Lisää kiihtyvyyttä?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
potkis
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Touko 15, 2006 17:02

Lisää kiihtyvyyttä?

Viesti Kirjoittaja potkis »

<Miten saan helpoiten kiihtyvyyttä?
turkkaki
"Hölösuu"
Viestit: 1352
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 12:02
Paikkakunta: kauhajoki

Viesti Kirjoittaja turkkaki »

vapaassa pudotuksessa... :lol: :lol:

ja ehkä jos kerrot, että mihin sitä kiihtyvyyttä pitää saada...
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa)
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
potkis
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Touko 15, 2006 17:02

JOP

Viesti Kirjoittaja potkis »

Yleensä autoihin.
Max nopeuden ei ole väljä mutta kiihtyvyyttä tarvitaan.
kyllä sitäkin vähän tarvitsee olla.
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

tiputtamalla se nosturin koukusta.....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
YuZzI
"Hirsch"
Viestit: 859
Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 21:07

Viesti Kirjoittaja YuZzI »

Tiheämmillä välityksillä, esim: vaiheloorassa tai perässä...
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

pienemmillä renkailla, slikseillä..
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Tonppa
"Viggen"
Viestit: 700
Liittynyt: Su Touko 22, 2005 16:45

Viesti Kirjoittaja Tonppa »

Eikö se vanha nyrkkisääntö ole, että ensin aloitetaan painoa pudottamalla. :wink: (sekä kuskin että auton :o )
tamtami
"Aero"
Viestit: 382
Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:35

Viesti Kirjoittaja tamtami »

Isompi turbo ja ilokaasut. :lol:
MB E 200 CDIA -02
Peugeot 406 HDI -01
Kawa ZZ-R 1100 -92
SS-K #2023, STCF#13
Alexander
"Tuplakaasari"
Viestit: 73
Liittynyt: To Huhti 22, 2004 12:31
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Alexander »

Kansi pois+viilaa+kireemmät nokat+matalempi kansi+keveämpi vauhtipyörä+ahtoja lisää+isompi cooleri+lisää bensaa+sytkäosiin uutta verta ja aikasemmin puhutu välit...kyllä niillä jonnekki jo pääsee. Metsään tai romuttamolle :D
"Saab continues its quest for the ultimate
combination of ride and handling in the
9000 turbo 16"
CAR AND DRIVER U.S.A -1987
-saab 9000 turbo 88-
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10294
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Pienemmät eturenkaat. Hehheh. :D
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: Lisää kiihtyvyyttä?

Viesti Kirjoittaja Vigge »

potkis kirjoitti:<Miten saan helpoiten kiihtyvyyttä?
kerro nyt hieman tarkemmin, mihin kaipaat lisää kiihtyvyyttä. Paikaltaan lähdettäessä? huntin vaudista alkakean?
vaiko femmalla alta satasen nopeudesta?
jne
#1730
500whp.net member
potkis
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Touko 15, 2006 17:02

rep

Viesti Kirjoittaja potkis »

Ihan kun lähdet liikkeeltäsi ja sitten kiihtyy äärettömyyksiin täysillä :P
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: JOP

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

potkis kirjoitti:Yleensä autoihin.
Max nopeuden ei ole väljä mutta kiihtyvyyttä tarvitaan.
kyllä sitäkin vähän tarvitsee olla.
Hyvin liikkuu tonnari, kun sisustasta ei ole paikallaan kun kojetaulu, hallintalaitteet, kuskin penkki ja takakontin sekä katon verhoilu :lol: Eli pissikset pois takapenkiltä ja muut turhat massat pois, niin kylä lähteeee ja halavalla. Tosin eihän se sitten enää olekaan se kiihtyvyys tärkeetä, kun ei Pissa-Liisa ole pöksyt kosteena kyydissä todistamassa "miehekkäitä ajosuorituksia" ja "saavutettuja päänahkoja" :roll:
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

nii, mihin sitä kiihtyvyyttä haetaan.
vapari vai urpo? 200d vai 9000? vaparin ja 200d:n kohdalla voi melkein luovuttaa, urpossa ja tontussa on vielä jotain toivoa. :wink:
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
TeePee
"Hölösuu"
Viestit: 1007
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 17:59
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja TeePee »

Jos turbosaba niin ota W-letku irti :lol: kyllä lähtee niin kauan kuin kone kestää!!!


...kokemusta on :? :oops:
Vastaa Viestiin