Tasapaino akseli kirjoitti:Tuotahan vois kattookin.. Epäileisin et mangeettiventtiili jumissa nostaa paineet kattoon ja tekee kaasua pumpatessa fuelcutin. dumpin aukeamisarvo voi olla säädetty ylipaineella jonnekin 1.2-1.5barin väliin jossa se alkaa puskee paineita pihalle lisäksi.
Tuota tuota.. Miten tuon asian kanssa nyt pitäis menetellä? Missä se ventiili on ja mitä se tekee, pitääkö se uusata vai saako sen jotenkin irrotettua jumista?
Mulla voi olla sellanen vajaan 200km reissu eessä keskiviikkona. Uskaltaako sillä nyt ajaa jos sitten siellä päämäärässä hommailee osat siihen ja vaihtaa? Ja uskaltaisin melkein toivoa että Oulussa majailee turboSaabisteja joilta heruisi käytännön apujakin.
Kaverin kanssa just tuossa muisteltiin että yhen toisen tutun 200SX Datsuni alko tehä samaa vähän ennenku alakerta koki täystuhon. Ne kylläkin sitten oikeesti ajeli niillä isoilla paineilla ja lappu lattiassa koko ajan. Toivottavasti tuo Saabi ei leviäisi...
EDIT: Tuossa käytin 'haku' -toimintoa ja sain selville notta se liittyis kai jotenkin APC-boksiin se mankku. Mitenkähän mulla tuossa, siinä on vaihdettu ruiskunohjaus DTA:n ohjelmoitavaan tsydeemiin? Onko sillä mitään vaikutusta vian etsintään, ja onko se venttiili siellä jossain edelleenkin? Kiitos jos jaksatte auttaa
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)