9000 ja 18" vanteet
et
mulla on cd tonarisa 7.5*18 et 20 ja mahdalettu etu 60mm ja taka40mm
hyvin menne kun sirtä takaakseli sivulle 3mm ja eten päin 5mm
Muista kans etä käy vain matalkeula tonarin kun vanha mallin lokasuojat on kapemat
hyvin menne kun sirtä takaakseli sivulle 3mm ja eten päin 5mm
Muista kans etä käy vain matalkeula tonarin kun vanha mallin lokasuojat on kapemat
Johtuiskohan tuo tästä, kun vähän outo on ainakin toi noiden merkintä:AP kirjoitti:Noniin, nyt on vanteet alla. Ratkaisuna yllä mainittuun ongelmaan oli reikien suurennus poraamalla. Vähän epäilytti alkaa uusia vanteita poraileen, mutta hyvä tuli ja kaikenlisäksi lupasivat liikkeessä, että takuu ja vaihto-oikeus säilyy. Kannattaa siis ottaa huomioon vanteita ostaessa, että ovat oikean kokoisilla pultinrei'illä.AP kirjoitti:Itse meinasin tänään pultata uudet 18" alle, mutta olivat lähettäneetkin vääränlaiset: pultin reiät oli liian pienet, vaikka mukana tulleet pultit olivatkin oikean kokoiset. Pieni vi**tus päällä, mutta pitää maanantaina soitella takaisin. Ja vanteethan on 7,5" leveät ja et25.
Ja tuo ET25 tuntuu olevan sopiva. Itsellä siis vanteet 7,5x18, renkaat 225-40, autoa laskettu edestä 60mm takaa 30-40mm + Konin iskarit.
18x7.5
4x107.95
40
vaikkei siinä nyt periaatteessa oo kun millin puolikas, mutta kaipa sekin voi vaikuttaa..
Pitääpä yrittää keretä huomenna laittaa muutama kuva.saapasi kirjoitti:No hitto jos kerran hyvältä tuntuu, niin äkkiä kuvia autostasi!! Käyhän kans vetäsemässä jostain hidasteesta snadisti kuormattuna ja kattele ottaako lokareihin kiinni.
Sulla on just toi 60mm setti, mitä en ite uskaltanut 18" takia hommaa ku ajattelin ettei voi enää mahtua. Täytyy kyllä melkonen kivireki jo olla. Vai miltäs tuntuu?
Mistä ostit Volcanot ja paljonko kärsit? Meinaa tosi ihme, että yleensäkin 18" sait.
Kyllähän tuo alusta jo suhteellisen kova on, mutta niinhän sen pitääkin

TSW:llä on tosiaan pari mallia, joita saa oikealla jaolla ja ET:llä, niin harvinaisia kun ne onkin. Ostin nuo vanteet Autotekiltä, on käsittääkseni TSW:n maahantuoja. Hinnaksi jäi 730€, eli omasta mielestä hinta-laatu-suhteeltaan aika sopivat.
Jako oli kyllä oikea, mutta pultin reiät oli tosiaan pienemmille pulteille.saapasi kirjoitti:Johtuiskohan tuo tästä, kun vähän outo on ainakin toi noiden merkintä:
18x7.5
4x107.95
40
vaikkei siinä nyt periaatteessa oo kun millin puolikas, mutta kaipa sekin voi vaikuttaa..
Kiitos hienoista kuvista! Meillä on saman väriset autot, joten jelppasit juuri tekemään ratkaisevan valintani kahden 18" vanteen välillä


Täytyy vaan ensin saada tämä paketti alta pois, että voin tilata. Myynnissä siis vielä uusi ja allelaittamaton setti: Alessio F1 7x17" ja päällä Uniroyal RainSport1 225/45/17. Ostakaa pliis joku että saan 18"




Sama kohtalo Volcanojen kohdalla. Reijät ovat liian pienet eli porattavaksi meni. Tosin omaan tulee vain 17 tuumaisenaAP kirjoitti:Noniin, nyt on vanteet alla. Ratkaisuna yllä mainittuun ongelmaan oli reikien suurennus poraamalla. Vähän epäilytti alkaa uusia vanteita poraileen, mutta hyvä tuli ja kaikenlisäksi lupasivat liikkeessä, että takuu ja vaihto-oikeus säilyy. Kannattaa siis ottaa huomioon vanteita ostaessa, että ovat oikean kokoisilla pultinrei'illä.AP kirjoitti:Itse meinasin tänään pultata uudet 18" alle, mutta olivat lähettäneetkin vääränlaiset: pultin reiät oli liian pienet, vaikka mukana tulleet pultit olivatkin oikean kokoiset. Pieni vi**tus päällä, mutta pitää maanantaina soitella takaisin. Ja vanteethan on 7,5" leveät ja et25.
Ja tuo ET25 tuntuu olevan sopiva. Itsellä siis vanteet 7,5x18, renkaat 225-40, autoa laskettu edestä 60mm takaa 30-40mm + Konin iskarit.

Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Tähän voi myös sanoa, että onneksi ei tarvitse enää tonnarilla tai vanhalla satkulla ejellasaapasi kirjoitti:avo-88 kirjoitti: mut sehän on opeli eikä mikän auto![]()
![]()
REPESIN
Ai ai ei saakaan mollata kun opelihan on nyt laadukkain saksalainen auto


Mutta kyllä se vähän harmittaa kuin ei noita mitään TSW vanteita oikein saa 19" 9-5:seen

Saab 9-3 TTID Vector 2008