En puhukkaan.Suppari kirjoitti:Älä puhu paskaa!Oletko harrastanut laillakiellettyä antiviritystä!Aksu900 kirjoitti:Oon ja jäi pitkästi alle 60hp per litra. Mutta paremmalla pakosarjalla ois voinu päästäkki tohon 60! Ehkä.
og saabin virittämisestä
Mittasitko turbo irrallaan vai turbo kiinni ja ahtoputki irti?Aksu900 kirjoitti:En puhukkaan.Suppari kirjoitti:Älä puhu paskaa!Oletko harrastanut laillakiellettyä antiviritystä!Aksu900 kirjoitti:Oon ja jäi pitkästi alle 60hp per litra. Mutta paremmalla pakosarjalla ois voinu päästäkki tohon 60! Ehkä.
Olisit keskittynyt tehon lisäämiseen etkä vähentämiseen..
Väitätkö tuota oikeasti hyväksi??Aksu900 kirjoitti:Siis hä? Saapin kone antais vaparina sen 60heppaa per litra joten en kovin korkeavireiseksi sanois ehkä?f-19 kirjoitti:Kestävämpää voimansiirtoa saa rahalla.
Ettei menisi termit vähän sekaisin...
Cossun kone on ylävireisempi, Saabin kone taas luonteelta aika rauhallinen ja alavireinen.
Tuosta olen samaa mieltä kylläm Saabin kone on vakiopalikoilla viritysasteeltaan melko yläviritteinen. Eli jos haluaa turvallisesti lisää niin heti menee paljon osaa vaihtoon.
No joo.. Eikös Viggenissä ollut muistaakseni parempi litrateho verrattuna Porsche Carreraan, jossain oli tuo mainittu..
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Porsse ny on sokeiden saksalaisen kasaama.Turbo16 kirjoitti:Väitätkö tuota oikeasti hyväksi??Aksu900 kirjoitti:Siis hä? Saapin kone antais vaparina sen 60heppaa per litra joten en kovin korkeavireiseksi sanois ehkä?f-19 kirjoitti:Kestävämpää voimansiirtoa saa rahalla.
Ettei menisi termit vähän sekaisin...
Cossun kone on ylävireisempi, Saabin kone taas luonteelta aika rauhallinen ja alavireinen.
Tuosta olen samaa mieltä kylläm Saabin kone on vakiopalikoilla viritysasteeltaan melko yläviritteinen. Eli jos haluaa turvallisesti lisää niin heti menee paljon osaa vaihtoon.
No joo.. Eikös Viggenissä ollut muistaakseni parempi litrateho verrattuna Porsche Carreraan, jossain oli tuo mainittu..
Mulla olisi täydellinen sleeper-aihio joka on senverta ehjä että sopisi hyvin rakenteluun, voisi olla myynnissä jos kiinnostaa.Suppari kirjoitti: Kyllä noita 500hp koneita tekee mutta mistä pappasedan?
Tosin jos itse jaksaisin/osaisin/haluaisin rakennella kovakulkuista saappia niin valitsisin varmaankin aihioksi 99:n keveytensä ja näppäryytensä vuoksi, ja siitä tietty kaikki ylimääräinen paino pois jolloin ei tarvittaisikaan enää noin julman suuria tehoja.
Viimeksi muokannut ng900aero, Ma Loka 30, 2006 20:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pistä nyt oikeasti jotain järkevää esille?Suppari kirjoitti:Porsse ny on sokeiden saksalaisen kasaama.Turbo16 kirjoitti:Väitätkö tuota oikeasti hyväksi??Aksu900 kirjoitti: Siis hä? Saapin kone antais vaparina sen 60heppaa per litra joten en kovin korkeavireiseksi sanois ehkä?
No joo.. Eikös Viggenissä ollut muistaakseni parempi litrateho verrattuna Porsche Carreraan, jossain oli tuo mainittu..
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Onko pakko olla Cossun Wisecot? Toisaalta ne ovat kuulemma kestävimmat, ja tosiaan Cossuissakin kestävät.Turbo16 kirjoitti:Cossun tako Wisecot, kyllä luulis kestävän 400hv jos Cossuissakin kestävät.
