seosmittari+anturi
seosmittari+anturi
Ajattelin tulpata tuon JT:n alkukäyrän lambda-reiän mutta sitten rupesin miettimänä että mitäs jos siihen kuitenkin asentaisi sen anturin.
Mistähän saisi edukkaimmin pyöreän mustapohjaisen seosmittarin ja siihen sopivan anturin? Vaikka eri paikoistakin, onko kellään tietoa? Biltemassa ainakin tuntui noita halpoja antureita olevan, mutta eihän meikäläinen niistä mitään ymmärrä
Tekeekö tuollaisella halpisyhdistelmällä edes yhtään mitään vai pistänkö vaan sen tulpan?
Mistähän saisi edukkaimmin pyöreän mustapohjaisen seosmittarin ja siihen sopivan anturin? Vaikka eri paikoistakin, onko kellään tietoa? Biltemassa ainakin tuntui noita halpoja antureita olevan, mutta eihän meikäläinen niistä mitään ymmärrä
Tekeekö tuollaisella halpisyhdistelmällä edes yhtään mitään vai pistänkö vaan sen tulpan?
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Halvin versio tulee varmaan kun cossu-sivuilta ettii rakennusohjeet tuolle seosmittarille. Eiköhän se bilteman 1-johtoinen näytä ihan samoja kun kalliimpikin, vaatii tietty pidemmän aikaa että on riittävän lämmin toimiakseen.
Lambdaohjatussahan toi sitten vipeltää ees taas muulloin kun täyskaasulla.
Eiköhän tuokin jotain kerro vaikka laajakaistanenhan se kaiketi pitäisi olla jos enempi viritellään.
Lambdaohjatussahan toi sitten vipeltää ees taas muulloin kun täyskaasulla.
Eiköhän tuokin jotain kerro vaikka laajakaistanenhan se kaiketi pitäisi olla jos enempi viritellään.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Juu itse rakennettu vaan ei nappaa. En turhaan tuota mustapohjaista mittaria maininnut Auto Gaugen mittareita näkyy olevan ainakin Motonetissä, toimiiko sellainen ihan sillä Bilteman halvimmalla 1-lankaisella?tetammi kirjoitti:Halvin versio tulee varmaan kun cossu-sivuilta ettii rakennusohjeet tuolle seosmittarille. Eiköhän se bilteman 1-johtoinen näytä ihan samoja kun kalliimpikin, vaatii tietty pidemmän aikaa että on riittävän lämmin toimiakseen.
Lambdaohjatussahan toi sitten vipeltää ees taas muulloin kun täyskaasulla.
Eiköhän tuokin jotain kerro vaikka laajakaistanenhan se kaiketi pitäisi olla jos enempi viritellään.
Ja tosiaan jospa tuo edes tyypillisen suutinrikon kertoisi niin johan se siinä maksaa itsensä takaisin...
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Voiko lambdan jakaa? Eli tuossa 9-5:ssa on kaksi lambdaa ja ollut mielessä jos pistaisi a-pilariin a-painemittarin kaveriksi myös seosmittarin. Eli vaikuttaa mittausarvoihin jos "varastaa" mittarille tiedon orkks lambdalta Voihan tuohon DB:hen silti kolmannenkin lambdan ruuvvata
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Futurez kauppaa Motormeterin seosmittaria tummalla pohjalla.
Kyllähän se kapeakaistalambda näyttää seoksien suunnan, jos ei ole isommat virit mielessä niin passaa vallan mainiosti. Bilteman lambdat on sen verran edukkaita, että kannattaa hommata samalla nelikarvainen, missä on lämmitys ja erillinen maa.
Kyllähän se kapeakaistalambda näyttää seoksien suunnan, jos ei ole isommat virit mielessä niin passaa vallan mainiosti. Bilteman lambdat on sen verran edukkaita, että kannattaa hommata samalla nelikarvainen, missä on lämmitys ja erillinen maa.
Foxbody turbo
Selailin noita seossuhdemittareita ja löyty auto gaugen smoke 2" n.62€ ja FMI 1.2 n.83€ tai 1.4 n.93€. Onkos nuot sellasia että niillä oikeasti tekee jotain? Tuo Auto Gauge ois helpompi asentaa, mutta onko se vain hienon näköinen vai tekeekö sillä mitään? Kannattaako noihin bilteman antureihin sekaantua vai pitäskö ostaa Boschilainen? Elikkäs mikä ois sellanen setti millä aikuisten oikeesti tekis jotain? Tietysti saa olla edullinenkin
9-3 2.8 xwd -09
9-3 Cab -04
9-3 Cab -04
Tossa ois pätevän olonen rakentelu ohje ->
http://www.ffp-motorsport.com/tuning/20ledseos.php
http://www.ffp-motorsport.com/tuning/20ledseos.php
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
9-5 Aero -01 Biopower