Eli ongelma on se, että rataluokan sääntöjen mukaan sallitaan 0.4 bar peruspaineet ja 1.0 bar ahtopaineet. Peruspaineet on kuitenkin vain noin 0.3 - mitattu siten, että otettu solenoidin sähköjohto irti ja ajettu.
Minulle on kerrottu säätämisen tapahtuvan siten, että hukkaportin tankoa pyöritetään, kunnes ahdot on 0.4 (siis solenoidi irti).
Tuo "peruspaine" sitten kertautuu siellä yläpäässä samassa suhteessa...
Pitääkö tämä mekanismi paikkansa?
Tuon tangon pyörittäminen ei kuitenkaan vaikuttanut ollenkaan peruspaineisiin, joten menikö jotain pieleen?
Ahdot myöskin nousee minusta melkoisen hitaasti.. Ainakin muiden autojen videoita katsomalla herää pieni epäilys ettei muiden boksi olisi vakio tai onko se yleensä käytössä... Tai sitten oma ei ole ehjä

Tavallaan ahdot oli hieman korkeammalla yläpäässä kuin ennen tuota pyörittämistä, mutta omituisesti ne ei pysy samassa arvossa. Ensin meni jopa yli baarin, sitten ahtaakin vain 0.7-0.8...

Millä ahdoilla menee muuten kansipahvi, että tietää varoa?
-Miten pitkällä kuormituksella?
Vinkkejä? Ehdotuksia?
Pasi
PS. Kiitokset tiedoista, Kaide!