Potkua ng900 turboo!!!

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

NG900T kirjoitti:
peinu kirjoitti: Kumpaa suosittelette vaihtoon ensimmäisenä? Alku- vai loppuosaa?

Kysyy hän!?
Jos ei kerralla kokonaan niin ehdottomasti etupää, mä vaihdoin ekana katista taaksepäin 2.5" simonssin puolisarjan (keskivaimennin + takavaimennin) ja siinä ei ollu eroja kuin hieman matalammat soundit. Tosta pari kuukautta myöhemmin vaihtu etupää JT:n kolmetuumaseen ja sporkattiin, jo oli huomattava ero väännössä alemmilla kierroksilla kun lähdin asennuksen jälkeen ajelemaan. :)

NG900 turbon alkuperänen putki on hieman 2.5 tuumasta ohkasempi. Just viimeviikolla paikkoja siivotessa kattelin alkuperästä etuputkea katteineen niin kyllä se aika mehupilliä on 2.5 tuumaseenkin verrattuna.
Olen itse hiukan eri linjoilla NG900T:n kanssa. Alkupään vaihdosta on enemmän hyötyä ja se lisäksi "säästää" ahdinta jos softa on vaidettu tai menossa vaihtoon. Ahdas alku lämmittää enemmän ahdinta ja näin ollen myös rasittaa sitä.
#1730
500whp.net member
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Eiköhän NG900T tarkottanu just tota, että alkupää kannattaa laittaa ekaks, mutta oli vain itse toetuttanut toisinpäin. :roll:
BMW 320dA Coupe LCI
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Ja kukas

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Kuka on valmistajana 18T mallissa?
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

AC kirjoitti:Eiköhän NG900T tarkottanu just tota, että alkupää kannattaa laittaa ekaks, mutta oli vain itse toetuttanut toisinpäin. :roll:
Kas perkele, mitäköhän mä luin :oops:
#1730
500whp.net member
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: Ja kukas

Viesti Kirjoittaja Vigge »

potkuhousu kirjoitti:Kuka on valmistajana 18T mallissa?
TD04-18T valmistaja Mitsu
#1730
500whp.net member
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ja kukas

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Vigge kirjoitti:
potkuhousu kirjoitti:Kuka on valmistajana 18T mallissa?
TD04-18T valmistaja Mitsu
Hinta Maptunilla 8500 SEK :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

AC kirjoitti:Eiköhän NG900T tarkottanu just tota, että alkupää kannattaa laittaa ekaks, mutta oli vain itse toetuttanut toisinpäin. :roll:
Jees,
Syy miks näin päin tein oli lähinnä ulkonäköseikka koska vaihdoin samoihin aikoihin "korisarjan", eli vanha pakoputki ei istunu nätisti aero/9-3 sport -puskureihin. Arvokkaamman etupään steg3 bokseineen tilasin hieman myöhemmin.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Vastaa Viestiin