sytysennakon säätö

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Tomi9000T
"Aero"
Viestit: 446
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 11:16
Paikkakunta: Helsinki

sytysennakon säätö

Viesti Kirjoittaja Tomi9000T »

Minulla eilden säädettiin sytytysennako 18 dbtdc kohdalle, taitaa olla likaa kun ei paineet nouse ja pysy samalla tavalla kuin ennen.

Missä tuon saisi nopeasti säädettyä uudestan PK seudulla :?:
Kai se arvo olisi paremmin 15-16 dbtdc sitten ?
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Miksi et vain ite kääntäis hitusen myöhäsemmälle? Niin se kuitenki jokaiseen autoon on haettava optimikohta eli niin aikaselle ku pystyy niin ettei nakuta. Monesti saadaan enempi tehoa kun pudotetaan ahtoja ja aikaistetaan sytytystä. ;)
Aki Peltola #1132
Tomi9000T
"Aero"
Viestit: 446
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 11:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tomi9000T »

eikö tuon ennako säätämises pitäisi olla joku laite vissiin ?
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Jaa no joo jos sulla on DI sytytys niin tarvii laitteiston. Jos taas perinteinen virranjakaja niin ei tarvitse kuin 12mm lenkkiavaimen. :)
Aki Peltola #1132
Tomi9000T
"Aero"
Viestit: 446
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 11:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tomi9000T »

on tavallinen sytytys systeemi , mistä se säädetään sitten ?

Mistä tiedän mikä arvo nyt ja sitten kun käännän ?
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
hatami
"Aero"
Viestit: 400
Liittynyt: Ti Marras 04, 2003 21:59
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja hatami »

pistä pienet merkit jakajan jalkaan ja kanteen sitten pikkasen kerrallaan käännät ja käy kokeilemassa,ja jos ei toimi niin sit toiseen suuntaan.
Vastaa Viestiin