Thermo-tec

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
j0ne
"Hölösuu"
Viestit: 2532
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00
Paikkakunta: Kalakukko city

Viesti Kirjoittaja j0ne »

Löytyykös tota ihan varaosaliikkeistä vai pitääkö tilailla jostain?
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
AnttiR
"Hirsch"
Viestit: 979
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2005 23:39
Paikkakunta: H:ki

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

US-partsissa näytti olevan hyllykamaa. Mitenköhän se kerää kosteuta ja sitä kautta ruostuttaa myös rosteriputkia (ruostumattomiahan rosteriputkia ei kuulemma ole olemassa).
walderama
"Ruisku"
Viestit: 120
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 10:36

Viesti Kirjoittaja walderama »

On kokemuksia balttiaralla 3v ajalta ahdetussa mustassa sarjassa, eikä minkäänlaisia ruostumisia,syöpymisiä ym ole tullut vastaan.

Se thermotecci kuuluu maalata asennuksen jälkeen, jotta se pinta tukkeutuu, eikä näin ollen ime kosteutta itseensä. Mä olen noita maalannut ihan lämpöspraylla moneen kertaan. Paha käry siitä tulee jonkun aikaan, muttei ainakaan ime kosteutta.

Sitten pikku vinkkinä kerrottakoon, että palonsuojakangas on aivan samaa tavaraa ja huomattavsti halvempaa. Tosin thermotecissä on molemmat reunat ommeltu ja jos leikkaa palonsuojakankaasta jää toinen reuna ilman ommelta, mutta näppärä sälli ompelee sen itse..
Palonsuojakangasta / peitettä voi kysellä sammutinhuolto ja työturvallisuuskamoja myyvistä liikkeistä.
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

walderama kirjoitti:Sitten pikku vinkkinä kerrottakoon, että palonsuojakangas on aivan samaa tavaraa ja huomattavsti halvempaa. Tosin thermotecissä on molemmat reunat ommeltu ja jos leikkaa palonsuojakankaasta jää toinen reuna ilman ommelta, mutta näppärä sälli ompelee sen itse..
Palonsuojakangasta / peitettä voi kysellä sammutinhuolto ja työturvallisuuskamoja myyvistä liikkeistä.
Hienoa, tämä oli hyvä tieto. Tuli meinaan o(s)tettua töistä muutama neliö sitä kangasta juurikin samaan käyttöön. Tätä ennen ei vaan ollut varmaa tietoa toimivuudesta.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3106
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

hewidero kirjoitti:
walderama kirjoitti:Sitten pikku vinkkinä kerrottakoon, että palonsuojakangas on aivan samaa tavaraa ja huomattavsti halvempaa. Tosin thermotecissä on molemmat reunat ommeltu ja jos leikkaa palonsuojakankaasta jää toinen reuna ilman ommelta, mutta näppärä sälli ompelee sen itse..
Palonsuojakangasta / peitettä voi kysellä sammutinhuolto ja työturvallisuuskamoja myyvistä liikkeistä.
Hienoa, tämä oli hyvä tieto. Tuli meinaan o(s)tettua töistä muutama neliö sitä kangasta juurikin samaan käyttöön. Tätä ennen ei vaan ollut varmaa tietoa toimivuudesta.
Muistelen kyllä kirjottanneeni tännekin tuosta bauttiarallaa vuosi sitten jotta ostin tommosen peiton ja leikkelin ja vaimo näppäränä neuloi irroitetulla langalla tuosta sivut umpeen. Hyvin toimii. eikä maksa paljoa. Ja voi tehdä minkä muotosia/levyisiä palasia tarvii.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
AnttiR
"Hirsch"
Viestit: 979
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2005 23:39
Paikkakunta: H:ki

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Speedpartsillakin (http://www.se) näyttää olevan lämpösuojakankaita myytävänä.Mikä on lämpöspray , ekan kerran kuulin moisesta?. Maali,lakka, kylläste vai mikä???
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24074
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

taitaa tarkoittaa kuumankestomaalia---?
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
walderama
"Ruisku"
Viestit: 120
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 10:36

Viesti Kirjoittaja walderama »

Jep, samaa sontaa lämpöspray ja kuumankestomaali. Yleisnimitys kilinkoli lämpömaaleille :lol:

Ei muuten sitä kangasta tarvi koko matkalta ommella, jos sen leikkaa itse peitteestä. Meinaan sehän kiedotaan siihen sarjan pintaan limittäin ja aina seuraava kierros peittää edellistä kierrosta sen vertaa, että risainen reuna jää piiloon. Lopusta on sitten hyvä ommella pieni pätkä, jottei purkaannu, vaikka onhan päihin hyvä laittaa vetoakselin suojakumin side päälle taikka teräsbandu, löystymisen estämiseksi..
Vastaa Viestiin