Speedparts prkl!!! ;-(

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Speedparts prkl!!! ;-(

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

No nyt ne SP:llä meni tekemään oikein kunnon "vedon"! Lähettivät hirveesti kamaa PCS:lle, mutta "Vigge":n ja mun kamat puuttui lähetyksestä. No oikeastaan mulle tuli neljä puuttuvaa puslaa, mutta IC ja takaiskarit on edelleen "haussa".

Nyt alkoi sitten v :evil: :evil: uttamaan sen verran, että nyt annan piupaut koko SP:lle, tilaan takaiskarit muualta ja IC:n Maptunilta (oon jo lähettänyt Maptunin Fredrikille e-mailin siitä).

Kun homma ei toimi, niin ei sitten.

P.S. Toivottavasti suurin osa teistä "kanssakärsijöistä" on silti saanut omat osansa tässä nyt tulleessa lähetyksessä.
P.S.S. Jos olisin tajunnut tehdä tämän jo kesällä, niin nyt mulla olis kovassa iskussa oleva auto alla :cry:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Re: Speedparts prkl!!! ;-(

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Turbo Sensonic kirjoitti: Nyt alkoi sitten v :evil: :evil: uttamaan sen verran, että nyt annan piupaut koko SP:lle, tilaan takaiskarit muualta ja IC:n Maptunilta (oon jo lähettänyt Maptunin Fredrikille e-mailin siitä).
Oikea päätös, haiskahtaa ihan siltä että olisivat v*ttuuksissaan jättäneet teidän kamat pois, ja vielä laittoivat puslia oikein 4kpl, on siellä varmaan ollut SP: sin pojilla hauskaa kun ovat lähetystä tehneet teille. :?
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Soitin Maptunin Fredrikille ja hän kertoi mulle, että heillä ei enää ole mulle aikaisemmin tarjoamaansa IC:tä. Heillä olis tosin toinen malli, joka maksaisi 800 SEK lisää :evil:

Soitan huomenna Fredrikille, sillä hän lupasi selvittää tuon IC:n toimitusajan.

Tossa nimim. "saab900rs" otti muhun yhteyttä ja kysyi, olisko mulla kiinnostusta tehdä kimppatilaus Maptunilta, jotta saatais karsittua rahtikuluja.

Eli kaikki SP:n kaltoinkohtelemat viriosien tilaajat: olisko kiinnostusta tehdä kimppatilaus Maptunilta? Ei muuta kuin vastauksia kehiin :!: :!: :!:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

No ettepä ole ainoita

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

Jäipä sitten munkin boksi tulematta. Tilanteessa on vain ongelmana boksissa makaavat rahat. Boksi on ollut kaiken kaikkiaan 3 kuukautta autossa kiinni, jonka jälkeen hyvässä yhteishengessä SP:n kanssa sovittiin, että he tutkivat boksin. (viime syksynä!!!)

Nyt se ollut noin vuoden tutkittavana ja tuntuu olevan aika vaikeaa saada sitä takaisin. Seuraavaksi täytyy varmasti lähteä peräämään rahoja takaisin, jotta pystyy tilaamaan Maptumilta uuden boksin.



:twisted: :twisted:
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Joo, sulla on tosiaan ongelmana noi virisetissä kiinni olevat rahat. Sama juttu "Vigge":llä. Mulla taas ei ole mitään kiinni missään, mutta PCS:n kautta olisin saanut tuon IC:n halvemmalla.

Esimerkki Maptunin palvelusta:
Fredrik sanoi mulle, että "soita mulle huomenna, niin kerron sinulle IC:n toimitusajan."

Sitten mun puhelin soi noin tunnin kuluttua ja puhelu tuli Ruotsista. Se oli Fredrik, joka kertoi mulle, että pystyisi lähettämään mulle IC:n ensi viikon loppupuolella. Toi se on vasta asiakaspalvelua :!: :D
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
9-3Tid
"Hirsch"
Viestit: 800
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 10:04
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja 9-3Tid »

Turbo Sensonic kirjoitti: Esimerkki Maptunin palvelusta:
Fredrik sanoi mulle, että "soita mulle huomenna, niin kerron sinulle IC:n toimitusajan."

