Ainakin kuski kiihtyisi "kulkinetta" nopeammin93t sport kirjoitti:Eestä ja takaaJokke A kirjoitti: Minä kanssa. Muutamankin kerran.;)

Ainakin kuski kiihtyisi "kulkinetta" nopeammin93t sport kirjoitti:Eestä ja takaaJokke A kirjoitti: Minä kanssa. Muutamankin kerran.;)
Toi viper vs pyörä on useamminkin kuvattu parivaljakko.dq kirjoitti:http://www.scottspangle.com/videos/VIPER2.wmv
Eli tälläkin prätkällä jättää vähintään 90% vakioautoista?Zandmann kirjoitti:Ihan sellainen perussääntö: Autolla* ei pääse prätkää karkuun jos motoristi** on leikissä mukana. Piste.
......
* Vakioauto, tieliikennekelpoinen. Yli 90% Suomen autokannasta käsittävä vekotin
** Kuljettaja joka osaa edes perusasiat, on ajanut jokusen vuoden jo. Ei aloittelija.
0-100km/h 15sec.Zandmann kirjoitti:Hmm... peruspiikki ottaa satkun mittariinsa reilusti alle 15sec.9-5T kirjoitti:Hyvä ettet hämmästy mutta paraskaan kuski ei saa tehotonta pyörää kulkemaan turbo saabin tahdissa. Piste.
Tokkiisa. Se on hämärä homma ainakin minun kohdalla, kun tulee tuolla autolla useimmiten hissuteltua, ainakin verrattuna mp:llä ajamiseen, niin jos joku tarpeeksi hyväkuntoinen Saab tulee näkökenttään iskee automaattisesti semmoinen "ei o kiire minnekään" -cruisailumoodi päälle.arttu kirjoitti:Eipä ole ennemin tullut ajateltua, mutta jostain kumman syystä jos tulee yleensä auton perässä ajeltua niin se on Saabbi.
Varmaan elän vielä poliisi Saabien aikaa tai jotain muuta...
Onko kukaan muu Saabisti-motoristi huomannut vastaavaa?
Ja se pito, jos tien pinta on vähänkään märkä, niin aika lailla tien tukkona nuo mopoilijat on, jopa Korsalla ajeltaessa. Kitka on kiva asia.Zandmann kirjoitti: Noissa auto vs. mp-touhuissa on aina muuttujia niin paljon ettei sitä lopputulosta voi kovinkaan usein ennustaa suoralta kädeltä.
- Reaktiot
- Kumpi leikin aloittaa
- Kulkuneuvot
- Ja se suurin muuttuja: Reiän koko kummankin kuljettajan päässä.