Putkiloveus

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Avatar
Termos
"Hölösuu"
Viestit: 2577
Liittynyt: Su Maalis 06, 2005 21:01
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Termos »

Frostgrey kirjoitti:
Termos kirjoitti:Tuplaputket rivinelosen perässä, öh, enpä sanokaan :D
Sano vaan :D

Tiedän, että nuo jakavat mielipiteitä, itse pidän ja se riittää :wink: :D
No homma on käytännön (ja meikäläisen periaatteiden) kannalta vankkaa amistuunausta, mutta kieltämättä nuo sun ulostulot istuvat auton perssiiseen oikein mallikkaasti 8)

Symmetrisyys, siitä tykkään aina.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

NG900T kirjoitti:Kannattaa sitten rakentaa silleen, että molemmat röörit höyryää yhtä lailla.
Kyllä näin olisi tarkoitus rakentaa. :D
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
9-5 3.0t
"Aero"
Viestit: 499
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 07:42
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja 9-5 3.0t »

No niin, viimeinkin voin palata aiheeseen putkiloveuksen ja tuplaputkiston osalta.

SpeedParts ei pystynyt tilaamaani puolisarjaa syystä tai toisesta toimittamaan, joten tilasin ja sain vastaavan sarjan BSR:ltä.

Asentelin palikat paikoilleen viime lauantaina. Ohessa pari kuvaa lopputuloksesta ja yksi kuva muuten vaan autosta. Yleensä autoa kuvataan aurinkoisella säällä, mutta Saab näyttää hyvältä sateellakin. :D

http://i76.photobucket.com/albums/j6/9-530t/Saba1.jpg
http://i76.photobucket.com/albums/j6/9-530t/Saba2.jpg
http://i76.photobucket.com/albums/j6/9-530t/Saba3.jpg

Ääni muuttui uuden puolisarjan myötä tosi miehekkääksi murinaksi. Nyt sivullisetkin tajuavat, että Saabikkaassani on kuutoskone. 8)

Aika näyttää alkaako kasvanut äänitaso vaivata pitkässä juoksussa korvia kabiinin puolella. :wink:
Volvo XC60 T8 AWD Long Range Plus Dark -24
Oldsmobile 442 W-30 -71 (Aut)
Saab 9-5 3.0T V6 SE wagon -00, stegX/DionHPT&Suorsa (Aut)
Ex: 9-5 2.3T Aero wagon -09, Bp/jcarlson (Man)
Ex: Volvo S60 T8 TwE R-Design Polestar -21
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Komeet on putket 8)
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Onkos katsastuksessa ollut ongelmia? Pikku veikka joutui vaihtaa putken kun simonsiin pöntöstä ei löytynyt hyväksyntä merkkejä (tai siis vaihtoi toki vain tuon pöntön alkuperäiseen). Ja kulkine on vm.-98.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
9-5 3.0t
"Aero"
Viestit: 499
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 07:42
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja 9-5 3.0t »

Vuosikatsastusaika autossani on touko-elokuussa. Mielenkiinnosta kävin leimalla juuri hetki sitten paikallisella K1 Katsastusasemalla.

Ei irrottanut uusi putkisto katsastusinsinööriltä muuta kommenttia kuin: "Onpa hienot putket". :)

Päästömittauksen jälkeen insinööri totesi, että päästöarvot ovat tosi hyvät/pienet ja että Saabien kanssa ei yleensäkään ole mitään ongelmia päästöjen kanssa. Autossa on kiinni Nordicin steg2 -boksi, joten mukavalta nuo kommentit kuulosti. :D
Volvo XC60 T8 AWD Long Range Plus Dark -24
Oldsmobile 442 W-30 -71 (Aut)
Saab 9-5 3.0T V6 SE wagon -00, stegX/DionHPT&Suorsa (Aut)
Ex: 9-5 2.3T Aero wagon -09, Bp/jcarlson (Man)
Ex: Volvo S60 T8 TwE R-Design Polestar -21
Keltanokka
"Kaasari"
Viestit: 28
Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 16:03
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keltanokka »

Kyllä kelpaa ajella ja katsella.
Lisää tuollaisia! :D :D :D :D
2,3T sport
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
Paikkakunta: E-suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

9-5 3.0t kirjoitti: Ääni muuttui uuden puolisarjan myötä tosi miehekkääksi murinaksi. Nyt sivullisetkin tajuavat, että Saabikkaassani on kuutoskone. 8)
Tuon lopulliseksi varmistukseksi sun ois pitäny jättää 3,0t-lätkä kiinni peräpeiliin. Nyt tossa piilee riski että joku alkaa vinoilemaan sulle rivinelosen ja tuplaputkiston yhdistelmästä kun noi 9-5:kin on suht harvoin tollasella kuutoskoneella :roll:

Ainakaan kuvista päätellen ei Saabeja tuntematon arvaisi kumpi helman loveuksista on itsetehty, hienolta näyttää 8)
Vastaa Viestiin