Sitten mun puhelin soi noin tunnin kuluttua ja puhelu tuli Ruotsista. Se oli Fredrik, joka kertoi mulle, että pystyisi lähettämään mulle IC:n ensi viikon loppupuolella. Toi se on vasta asiakaspalvelua :!: :D
Mulla vastaava kokemus viime viikolta, kun ontuvalla lontoollani kysyin spostilla Frederikiltä viriviripalikkaa tidiin ( ei ollut mitään eikä tule ) niin vastaus tuli 10min. sisällä!!
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Abbottilla olis viripalikkaa sun autoosi.

Tsekkaa tämä:

http://www.abbottracing.com/2003/tuning ... -3_tid.htm
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Re: No ettepä ole ainoita

Viesti Kirjoittaja NG900T »

9000LPT kirjoitti:Jäipä sitten munkin boksi tulematta. Tilanteessa on vain ongelmana boksissa makaavat rahat. Boksi on ollut kaiken kaikkiaan 3 kuukautta autossa kiinni, jonka jälkeen hyvässä yhteishengessä SP:n kanssa sovittiin, että he tutkivat boksin. (viime syksynä!!!)

Nyt se ollut noin vuoden tutkittavana ja tuntuu olevan aika vaikeaa saada sitä takaisin. Seuraavaksi täytyy varmasti lähteä peräämään rahoja takaisin, jotta pystyy tilaamaan Maptumilta uuden boksin.

:twisted: :twisted:
Laita ihmeessä palautetta suoraan SP:lle kuten vigge ja tbo sensonic, saavatpahan paskaa joka tuutista!
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Re: Speedparts prkl!!! ;-(

Viesti Kirjoittaja pade »

Turbo Sensonic kirjoitti:No nyt ne SP:llä meni tekemään oikein kunnon "vedon"! Lähettivät hirveesti kamaa PCS:lle, mutta "Vigge":n ja mun kamat puuttui lähetyksestä. No oikeastaan mulle tuli neljä puuttuvaa puslaa, mutta IC ja takaiskarit on edelleen "haussa".

Nyt alkoi sitten v :evil: :evil: uttamaan sen verran, että nyt annan piupaut koko SP:lle, tilaan takaiskarit muualta ja IC:n Maptunilta (oon jo lähettänyt Maptunin Fredrikille e-mailin siitä).

Kun homma ei toimi, niin ei sitten.

P.S. Toivottavasti suurin osa teistä "kanssakärsijöistä" on silti saanut omat osansa tässä nyt tulleessa lähetyksessä.
P.S.S. Jos olisin tajunnut tehdä tämän jo kesällä, niin nyt mulla olis kovassa iskussa oleva auto alla :cry:
Voivoi sentään..ei tässä oikeen muuta sanomista keksi..Mut se on ihan selvää et teit ihan oikeen ku unohdit sen paikan..
Mites se Maptunin IC, miten se eroaa tost Speedpartsin ja/tai Viggenin IC:stä ? Onko se vaan isompi ?
9-3Tid
"Hirsch"
Viestit: 800
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 10:04
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja 9-3Tid »

Turbo Sensonic kirjoitti:Abbottilla olis viripalikkaa sun autoosi.

Tsekkaa tämä:

http://www.abbottracing.com/2003/tuning ... -3_tid.htm
Jep, kiitti linkistä. Nyt aletaan liikkua niissä tehoissa mitä tavoittelin ja mitä tuosta vehkeestä ylipäätään saa ulos. Odottelen kuitenkin vielä joulupukkia ja vähän aikaa sitä, että markkinoille tulisi sellaiset kaapelit, että jokin osaava taho ( muukin kuin valtuutettu huolto joilla ei viriohjelmaa ) pääsisi sörkkimään varsinaista ohjelmaa eikä tarvitsisi turvautua uni-chippendaaleihin...suhtaudun niihin vielä varauksella...ainakin toistaiseksi.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: No ettepä ole ainoita

Viesti Kirjoittaja Vigge »

9000LPT kirjoitti:Jäipä sitten munkin boksi tulematta. Tilanteessa on vain ongelmana boksissa makaavat rahat. Boksi on ollut kaiken kaikkiaan 3 kuukautta autossa kiinni, jonka jälkeen hyvässä yhteishengessä SP:n kanssa sovittiin, että he tutkivat boksin. (viime syksynä!!!)

