Ruotsalaiset kauppamiehiä!

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
usvaa putkeen
"Turbo"
Viestit: 274
Liittynyt: La Syys 13, 2003 14:45
Paikkakunta: lohja

Ruotsalaiset kauppamiehiä!

Viesti Kirjoittaja usvaa putkeen »

Minulla ja hyviä kokemuksia ruotsalaisten palvelusta. Tilasin toukokuussa og900 spoikat Johannson Motorsportilta. Vieläkään ei ole mitään tullut. Rahat kyllä otti etukäteen. Luvannut monta kertaa faxata postin kuitin missä lähetystunnus ja milloin lähetetty... Meinaan väittää, että on lähettänyt ko.tavarat ja posti on hukannut ne. Ruotsin posti väitti paketin tulleen suomeen... Suomen posti ei enää tutki asiaa... Asiakaspalvelua sekin parhaasta päästä. Minulla ja hyviä kokemuksia englantilaisten kanssa kaupankäynnistä. He vastaaavat heti kyselyihin ja tavarat tulee parissa päivässä. Lähettivät viimeksi viestin, millon tavarat on lähtenyt jne. Saas nähdä miten mun spoilerien kanssa käy!! Pitää varmaan lähteä sinne henkilökohtaisesti käymään.
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Re: Ruotsalaiset kauppamiehiä!

Viesti Kirjoittaja Hallu »

usvaa putkeen kirjoitti:Minulla ja hyviä kokemuksia ruotsalaisten palvelusta. Tilasin toukokuussa og900 spoikat Johannson Motorsportilta. Vieläkään ei ole mitään tullut. Rahat kyllä otti etukäteen. Luvannut monta kertaa faxata postin kuitin missä lähetystunnus ja milloin lähetetty... Meinaan väittää, että on lähettänyt ko.tavarat ja posti on hukannut ne. Ruotsin posti väitti paketin tulleen suomeen... Suomen posti ei enää tutki asiaa... Asiakaspalvelua sekin parhaasta päästä. Minulla ja hyviä kokemuksia englantilaisten kanssa kaupankäynnistä. He vastaaavat heti kyselyihin ja tavarat tulee parissa päivässä. Lähettivät viimeksi viestin, millon tavarat on lähtenyt jne. Saas nähdä miten mun spoilerien kanssa käy!! Pitää varmaan lähteä sinne henkilökohtaisesti käymään.
Olikos ko. lähetyksessä vakuutus? Kai he vakuuttavat lähetykset, vaikka asiakkaan laskuun sillä eihän vakuutus yleensä ole kun muutamia prossan kymmenyksiä kauppasummasta.
Jos on vakuutettu niin vakuutus yhtiön pakeille vaan tekemään katoamisilmoitusta.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2011
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

Tuo JMS on ja yksi epäilyttävä pulju. itse meinasin vuosi sitten tilata sieltä puskurit og 900:een. No kun soitin sinne he kertoivat että heillä ei ole tiliä mihin maksu tapahtuisi, ja haluavat maksun etukäteen. joten rahat olisi pitänyt lähettää kirjekuoressa!!!!!!!!! johonkin po box xxx.

olin että johan on firma. ja kysyin että oletko tosissasi että pitäisi lähettää rahaa kirjekuoressa. kaveri pokerina väitti niin. Ja kysyi että etkö luota jos näin tehdään. totesin että asia menee mietintää, ja en ole vielä tänäkän päivänä maksanu niitä rahoja kun en oikein luota noin tapahtuvaan kaupankäyntiin jos en itse pysty menemään tarvittaessa paikan päälle.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Jeps, kyseisestä "firmasta(?)" on ollu tosi paljon juttua etenkin STCS:n foorumissa, eikä siis mitään kovinkaan positiivista juttua :roll: Osien sopivuus on kuulema ihan plääh ja koko toiminta hyvin epäillyttävää..Esim Real Car on jopa haastanut kyseisen läävän oikeuteen koska he käyttivät RealCarin kuvia ja mainostivat tuotteita ominaan :roll:
Hyvännäköistä tavaraa niillä kyllä on eli harmi että näyttää olevan mitä on toi pulju :/
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Ahaa, näyttää siis olevan muidenkin ruotsalaisyritysten "yrityskulttuurissa" ja periaatteissa parantamisen varaa (vertaa SP). Onneksi en oo itse vielä haksahtanut hommailemaan tohon autooni mitään spoileri- ja levikesettejä, niin on sentään säästynyt joiltain murheilta :D

