laitetaampa nyt oikein oma aihe tästä... vielä kun viikko pitää palkkaa odotella niin kokeillaan jos sillä aikaa saataisiin kimppatilauksella hintaa alemmaksi
yksi sarja 570e
3-6 sarjaa -20e sarja
yli 6 sarjaa -30e sarja
Niin onko tuo nyt toimitettuna vai pelkkä sarja? Se aikaisempi 570€:hän piti olla toimitettuna.
Jos on toimitettuna, niin kyllä minä viikon jaksan odottaa. Eiköhän tästä kolmas kaveri saada viikon aikana mukaan, niin olis sitten tuo 550€/ sarja toimitettuna.
Täällä voisi olla kiinnostusta, mutta hieman tarkennusta tarvittaisiin.
Onko kyse siis pelkistä iskunvaimentimista, vai jostakin täydellisestä alustasarjasta?
(En ole pahemmin perehtynyt Konin valikoimaan, joten valaisua kaivataan )
juu eli pelkistä iskareista siis on kyse, säädettävät koni sportit.
nyt täytyy sanoa että en ole aivan varma onko toimitukset erikseen kaikille kotiin vai yhtenä könttinä jonnekin... kerron kunhan saan tiedon.
Itseäni on myös himottanut kyseinen sarja jo jonkin aikaa. ProStreetiltä kyseisen sarjan saisi hintaan 538,50€.
Paljonkohan tuolta tulisi kimpalla alennusta?
Svenska Aeroplan AktieBolaget 9-5 Wagon Aero -04
Asuntobussi "SisuPussi"-73 + kaksi vanhaa Ooppelia.
Kiiltovaunukin ihan varteenotettava vaihtoehto kysyä tarjousta, ainakin sarja 9-3:een tarjous oli myös edullisempi kuin mitä itse sain PS:sta
Sieltä kautta onnistuu niinkin, että pk-setulaisille kätevästi mahdollisuus noutoon suoraan maahantuolajta, malmilta, säästyy rahdit...
mikkoimp kirjoitti:nyt täytyy sanoa että en ole aivan varma onko toimitukset erikseen kaikille kotiin vai yhtenä könttinä jonnekin... kerron kunhan saan tiedon.
"Hinta sisältää rahdin omiin kohteisiin."
Tällaisen vastauksen sain. Pitää nyt kuitenkin katsoa vielä noi 2 muuta, koska niihin mulla ei ainakaan tulisi rahtikuluja kun voisin itse omani hakea. Eiköhän niistäkin tarjoukset alkuviikosta tule.
KIILTOVAUNU 545€ sarja ilman toimitusta, ei tullut mitään kummempaa kimppa-aletta. Tämä on ainakin pk-seutulaisille halvin, koska voi noutaa suoraan maahantuojalta.
Mutta mitähän tarkoitti heidän tämä nouttinsa:
"Saab 9000 mallin Koni Sportit ovat edessä sellaiset, että niissä
hyödynnetään alkuperäisiä joustintukia asennuksessa. Tästä syystä sopivuuden
varmistamiseksi autossa pitäisi olla alkuperäisvalmisteiset Sachs
iskunvaimentimet (vain etuakseli)."
Viimeksi muokannut saapasi, Ma Helmi 05, 2007 15:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9000 mallin Koni Sportit ovat edessä sellaiset, että niissä
hyödynnetään alkuperäisiä joustintukia asennuksessa. Tästä syystä sopivuuden
varmistamiseksi autossa pitäisi olla alkuperäisvalmisteiset Sachs
iskunvaimentimet (vain etuakseli)."
Eli Konin patruunat tulee alkuperäisiin iskarin tolppiin mitkä ovat pyörän navassa kiinni(aika tiukka sovitus)