Nyt se ollut noin vuoden tutkittavana ja tuntuu olevan aika vaikeaa saada sitä takaisin. Seuraavaksi täytyy varmasti lähteä peräämään rahoja takaisin, jotta pystyy tilaamaan Maptumilta uuden boksin.
Jos olisin sinä niin en todellakaan tyytyisi rahojen palautukseen. Voisi kysyä mitä sinä kostuit tästä vuoden odotuksesta? Jos firma todella ryssiin näin pahasti (1 vuosi) niin ei ole epäilystäkään ettetkö ole oikeutettu korvauksiin jossain muodosssa. Tilanteesi on verrattavissa omaani, mutta itse nostin metakan jo paljon aiemmin. Kokemuksesta voin sanoa että kyllä SP "almuja" antaa kun tarpeeksi avaudut. Ja jos ei normaali puhe riitä (lue SP ei ymmärrä liiketoiminnasta mitään) niin kovempia panoksia peliin. SP:tä voit uhat mm. kuluttaja-asiamiehellä, asian julki tuomisella maailman laajuisesti Saab forumeissa jne.
Kannatta pyytä heitä arvioimaan asian julkisuusarvo, kuinka monta potentiaalista asiakasta he menettävät jos tarina päätyy esim
seuraaviin foorumeihin

Saabnet
Saabscene
STCS

Valistusta kehiin ja sassiin. 8) 8)

Ps. jos kaipaat apua/ neuvoja niin pistä yv:tä tulemaan.
#1730
500whp.net member
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Tosiaan, kuinka joku on voinut odottaa VUODEN, omat hermot menisivät varmaan jo kk sisällä :)
STCF #3
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Jep

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Speedou kirjoitti:Tosiaan, kuinka joku on voinut odottaa VUODEN, omat hermot menisivät varmaan jo kk sisällä :)
Itse peruin kaupat SP: sin kanssa noin kuukauden odottelun jälkeen. Tuskin kovin monella tosiaan riittää vuodeksi hermoja venttailla kamojaan.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

Niimpä...

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

On sitä kirjeen vaihtoa kertynyt jo muutaman Outlook arkistollisen verran.
Sainhan sen boksin jo kerran takaisin, mutta kun se ei toiminut vaikka oli samat numerot boksin kyljessä kuin lähettämäni. Mitään ei kuulemma oltu tehty, mutta kummallisesti auto kävi ja toimi ennen Boksin Ruotsin reissua.

Ei ikinä uskoisi kuinka paljon Saabin konehuoneesta löytyy sähkölaitteita, jotka voivat toimia yhtäaikaa.

Alkuperäinen ongelma oli auton nykiminen osakaasulla. Vakioboksilla toimi, mutta ei viriboksilla. Osasivathan he korjata vian ainakin vuodeksi, koska olen joutunut ajamaan pian 40tkm vakioboksilla sen jälkeen.

PS.Onkohan jollakulla jotakin osoitetta tai puhelinnumero, mihin voisi lähteä yrittämään kaupan purkua ja millä keinolla olisi mahdollista saada vielä rahojakin takaisin.???
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
jarska
"Aero"
Viestit: 447
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2003 11:17
Paikkakunta: oulunsalo

Viesti Kirjoittaja jarska »

Kuluttaja asiamiehen numero löytyy varmasti puhelinluettelosta ja kannattaa kyllä ottaa sinne kululuttaja asiamiehelle yhteyttä heti koska luulisi 1VUODEN olevan jo lainkin mukaan täysin kohtuuton korjaus aika! Usein tuommosissa kiistoissa asiakkaan ja myyjän/firman välillä jo pelkkä uhkailu kuluttaja asiamiehestä saa kummia aikaan mutta kun mikään ei kerta tunnu auttavan niin kannattaa ihmeessä ajaa omia etuja lakiteitse!
Jos et onnistu boxiasi enää saamaan takaisin niin joutuvat kyllä varmasti maksamaan korvauksia!
Vastaa Viestiin