Millainen olisi paras hinta/laatu perusviritys 9-3 185hv T7 vm2000. Monella valmistajalla monenlaista stagea, eri stageissa pakoputkia, ilmanottoa, downpipeä, jne. Minulla on nyt catback ja ilmaotto upgreidattu, mitä vaihtoehtoja chiptrimmille? Haluaisin vaihtoehtoja eri paineilla, esim 1,0-1,1-1,2 bar. Paljonko esim BSR stage 2 antaa ahtoa? Onko pakko tyytyä siihen mitä valmistaja viisaudessaan tarjoaa, onko liikkumavaraa?
Joku 240hv olisi ilmesesti hyvä, ettei tarvitse kytkintä vaihtaa viggeniin ja laatikkoa vahvistaa? (alusta on jo tehty)
Timo
Millainen olisi paras hinta/laatu perusviritys
Foorumihaku
Ookoo, nyt ymmärrän paljon enemmän ahdosta stageilla ja ilman.
Voiko muuten Trionic 7 itse ohjelmoida?
Timo
Voiko muuten Trionic 7 itse ohjelmoida?
Timo
Re: Foorumihaku
Saa kyllä olla aikamoinen velho jos sitä itse lähtee ohjelmoimaan !timokka kirjoitti:Ookoo, nyt ymmärrän paljon enemmän ahdosta stageilla ja ilman.
Voiko muuten Trionic 7 itse ohjelmoida?
Timo
Eli ei todellakaan mikään ihan tosta noin homma
Re: Foorumihaku
Juu mutta vastaus on kuitenkin että voi. Ihmisen tekemiä ovat.pade kirjoitti:Saa kyllä olla aikamoinen velho jos sitä itse lähtee ohjelmoimaan !timokka kirjoitti:Ookoo, nyt ymmärrän paljon enemmän ahdosta stageilla ja ilman.
Voiko muuten Trionic 7 itse ohjelmoida?
Timo
Eli ei todellakaan mikään ihan tosta noin homma
Mutta ihan "every day average dude" ei homma onnaa
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135