Kaupat tuli Maptunin kanssa ;-)

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Kaupat tuli Maptunin kanssa ;-)

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

No niin, nyt sitten olen jättänyt tuon koko Speedparts -sekoilun taakseni ja siitä jäi kyllä suuhun tosi paha maku.Kuva Kuva

Siksipä tein juuri äsken kaupat Maptunin Fredrikin kanssa crossflow IC:stä, siihen tarvittavista letkuista ja Bilsteinin takaiskareista Kuva.

Fredrik teki tosta IC:stä mulle ihan hyvän tarjouksen, ottaen huomioon, että heiltä ei saa mitään klubialennuksia :D Myös Bilsteinin iskarit lähti halvemmalla kuin SP:n listahinta ennen alennuksia :wink:

Kaikista parasta tässä hommassa on se, että Maptun ja Speedparts tekevät kuulemma hankintoja ristiin, eli noi mun iskarit tuleekin nyt sitten SP:ltä, mutta toivottavasti niitä ei tarvii odottaa yli kolmea kuukautta :wink:

:arrow: "saab900rs": tilasin nuo kamat, koska sun ei kannata tehdä kimppatilausta meikäläisen kanssa. Jos nimittäin oltais puolitettu nuo rahtimaksut, niin olisit joutunut maksamaan enemmän rahtimaksuja kuin tilatessasi tavaran itseksesi :) Mun rahti maksaa 1000 SEK, sä saat boksisi Suomeen 200 SEK:illä :wink: Reilu peli, eiks je :?:
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
pade
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Hyvähyvä !! Kiva kuulla että jossain ainakin palvelu pelaa !
Vastaa Viestiin