elikkäs minkähan laisia arvoja noissa turbollisessa on ollut vakiona ja mimmoisia sitä pitäis katella viritys mielessä kun kuitenkin pitäis yrittää toi 300pollea yrittää rikkoa tosin enempikään ei olisi pahitteeksi
tossa aeron suuttimia katselin et jos niitä laittais mutta loppuuko niistäkin resursit vaatimuksien perusteella.
9000 cd 2turbo aut 89 soffaks
9000 turbo 86 levikesarjalla/projekti---)ajoon joskus
3kpl mopareita
Jos et paljoa yli 300hv meinaa, niin aeron 350cc suuttimet on ok. Muussa tapauksessa sit -968 vihreät (s60r, 465cc/min@3.8bar), ei tosin ole iso parannus noihin aeroihin. Siemensiltä löytys 630cc/min kynttilät, niillä pääseekin jo sit 500hv kantturoille.
jos nyt koittas pitää jalat maassa eikä yritäkkään tonne 500 pollen tienoille
mut jos tommoset isot suuttimet laittaa niin käsitykseni mukaan tuovat pienille kierroksille käynti ongelmia vai olenko väärässä
eli vois noi aeron suuttimet mullekkin riittää EHKÄ
9000 cd 2turbo aut 89 soffaks
9000 turbo 86 levikesarjalla/projekti---)ajoon joskus
3kpl mopareita
Vanha LH on vähän kranttu isommille suuttimille, mutta kyllä niillekkin saa ohjelman tehtyä. Nuo yli 600cc kynttilät alkaa olemaan jo liian isoja sit vakioruiskulle.
Japso kirjoitti: Siemensiltä löytys 630cc/min kynttilät, niillä pääseekin jo sit 500hv kantturoille.
Riippuu enemmän ku paljon koneesta..Esimerkiksi volvon vinokoneella tekee enemmän ku tiukkaa edes 300hp noilla.1000cc/min sopivat n.400hp tehoille vinokoneessa.Siis ainakin 8v.
Kannattaisko tämmösessä tapauksessa suurentaa suuttimia vai nostaa vain bensan painetta? eli 9000cd -91 2,3T tcs tulossa keväällä lastu nostamaan ahtoja mutta tcs malliin ei saa ruiskun lastua. on kuulemma toiminut ihan bensanpaineen nostollakin mutta siinä rupee pumppu olemaan kovilla luulisin. eli ajaisko saman asian jos laittas vähän isommat suuttimet niin ei tarttis painetta nostaa niin paljon ja seokset pysyis suunnilleen kohillaan.