Pakosarja Tonnari
Pakosarja Tonnari
Mistä firmasta saisi tilattua ilman mittoja/kaavoja pakosarjan B202 Moottoriin ja T3 laipalla ?
Auto kun olisi 9000 TA-88 ja Turboksi tulee T3/4
Auto kun olisi 9000 TA-88 ja Turboksi tulee T3/4
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
Re: Pakosarja Tonnari
Tomi9000T kirjoitti:Mistä firmasta saisi tilattua ilman mittoja/kaavoja pakosarjan B202 Moottoriin ja T3 laipalla ?
Auto kun olisi 9000 TA-88 ja Turboksi tulee T3/4
öööh..siis meinaatko että saisit ahtimen tismalleen samaan kohtaan kuin se orkkiksenakin on? Eli voisit käyttää muita ahtimeen tulevia orkkis osia sellaisenaan? Oisin suht varma ettei sellaista puljua löydy josta moisen pakosarjan saat. PeterG tekee ruottin puolella "bolt-on" sarjoja tonnariin mutta hintaa tais olla jotain 1200-1300e (ja ahtimina GT sarjalaiset).
Vakio sarjalla pärjäät kyllä varsin pitkälle, mutta eipä se vaihtaminen väärin ole..lähinnä tuuninkia jos ei sitten yritetä niitten isojen poikien tehoja irrotella...
hitsi vaan kouraan ja ite tekemään
Viimeksi muokannut Hane_81, Ma Helmi 19, 2007 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Remonttiapua saabisteille!
http://www.maptun.com/webshop/shop_info ... tegori=303
http://www.maptun.com/webshop/shop_info ... tegori=303
t. Mika
http://www.maptun.com/webshop/shop_info ... tegori=303
t. Mika
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
joo nuitten sarjojen teko ei ole ihan helpoimmasta päästä jos meinaa saadä nätin näköiset ja toimivat . Tuommoisen kaupalliset valmuistamiset on menekin takia hinnoiteltu kovaksi luulen että jos ostaa 10 sarjaa niin hinta ei ole tuo .Eikös foorumilla ollut myytävänä noita sarjoja ainakin 900 turboihin ja henkilö joke teki niitä niin olivat asiallisia sarjoja ja hinta on kohdallaan . On noita sarjoja tullue tehtyä sen verran että ei niitä 100 eurolla kehtaa tekemään ruveta varsinkin jos tekaa 2 kpl . Tässä olisi tonnari harrastajilla jolla pysyy kolvi kädessä niin pienen bisneksen paikka mutta kun lakisääteiset kulut maksettuaan niin käteen jäävä osuus on aika kehno . Harmaana en yllytä tekemään ketään noita hommia
Halvemmaksi tulisi vaikka lasikuulapuhaltaa ja laittaa vaikka Black Satin pintaan... mutta se halpuus ei liene asian ydin tässä.Tomi9000T kirjoitti:ei tuo 20v ruosteinen pakosarja enää oikeen sovi kuvaan...
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Osta SP:ltä uusi (PCS) . Näkyy olevan vielä myynnissä uusi T3:sen pakosarja.Tomi9000T kirjoitti:Varman tuo vanha pakosarja menisi tehojen suhteen
Mutta kun vaihtaa Turbon ja kaikkea muuta niin ei tuo 20v ruosteinen pakosarja enää oikeen sovi kuvaan...
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Black satin vois olla ihan pätevä aine. Itse olen ajatellut maalata jossain välissä pakosarjan tuolla, tulis vähän fiksumman näköinen. 1100 celsiusta luvataan kestävän, että luulisi riittävän.Tomi9000T kirjoitti:Voiko tuollaista vakio-pakosarjaa ruostesuojata mitenkään ?
Millaiset lämmöt noissa liikkuu yleinsä ?
http://www.roadmachine.fi/excoat.html