Mikäs olisi sopiva(eli hieman liian suuri)ahdin kaksipyttyiselle n.750cc moottorille?
Pakopulssit tulee aika harvaan koska konehan on oikeasti 4 sylinterinen Ei tarvitse herätä alle 3500 rpm.
Ja tehotavoitteet siis 200 hv hujakoilla.
KKK14 eli jostain 1.8-2L dieselistä soppeli, hatusbusaan ainakin soppii, Vaa onhan se tietty pikkusen isompi tilavuuksinen ku toi mutta isompaahan haitkin
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Niin ja näitä tulisi siis kaksi.(pajastetaan nyt että siis v4 kone)
Rajoittava tekijä on viellä että ahtimen maksimi hinta käytettynä pyörii 100eurossa tai alle.
Löytyy garretin gt20 jo,mites toinen tollainen toiselle puolelle myös?
Mahtaako 1498cc v4 pyörittää kahta tuollaista?
Ja tarveis aika varman vastauksen koska noita liian pieniä ahtimia on nurkissa monta.
Mut olisko tuo gt20 millainen siis tuplana?
Ahdin kuulemma mersun vitosta muistaakseni.
Suppari kirjoitti:Mahtaako 1498cc v4 pyörittää kahta tuollaista?
Ja tarveis aika varman vastauksen koska noita liian pieniä ahtimia on nurkissa monta.
Mut olisko tuo gt20 millainen siis tuplana?
Ahdin kuulemma mersun vitosta muistaakseni.
Suppari kirjoitti:Mahtaako 1498cc v4 pyörittää kahta tuollaista?
Ja tarveis aika varman vastauksen koska noita liian pieniä ahtimia on nurkissa monta.
Mut olisko tuo gt20 millainen siis tuplana?
Ahdin kuulemma mersun vitosta muistaakseni.
jotkut pienet mitsut, 13g?
Noh noh pidät sen mitsubishin vaan sen volvon pakokaasujarruna
Suppari kirjoitti:Mahtaako 1498cc v4 pyörittää kahta tuollaista?
Ja tarveis aika varman vastauksen koska noita liian pieniä ahtimia on nurkissa monta.
Mut olisko tuo gt20 millainen siis tuplana?
Ahdin kuulemma mersun vitosta muistaakseni.
gt20:stäkin on montaa kokoa joten vaikee sanoa... minkäs kokoinen kone vitossa on? Jos on n.2L kiisseli niin ei se sitten ole liian iso.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Suppari kirjoitti:Mahtaako 1498cc v4 pyörittää kahta tuollaista?
Ja tarveis aika varman vastauksen koska noita liian pieniä ahtimia on nurkissa monta.
Mut olisko tuo gt20 millainen siis tuplana?
Ahdin kuulemma mersun vitosta muistaakseni.
gt20:stäkin on montaa kokoa joten vaikee sanoa... minkäs kokoinen kone vitossa on? Jos on n.2L kiisseli niin ei se sitten ole liian iso.
V-M
Pitääpi mittailla.
Mahtaako olla ylivoimainen homma saada ahtimet ''synkkaan'',vai pitäisikö hommata yksi iso ulkoinen kiina hks,johon molemmilta puolilta putki?
Suppari kirjoitti:Mahtaako 1498cc v4 pyörittää kahta tuollaista?
Ja tarveis aika varman vastauksen koska noita liian pieniä ahtimia on nurkissa monta.
Mut olisko tuo gt20 millainen siis tuplana?
Ahdin kuulemma mersun vitosta muistaakseni.
gt20:stäkin on montaa kokoa joten vaikee sanoa... minkäs kokoinen kone vitossa on? Jos on n.2L kiisseli niin ei se sitten ole liian iso.
V-M
Pitääpi mittailla.
Mahtaako olla ylivoimainen homma saada ahtimet ''synkkaan'',vai pitäisikö hommata yksi iso ulkoinen kiina hks,johon molemmilta puolilta putki?
Ei siinä mitään kummosta synkaamista ole, painemittari ja pumppu jolla laittaa hukkikset vain samaan asetukseen.
Onhan se twin kuitenkin twin (itelläkin tollanen ajatuksen alla, puhaltimet jo valmiina)
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135