No mun periaate onkin, että aina "GO" ennen "SHOW":ta. Eipähän sitten tuu ainakaan provosoitua ketään kaahailemaan jollain "levikehirviösetillä" :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Turbo Sensonic kirjoitti:No mun periaate onkin, että aina "GO" ennen "SHOW":ta. Eipähän sitten tuu ainakaan provosoitua ketään kaahailemaan jollain "levikehirviösetillä" :wink:
Oikein :wink:
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Turbo Sensonic kirjoitti: No mun periaate onkin, että aina "GO" ennen "SHOW":ta. Eipähän sitten tuu ainakaan provosoitua ketään kaahailemaan jollain "levikehirviösetillä" :wink:
Jep jep. Mulla ei oo ees turbo tekstiä keulamaskissa eikä peräluukussakaan mitään viittauksia turboon tai moottorin kokoon.
Ei oo ees sitä CS mallin tonnareitten tyypillistä pientä takaspoileria. :)
Antaa vaan poikien laittaa levikkeet tojotiin.. :wink:
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Auton hankinnan jälkeen ainoat muutokset ulkoisesti on aluvanteet ja kirkkaat sivuvilkut. Viri hommat vie kaiken mielenkiinnon muusta "tuunaamisesta" :lol:
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Milli kirjoitti:Auton hankinnan jälkeen ainoat muutokset ulkoisesti on aluvanteet ja kirkkaat sivuvilkut. Viri hommat vie kaiken mielenkiinnon muusta "tuunaamisesta" :lol:
Joo 16" alut tuli hankittua. Mistä hommasit kirkkaat sivuvilkut? Mulla on tossa -94 mallissa nokallakin viä oranssit, sen verta vois tuunata että noi vaihtas kirkkaiks. Eli jos jollain on kasapäin kirkkaita CS:n vilkkuja niin saa tarjota. :D
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

Jamppa kirjoitti:Tuo JMS on ja yksi epäilyttävä pulju. itse meinasin vuosi sitten tilata sieltä puskurit og 900:een. No kun soitin sinne he kertoivat että heillä ei ole tiliä mihin maksu tapahtuisi, ja haluavat maksun etukäteen. joten rahat olisi pitänyt lähettää kirjekuoressa!!!!!!!!! johonkin po box xxx.
Tässä tapauksessa oli kuitenkin Ruotsin posti ilmoittanut toimittaneensa paketin Suomeen niin on aika turha JMS:ää syytellä, IMO.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
pka
"Saabisti"
Viestit: 101
Liittynyt: Su Huhti 21, 2002 19:35
Paikkakunta: Suur-Tampere

Viesti Kirjoittaja pka »

JouniCSE kirjoitti:Joo 16" alut tuli hankittua. Mistä hommasit kirkkaat sivuvilkut? Mulla on tossa -94 mallissa nokallakin viä oranssit, sen verta vois tuunata että noi vaihtas kirkkaiks. Eli jos jollain on kasapäin kirkkaita CS:n vilkkuja niin saa tarjota. :D
CS:n kirkkaat etuvilkut saa Motonetistä ja harmaat sivuvilkut Metro-autosta.
Jyrki73
"Turbo"
Viestit: 233
Liittynyt: Ti Syys 16, 2003 09:39
Paikkakunta: Espoo

tuntuu tutulta...

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

poistettu
Viimeksi muokannut Jyrki73, Pe Huhti 07, 2006 18:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: tuntuu tutulta...

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Jyrki73 kirjoitti:Svedujen kanssa ei kannata näemmä tehdä kauppaa.
Kannattaa, mutta kannattaa valita kauppakumppani tarkasti. Itse olen tehnyt nyt pari omasta mielestäni hyvää kauppaa Maptunin kanssa viriosista. Heidän palvelunsa ja tuotteensa ovat mielestäni loistavia.

Tässä kun kuuntelee teidän leviketilausmurheita, niin kiittää onneansa, ettei ole alkanut laittelemaan mitään levikkeitä omaan autoon. Tuossa Speedpartsin sotkussakin (kun kamat eivät vieläkään tulleet 4 kuukauden odottelun jälkeen) oli jo tarpeeksi selviteltävää, joka ei sitten loppupelissä johtanut yhtään mihinkään (tai peruinhan mä kaupat ja ostin Maptunilta) :evil:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Öhöm.. Tilasin nuo kirkkaat sivuvilkut Sp:sta. 8) Joskus huhtikuussa kylläkin.Sillon tuli viikossa. :lol:
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Milli kirjoitti:Öhöm.. Tilasin nuo kirkkaat sivuvilkut Sp:sta. 8) Joskus huhtikuussa kylläkin.Sillon tuli viikossa. :lol:
Jep, se oli silloin. Nyt tilanne on aivan erilainen :evil:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin