Powerflexit alla

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Powerflexit alla

Viesti Kirjoittaja peinu »

Kirjoitan nyt muillekin tiedoksi kun 2,3T Sport kyseli, josko rengasäänet lisääntyy puslista. Kyseessä siis kaikki etupään puslat vakaimia myöten.

Puslat laitettu vasta eilen alle, pientä koelenkkiä ajettu ja tultu töihin. Ei vielä kauheesti kokemuksia, mutta alkutunnelmat tässä:

Eipä ole vaikutusta rengasmeluun. Ei ainakaan niin että huomaisi. Ihan jossain pikkuvahdissa saattoi joku pikkasen resonoida. Maantieajossa en huomannut eroa.

Tuntuu vähän kuin ohjaustehostimen teho olisi laskenut, eli renkaat on tiiviimmin tiessä. Uravetely lisääntyi ehkä hieman kiihdyttäessä. Pitää vielä kokeilla. Ajotuntuma kaarteessa 600% parempi. Ei paljoa niiaile eikä saa irti tiestä millään. Sain pelätä eilen kaverin kyydissä kun se ajoi 120km/h mutkaan mihin suosittelisin vauhdiksi 40km/h. Yritti saada perää irti vasemman jalan jarrutuksella, samaa motarin rampeissa. Tuntuu, että ennemmin taittuu rengas alle kun antaa puslat/alusta periksi :) Mulla on siis vakiokorkuiset saabin jäykemmät jouset ja jäykemmät iskarit. Löysemmät kuin aeron. 16" V-rengas.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Mitä maksoi toi "lysti" asennettuna?
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Avatar
patse
"Saabisti"
Viestit: 2143
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:18
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja patse »

Hieno juttu. Taitaa naama olla :D vai onko jo näin :lol: hyvä :?:

Itse sain kanssa aikaiseksi tilattua etutukivarsiin puslat ja jouset + iskarit odottavat jo asennusta. Vielä sulatellaan 16" vanteiden hankintaa, josko... ja myöskin mietinnässä kannattaisiko taka-akselillekin laittaa kunnon puslat.

Maltillista tuunaamista.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

93t sport kirjoitti:Mitä maksoi toi "lysti" asennettuna?
Ei voi tietää, jätin maksamatta.

Ei vaan, kaveri kävi hakemassa auton huollosta. Pitää käydä sopimassa maksupuolesta Rikun kanssa kun kerkiää. Pelkät kumit taisi olla 300e. Asennukseen pari tuntia?

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Työn osuus taisi olla 2.8h,
ripustuksen puslat 3kpl puolelleen 200e
kallistuksen vakaajan puslat 100e

Näin taisi olla hinnat näin ihan päästä revästynä.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Vastaa Viestiin