Mielestäni ei.Turbo16 kirjoitti:Mielestäni tätä keskustelua pitäis jatkaa jossain muualla kuin tässä.
Eikös tämä ketju ole juuri omiaan tälle kun kysymys oli miten saada 400hp OG:stä . Antaa keskustelun jatkua yhtä rikkaana ja asiapitoisena kuin tähänkin asti :--D
Ehei, tietenkään.. Cossu wisecot vaan nyt eivät niin hirveästi maksa olikohan pro&streetin tarjous 700€f-19 kirjoitti:Onko pakko olla Cossun Wisecot? Toisaalta ne ovat kuulemma kestävimmat, ja tosiaan Cossuissakin kestävät.Turbo16 kirjoitti:Cossun tako Wisecot, kyllä luulis kestävän 400hv jos Cossuissakin kestävät.
Mielestäni ei.Turbo16 kirjoitti:Mielestäni tätä keskustelua pitäis jatkaa jossain muualla kuin tässä.
Eikös tämä ketju ole juuri omiaan tälle kun kysymys oli miten saada 400hp OG:stä . Antaa keskustelun jatkua yhtä rikkaana ja asiapitoisena kuin tähänkin asti :--D
Mielipiteitähän on monta.. Voihan ne tietysti teettääkin, mutta miksi ihmeessä kun noi Cossun wisecot menevät hyvin paikkaansa?
No joo, ehkä kaikki tajuavat jättää prööfessional-kommentit muualle
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Ei saabin alakertaan tarvi 400hp tehoille vaihtaa yhtään ainutta ei-alkuperäistä osaa.Turbo16 kirjoitti:
Kuten Mr.Nohkola asian ilmaitsi.. Soitto Ojeniukselle ja kiertokanget tulevat ja männät vaikka 92mm Cossun tako Wisecot, kyllä luulis kestävän 400hv jos Cossuissakin kestävät.
Aksu900, niin puhuitko vaparista?
Puhuin B202L:stä eli ogsatkun t16 kone josta on otettu ahdin pois. Eli saadaan litrateho selville. Joko nyt menee jakeluun?
Aki Peltola #1132
Mitä järkevää koko topicissa taas ollut ekasta sivusta :DTurbo16 kirjoitti:Pistä nyt oikeasti jotain järkevää esille?Suppari kirjoitti:Porsse ny on sokeiden saksalaisen kasaama.Turbo16 kirjoitti: Väitätkö tuota oikeasti hyväksi??
No joo.. Eikös Viggenissä ollut muistaakseni parempi litrateho verrattuna Porsche Carreraan, jossain oli tuo mainittu..
Cossun wisecot lienee samaa tavaraa ku muutki wisecot,tosin vain oikeilla mitoilla.Raakile wisecot n 700 euroa sarja.Tohon koneistukset päälle.
Tässä vaiheessa tipuin. Kyllä muna tietää kun kana kysyy.Turbo16 kirjoitti:Soitto Ojeniukselle ja kiertokanget tulevat ja männät vaikka 92mm Cossun tako Wisecot, kyllä luulis kestävän 400hv jos Cossuissakin kestävät.SabaT16 kirjoitti:Missä suomalaisessa og:ssa on 400hv?? Näyttäkää mulle semmonen, vaikka yv:nä jos ei itseään julkisesti uskalla nolata.
Ja pitää olla sitte laajalla alueella muuten ei hyväksytä
Ja kun kerran kysellään niin minkälaiset männät pitää olla 400hv B202:ssa?
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Noh oletko sitä mieltä, että wisecon helmat pituus riittää 400hp tehoihin? Kuitenkin mahlen helmat ovat pidemmät kuin vst. wisecot vai oliko se niin?Suppari kirjoitti:Mitä järkevää koko topicissa taas ollut ekasta sivusta
Cossun wisecot lienee samaa tavaraa ku muutki wisecot,tosin vain oikeilla mitoilla.Raakile wisecot n 700 euroa sarja.Tohon koneistukset päälle.
Oliko puhetta nyt koneistuksesta vai ei... Cossun wisecot siksi, kun en viitti tässä nyt luetella jokaista männän mittaa.
Luovutan viisaammille tämän keskustelun
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"