Olen itse hiukan eri linjoilla NG900T:n kanssa. Alkupään vaihdosta on enemmän hyötyä ja se lisäksi "säästää" ahdinta jos softa on vaidettu tai menossa vaihtoon. Ahdas alku lämmittää enemmän ahdinta ja näin ollen myös rasittaa sitä.NG900T kirjoitti:Jos ei kerralla kokonaan niin ehdottomasti etupää, mä vaihdoin ekana katista taaksepäin 2.5" simonssin puolisarjan (keskivaimennin + takavaimennin) ja siinä ei ollu eroja kuin hieman matalammat soundit. Tosta pari kuukautta myöhemmin vaihtu etupää JT:n kolmetuumaseen ja sporkattiin, jo oli huomattava ero väännössä alemmilla kierroksilla kun lähdin asennuksen jälkeen ajelemaan.peinu kirjoitti: Kumpaa suosittelette vaihtoon ensimmäisenä? Alku- vai loppuosaa?
Kysyy hän!?
NG900 turbon alkuperänen putki on hieman 2.5 tuumasta ohkasempi. Just viimeviikolla paikkoja siivotessa kattelin alkuperästä etuputkea katteineen niin kyllä se aika mehupilliä on 2.5 tuumaseenkin verrattuna.
Potkua ng900 turboo!!!
#1730
500whp.net member
500whp.net member
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Ja kukas
Kuka on valmistajana 18T mallissa?
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Re: Ja kukas
TD04-18T valmistaja Mitsupotkuhousu kirjoitti:Kuka on valmistajana 18T mallissa?
#1730
500whp.net member
500whp.net member
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Ja kukas
Hinta Maptunilla 8500 SEKVigge kirjoitti:TD04-18T valmistaja Mitsupotkuhousu kirjoitti:Kuka on valmistajana 18T mallissa?
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Jees,AC kirjoitti:Eiköhän NG900T tarkottanu just tota, että alkupää kannattaa laittaa ekaks, mutta oli vain itse toetuttanut toisinpäin.
Syy miks näin päin tein oli lähinnä ulkonäköseikka koska vaihdoin samoihin aikoihin "korisarjan", eli vanha pakoputki ei istunu nätisti aero/9-3 sport -puskureihin. Arvokkaamman etupään steg3 bokseineen tilasin hieman myöhemmin.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429