Lahdenseudun teho-dynot??

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Lahdenseudun teho-dynot??

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Tietääkö kukaan onko Lahdessa + ympäristössa tehonmittaus-dynoja :?:
Vois käydä kokeilemassa vakioboxin tehon ja ja Steg-1: sen tehon jotta ei tarttis puhella mutu-tuntumalla...
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
kallejh
"Saabisti"
Viestit: 441
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 07:52
Paikkakunta: Loppi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kallejh »

Itse olen käyttänyt Hollolassa P&V POWER OY:ssä, Kivimyllärintie 20 B. Puh numero Veijalaiselle on 040 755 4422.
En voi kun suositella miestä, homma hoituu ja ennen kaikkea edullisesti, ainakin verrattuna pääkaupunkiseudun mestoihin... joista viimeksi jäi eräästä rahastuspajasta tosi paska maku suuhun.

Eikös toi olis jo tarpeeksi lähellä Lahtea? :lol:
- Kalle Heikkilä #973 -
- Saab 96 V4 1978 turbo - Saab 99 Turbo Historic rata-auto projekti -
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

kallejh kirjoitti:Itse olen käyttänyt Hollolassa P&V POWER OY:ssä, Kivimyllärintie 20 B. Puh numero Veijalaiselle on 040 755 4422.
En voi kun suositella miestä, homma hoituu ja ennen kaikkea edullisesti, ainakin verrattuna pääkaupunkiseudun mestoihin... joista viimeksi jäi eräästä rahastuspajasta tosi paska maku suuhun.

Eikös toi olis jo tarpeeksi lähellä Lahtea? :lol:
Jep, kiitos kiitos, sinne meikkis tässä lähiaikoina sitten köröttelee Kuva
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Kapaleino
"Hirsch"
Viestit: 742
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 18:19
Paikkakunta: Heinola

teho dynamo

Viesti Kirjoittaja Kapaleino »

Joo täytyy yhtyä tuohon Kallen viestiin viekää auto vaan sinne Veijjalaiselle siellä homma pelaa ja ei ole kallista. Sitten viellä yks juttu se penkki kalibroidaan aika usein kun siinä tehdään moottori pyörien tehon alennuksia ja se on VTT:n alaista hommaa joten vaativat että penkki on kunnossa.
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

kallejh kirjoitti:Itse olen käyttänyt Hollolassa P&V POWER OY:ssä,
Taitaa olla P & J POWER... :wink:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
kallejh
"Saabisti"
Viestit: 441
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 07:52
Paikkakunta: Loppi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kallejh »

On se juu sekin, esim. Fonecta antaa kummatkin nimet samalla osoitteella...

Mutta väliäkö tuolla, mesta on joka tapauksessa pirun hyvä!
...ja se joka pystyy kuuntelemaan Veijalaisen naurua repeämättä itse on aika kurko... :D
- Kalle Heikkilä #973 -
- Saab 96 V4 1978 turbo - Saab 99 Turbo Historic rata-auto projekti -
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

kallejh kirjoitti:On se juu sekin, esim. Fonecta antaa kummatkin nimet samalla osoitteella...

Mutta väliäkö tuolla, mesta on joka tapauksessa pirun hyvä!
...ja se joka pystyy kuuntelemaan Veijalaisen naurua repeämättä itse on aika kurko... :D
Juu, mä taisin olla hieman sellainen pilkun-Kuva
Ei ollut tarkoitus...
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Vastaa Viestiin