastaa, eikä noita muita kennoa parane paljoa viilailla

Ahistaa mm. öljynlauduttimen putkiin alhaalta, Ilmastoinnin kennoon ylhäältä, puskuriin toisesta laidasta (toisella puolella ehkä muutama milli.. joten potkimalla saisi niin että ei olisi puskurissa kiinni kummaltakaan)
Että isompaa sinne ei mahdu ilman rälläkkää tai poistamalla autosta ominaisuuksia.

Kuvia
http://www.npr.fi/~heikki/ic.jpg
http://www.npr.fi/~heikki/ic2.jpg
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1148
- Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
- Paikkakunta: Vantaa