Polyuretaanipuslat

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
9-3TiD_99
"Kaasari"
Viestit: 44
Liittynyt: La Touko 10, 2003 09:35

Viesti Kirjoittaja 9-3TiD_99 »

9-5T kirjoitti:9-5 takapään säätö, pätee joiltakin osin varmaan 9-3. Auraus säädetään pitkittäistukivarsien kiinnityskohtaa muuttamalla ja pystykallistuma merkkiliikkeessä navan sovitepaloilla (0,3mm/kpl). Jos etupää on pahasti pielessä siihen voi laittaa säädettävät pultit. Säätöä ei kannata tehdä ihan heti jotta alusta saa painua rauhassa.
Aijaa, tuo on hyvä tietää että ei heti kannata mennä säätämään niitä. Paljonkohan tuolla pitäisi sitten ajaa ennen säätöä? Onkohan 9-3:een noita "Magic camber" pultteja ollenkaan, kun ei Speedparts sivustolta löydy niitä kuin 9-5:een ja 9000:een. No, eipä niitä toivottavasti tarvitakaan..
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6483
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

9-3TiD_99 kirjoitti:Ne siellä PCS:ssa pystyvät pistämään niitä aurauksia jollain vanhemmalla "keppimenetelmällä", tiedä sitten sen tarkkuudesta.

Mutta tiedätkö sinä Eski jotain HYVÄÄ firmaa Jyväskylästä, joka osaa oikeasti säätää Saabin kulmia ja tietää miten niiden pitäisi olla esim. puoltoilmiön vähentämiseksi? Eli onko hyviä kokemuksia vanhan Saabisi kanssa?
Enpä oikein tiedä noista paikallisista pyörän suuntaajista... GM900 alusta laitettiin minulle Äänekosken Saab-merkkikorjaamossa, jolla oli myös suuntauslaitteet. No eiköhän tuohon joku ratkaisu löydy...
Vastaa Viestiin