Tuo nakuttelu hävisi, kun venttiilivälykset säädettiin oikeiksi. Intercooleri pitää tietysti asentaa. Se on jo hommattu. Ahtopaineet on peruspaineita lukuunottamatta vakiot. Tehojen lisäyksestä ei ole mitään hajua. Perstuntumalta siinä on ainakin vakion tehot. Bensan riittävyydestä ei ole mitään havaintoa. Lambda-anturi tulee asennettavaksi, jahka kerkeen.
ps. Tuo isompi ahdin kai lähtökohtaisesti nostaa tehoja/vääntöä, vaikka ahtopaineet on vakiot? Ainakin ylärekisterissähän pitäisi käydä näin, kun pakopuolen vastus pienenee.[/quote]
Niinhän se on, että isompi ahdin tuottaa enempi ilmaa samalla paineella.
Ja samalla polttoaineen tarve kasvaa myös. Bensapaineensäädin varmaan nostaa bensapainetta vakioahtimen mukaan, koska reagoi ahtopaineen määrään
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Ei nousseeseen tuottoon. Vai olenko väärässä?
Eli mekaaninenruisku kai vaatii jonkinlaisen säädön tuolle ahtimelle.
Vähän kuten suuttimet, lastun tai säädettävän bensapaineen säätimen sähköiselle ruiskulle.
Lienee lamdalla ja seosmittarilla saat enemmän suuntia asiasta sitten.
Paljonko lie sitten prosenteissa tuo tuoton kasvu vakioon nähden?
Tälläisiä asioita tuli itsellä ajateltua, mitä sitten muilla on kokemuksia?
saapasi: nyt on hiukan pienempi avatar, niin ei hypi silmille
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
.