Mitsun TD04HL-16T ahtimen tiiviste

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Bnito
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Su Syys 24, 2006 10:26

Mitsun TD04HL-16T ahtimen tiiviste

Viesti Kirjoittaja Bnito »

Terve vaan kaikille, ensimmäinen viesti täällä saab äijien boardilla.

Eli ite oon tuolta riisi kippojen puolelta, eli nissani löytyy pihasta ja otsikon mukaisen ahtimen omaan.

Nyt kun koneremppa tuli tehtyä ja tein itse paskasta tiivistepaperista tiivisteen tuohon pakosarjan ja ahtimen väliin eikä se mitään pitäny niin nyt pitäs sitten joku orkkis tiiviste siihen hommata. Tiedän että kyseistä ahdinta taidetaan volvoissa ja saabeissa käyttää ja ajattelin jos täällä olis enemmän tietoa mistä kyseiseen ahtimeen vois tiivistettä kysellä. Tampereen seudulta mieluusti.

Kiitosta jo etukäteen.
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Paperitiiviste ei tietenkään pakosarjan ja ahtimen välissä pidä vaan palaa pois. :) Metallitiivistehän sinne kuuluu, tuota 16T:tä ei ole Saabeissa käytetty, mutta Volvoissa kylläkin. Itse asensin TD04HL-18T:n taannoin yhteen Saabiin, ja tiiviste löytyi Volvon merkkiliikkeestä, muistaakseni ei ollut edes kallis vaan maksoi muutaman euron.

Eli paikallisesta Volvoliikkeestä vaan kyselemään, #7 pakopesällähän tuo varmaan on?
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Laipan mallin mukaan (niitä on erilaisilla laipoilla), turbo putiikeista löytynee.
T16:sta ei lienee alunperin Saabissa? Volvoissa kylläkin.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Bnito
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Su Syys 24, 2006 10:26

Viesti Kirjoittaja Bnito »

jcarlson kirjoitti:Paperitiiviste ei tietenkään pakosarjan ja ahtimen välissä pidä vaan palaa pois. :) Metallitiivistehän sinne kuuluu, tuota 16T:tä ei ole Saabeissa käytetty, mutta Volvoissa kylläkin. Itse asensin TD04HL-18T:n taannoin yhteen Saabiin, ja tiiviste löytyi Volvon merkkiliikkeestä, muistaakseni ei ollut edes kallis vaan maksoi muutaman euron.

Eli paikallisesta Volvoliikkeestä vaan kyselemään, #7 pakopesällähän tuo varmaan on?
Jees paljon kiitosta, tarvii tuo pakopesän numero tarkistaa, muistaisin et ois ollut #6.

tuo tiiviste oli ns. paperi tiiviste, eli sisällä metallilevy jossa koholla olevia pisteitä ja sitten levyn molemmin puolin tämmöinen tiiviste paperi. Ei kestänyt ei. Ei ollut jälel kuin itse metalli levy :)

Mutta näistä oppii.

Täytyy nyt poiketa volvon tarvikkeitä myyvässä puljus..
haugzi
"Kaasari"
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Elo 22, 2006 18:16

Viesti Kirjoittaja haugzi »

Tammerdieselistä kannattaa kysyä myös, siellä suht edullista ja tietävää turpopalvelua ainakin mun muistaakseni.

Siinä vieressä on muuten muutama paja millä leikkuuvehkeitä mutta en millään muista nimiä.
Vastaa Viestiin