Tolanen han 9k:ssa on ja siihen on aika helppo tehdä toi lastu mutta, onko mahdollista tehdä sellasta et olis orkkis lastu ja viri lastu ja sit sen vois vaihtaa kääntämällä kykimen toiseen asentoon.
en tiedä onko mahdollista mutta ei kuulostais ihan mahdottomaltakaan.
Bosch LH Jetronic
Joo, juottaa piirit vaan toistensa selkään ja sitten sellainen kytkentä, joka kytkee aina valitun piirin CE:n maihin ja "sammutetun" piirin CE:n ylös.
Tuossa merkitty /E
Ai niin ja tietysti molempien piirien CE-jalka pitää kääntää sivullepäin sojottamaan, muutenhan se maadoittuu piirilevylle.
Tuossa merkitty /E
Ai niin ja tietysti molempien piirien CE-jalka pitää kääntää sivullepäin sojottamaan, muutenhan se maadoittuu piirilevylle.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Toimiva ratkaisu toki tuokin. Mutta periaatteessa mahdollista saada laite sekomaan ajon aikana vaihdettaessa. Nimittäin jos kumpikin muisti sattuu hetkellisesti olemaan poissa pelistä (tai kumpikin kytkeytyneenä) riippuen kytkimen mallista/asennosta/kuusta/tähdistä saattaa data korruptoitua. LH ei toki ole moisesta juuri moksiskaan, mutta saattaa hetkeksi pätkäistä ennenkuin saa järkensä takaisin. Itse toteutin tuon niin, että kiikulla odotetaan hetkeä milloin voi turvallisesti vaihtaa ja sittemmin vaihdetaan eri muistialue samasta (mutta normaalia isommasta) muistista käyttöön.
Ja pistänpä kuvan ko. vehkeestä tähän väliin http://seth900.ath.cx/~tech/vaihto.jpg
Mutta tuo jopen ratkaisu on huomattavasti helpompi toteuttaa.
Ja pistänpä kuvan ko. vehkeestä tähän väliin http://seth900.ath.cx/~tech/vaihto.jpg
Mutta tuo jopen ratkaisu on huomattavasti helpompi toteuttaa.