Yli asteikon ;-) & sytkäkasetti

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Marko A kirjoitti:Tarkoittaa HL16 (kompressoripuoli) ja todennäköisesti 7cm2 turbiini.
Pitäis olla hyvä ahdin. Ei tosin mitää kokemuksia.
Mistä selviäis mikä versio TD04:stä kompressoripuolineen passais NG900 kiesiin?

Vaan eipä tässä nyt tarvetta ole, mutta sitten kun tuo orkkis mandariinin kokonen T25 joskus laukee niin tilalle tulee kyllä jotain muuta, joko hybridi T25/T28, tai sit vaikka tollanen mitsu, hinnat kun näyttää ruotsissa olevan toisinaan ihan kohdillaan. Samaisella turbotorilla oli ilmoitus TD04 15T joka passaa viggeniin/9-5 aeroon, ja rahaa 1500SEK ! tosin enemmän tai vähemmän käytetty, mutta kunnon kehutaan olevan hyvä..
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

NG900T kirjoitti:Vaan eipä tässä nyt tarvetta ole, mutta sitten kun tuo orkkis mandariinin kokonen T25 joskus laukee niin tilalle tulee kyllä jotain muuta, joko hybridi T25/T28, tai sit vaikka tollanen mitsu, hinnat kun näyttää ruotsissa olevan toisinaan ihan kohdillaan. Samaisella turbotorilla oli ilmoitus TD04 15T joka passaa viggeniin/9-5 aeroon, ja rahaa 1500SEK !
Joo, mulla on sama "taktiikka", eli jos toi jo edelläkin mainittu mandariini (josta nyt on jostain "kumman syystä" saatu Maptunin softalla "loihdittua lisää tehoa :mrgreen: ) jostain syystä laukeaa, niin sitten mä kyllä ostan ton T25/T28 -hybridin, jonka pitäis pitää turboviiveen luokka samana kuin nytkin, mutta tehoresurssien pitäisi kasvaa ainakin jonkin verran. Vielä kun sais keraamisilla kuulalaakeroinneilla niin avot! :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Turbo Sensonic kirjoitti:
Joo, mulla on sama "taktiikka", eli jos toi jo edelläkin mainittu mandariini (josta nyt on jostain "kumman syystä" saatu Maptunin softalla "loihdittua lisää tehoa :mrgreen: ) jostain syystä laukeaa, niin sitten mä kyllä ostan ton T25/T28 -hybridin, jonka pitäis pitää turboviiveen luokka samana kuin nytkin, mutta tehoresurssien pitäisi kasvaa ainakin jonkin verran. Vielä kun sais keraamisilla kuulalaakeroinneilla niin avot! :wink:
Jassoo, sitä kasvaa nälkä syödessä. Muistan kuulleeni sun suusta että saappaan viritys loppuu siihen kun saat tilatut romut asennettua.
Ei, asiallistahan tämä vian on :lol: :lol: :lol:
#1730
500whp.net member
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Vigge kirjoitti:Jassoo, sitä kasvaa nälkä syödessä. Muistan kuulleeni sun suusta että saappaan viritys loppuu siihen kun saat tilatut romut asennettua.
Ei, asiallistahan tämä vian on :lol: :lol: :lol:
No en mä ehdoin tahdoin lähde tota turboa vaihtamaan, koska se antaa jo nyt Maptunin softalla enemmän potkua kuin koskaan antoi SP:n softalla (ainakin perstuntumalla mitattuna). Mutta jos se sattuisi hajoamaan, niin sitten täytyis kyllä pistää tilalle T25/T28 :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Turbo Sensonic kirjoitti:
Vigge kirjoitti:Jassoo, sitä kasvaa nälkä syödessä. Muistan kuulleeni sun suusta että saappaan viritys loppuu siihen kun saat tilatut romut asennettua.
Ei, asiallistahan tämä vian on :lol: :lol: :lol:
No en mä ehdoin tahdoin lähde tota turboa vaihtamaan, koska se antaa jo nyt Maptunin softalla enemmän potkua kuin koskaan antoi SP:n softalla (ainakin perstuntumalla mitattuna). Mutta jos se sattuisi hajoamaan, niin sitten täytyis kyllä pistää tilalle T25/T28 :wink:
Eiköhän tossa maptunen steg3+:ssa ole T25:sta jo imetty kaikki, lämpenee varmaan ihan kiitettävästi. Jostain mielestäni luin että T25 kapasiteetti loppus 250 hummaan (?) Mut ei kai sitten... mutta kyllä kyseisen föönin käyttötunnit kaventuu 270hv::llä varmasti. Muttamutta, ei siinä mitään, sit laitetaan vaan uutta järeempää tilalle :twisted:
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

NG900T kirjoitti:Eiköhän tossa maptunen steg3+:ssa ole T25:sta jo imetty kaikki, lämpenee varmaan ihan kiitettävästi. Jostain mielestäni luin että T25 kapasiteetti loppus 250 hummaan (?) Mut ei kai sitten... mutta kyllä kyseisen föönin käyttötunnit kaventuu 270hv::llä varmasti. Muttamutta, ei siinä mitään, sit laitetaan vaan uutta järeempää tilalle :twisted:
Niin kuin jo aikaisemmin postasin tälle palstalle, niin STCS:n foorumin mukaan suurin T25M:stä irti saatu teho on 284,7 hv :twisted:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Seleevä, tulipa taas opittua tuutta :)
STCF #3
Vastaa Viestiin