Korisarjoista
Korisarjoista
Onko tietoa jostain puulaakista, joka asentaa/maalaa korisarjoja? Omistan 9-3 -01 vuoden saabin ja olen ajatellut Aerokorisarjaa siihen.
Asennus on helppo tehdä itse jos vaan viitsii hiukan sormiaan liata ja ottaa homman harrastuksen kannalta.
Maalaus kannattaa teettää ammattilaisella jolla asianmukaiset puitteet ja jotka myös Käyttävät niitä myös pienempienkin osien maalaamiseen, ettei lennä paskaa märkään maalipintaan.
Maalaus kannattaa teettää ammattilaisella jolla asianmukaiset puitteet ja jotka myös Käyttävät niitä myös pienempienkin osien maalaamiseen, ettei lennä paskaa märkään maalipintaan.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
Mietin vaan, että onko noi puskurit yleensä vaikea ottaa irti tuon ikäsistä saabeista? Tarviiko umpioita irrottaa yms. Yleensä kun noita korisarjoja hommailee, niin meneekö ne heittämällä kiinni...ei varmaankaan?
Anteeksi vaan kaikille, jos kyselen tyhmiä. Olen ensimmäistä kertaa suunnittelemassa autooni vähän jotain tuuuuuuuuuuuninkia
Niin ja sit semmosta vielä...WWW.SAABSTYLING.se...pyytää käyttäjänimeä ja salasanaa???
Anteeksi vaan kaikille, jos kyselen tyhmiä. Olen ensimmäistä kertaa suunnittelemassa autooni vähän jotain tuuuuuuuuuuuninkia

Niin ja sit semmosta vielä...WWW.SAABSTYLING.se...pyytää käyttäjänimeä ja salasanaa???
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Saabin oman korisarjan (sinun tapauksessa ilmeisimmin Aeron) asennus ei liene tosiaan mikään mahdoton homma, osat kun on mitoitettu kyseiseen autoon. Mutta sitten nuo tuuning-sarjat voikin vaatia jo sovittelua.
Sun pitäs varmaa rekisteröityä sinne sivuille
Sun pitäs varmaa rekisteröityä sinne sivuille

9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Projekti on jäissä toistaiseksi.k4kpekka kirjoitti:Niin ja sit semmosta vielä...WWW.SAABSTYLING.se...pyytää käyttäjänimeä ja salasanaa???
Kaveri joka tuota toimintaa pyörittää teki sitä omalla vapaa-ajallaan eikä aika kuulemma riitä tällä hetkellä.
Myös finanssipuolii vissiin hieman jäissä.
Saattaa syksymmällä taas ruveta rullaamaan.
Aeron korisarja, eli puskurit ja helmamuovit menee suoraan heittämällä kiinni, kunhan hankit kaikki siihen tarvittavat osat. Muuten pitää turvautua mielikuvitukseen ja rautalankaan.
Itse tein kyseisen projektin, eikä siinä mitään ihmeellistä ollut.
Lamput ja vilkut muistaakseni purettiin pois edestä, takaa muistaakseni ei.
Puskuri itsessään on kiinni kahdella isohkolla pultilla, ja pyöräkoteloiden nurkilla muovikiinnikkeillä.
Tietty pitää irroitaa muutaman sähköjohdon ja suojamuovin koneen alta.
Helmat on kiinni muutamalla muovimutterilla alapuolella sekä rengaskotelossa, ja lisäksi ovilistan alla. Sankari jolta ostin omani ei ollut hoksannut tuota ovilistan kiinnitysmenetelmää, vaan oli kiskonnut voimalla helmat autosta, jonka seurauksena tasan kaikki riupstimet on poikki. Onneksi näyttäis pysyvän muutenkin paikallaan
Jos hankit jonkun toisen valmistajan korisarjan niin kiinnikkeet voi olla mitä sattuu, tai sitten niitä ei ole ollenkaan...
http://www.saabismionsairaus.net/galler ... 9-3SE-99TA
Itse tein kyseisen projektin, eikä siinä mitään ihmeellistä ollut.
Lamput ja vilkut muistaakseni purettiin pois edestä, takaa muistaakseni ei.
Puskuri itsessään on kiinni kahdella isohkolla pultilla, ja pyöräkoteloiden nurkilla muovikiinnikkeillä.
Tietty pitää irroitaa muutaman sähköjohdon ja suojamuovin koneen alta.
Helmat on kiinni muutamalla muovimutterilla alapuolella sekä rengaskotelossa, ja lisäksi ovilistan alla. Sankari jolta ostin omani ei ollut hoksannut tuota ovilistan kiinnitysmenetelmää, vaan oli kiskonnut voimalla helmat autosta, jonka seurauksena tasan kaikki riupstimet on poikki. Onneksi näyttäis pysyvän muutenkin paikallaan

Jos hankit jonkun toisen valmistajan korisarjan niin kiinnikkeet voi olla mitä sattuu, tai sitten niitä ei ole ollenkaan...
http://www.saabismionsairaus.net/galler ... 9-3SE-99TA
Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06
- 9-3SC 1.8t Aut. -07 NoPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower
k4kpekka kirjoitti:Mietin vaan, että onko noi puskurit yleensä vaikea ottaa irti tuon ikäsistä saabeista? Tarviiko umpioita irrottaa yms. Yleensä kun noita korisarjoja hommailee, niin meneekö ne heittämällä kiinni...ei varmaankaan?
tässä on ainakin mulla toimiva linkki tuonne saabstyling.se:en http://wse49724.web09.talkactive.net/sa ... a506a4c5ff
toine sivu jossa on myös noita korisarjoja on:http://web.comhem.se/~u66700376/files/95.html