Saab9000 Lexus valot
Saab9000 Lexus valot
Tietääkö kukaan mistä saa tonnariin ne sellaset hienot "lexus" takavalot? tai jos joku on niin taitava että osaa itse tuunata sinnepäin olevat takavalot. Eli kirkkaat takavalot.
Ja toinen asia... Mikä ajotietokoneessani on? Stereopiuhat otti maihin, käynnistin sen jälkeen auton niin ajotietokone näytti ihan ihme kuvioita näytöllä ja vilkutteli eri toimintoja. näytössä näkyy periaatteessa kaikki toiminnot samaan aikaan... jos ymmärrätte.
ja sitten bensa mittari nykii nollan ja todellisen bensamäärän välillä. nousee normaalisti bensamäärään asti mutta nykäisee samantien viisarin alas. tollee tekee kokoajan...
???????jelppamei???????
Ja toinen asia... Mikä ajotietokoneessani on? Stereopiuhat otti maihin, käynnistin sen jälkeen auton niin ajotietokone näytti ihan ihme kuvioita näytöllä ja vilkutteli eri toimintoja. näytössä näkyy periaatteessa kaikki toiminnot samaan aikaan... jos ymmärrätte.
ja sitten bensa mittari nykii nollan ja todellisen bensamäärän välillä. nousee normaalisti bensamäärään asti mutta nykäisee samantien viisarin alas. tollee tekee kokoajan...
???????jelppamei???????
No toi bensamittari teki aikasemmin itellä ihan samanlailla
irrotin mittariston liittimet ja pistin takaisin ja samaten tankin päällä olevan anturin liittimen.
Eli jompi kumpi oli ainakin mulla tehny löysää....

Eli jompi kumpi oli ainakin mulla tehny löysää....
Viimeksi muokannut Kipe_9000, Ma Touko 03, 2004 20:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
-
- "Hölösuu"
jara kirjoitti:Ja mulle kelpais kokopunaiset takavalot!![]()
Ne ei olis liian tuningit näin ikääntyneelle kaverille!!
Maalaa itse, minä en sitte tätä sulle kertonut

On olemassa ihan oikeata takavalomaalia, jolla saa läpikuultavan pinnan...
Maalaa vierekkäin, niin saat saman sävyn...
Ei se kaikkein laillisin vaihtoehto...

Minä tein edelliseen -88 9000 CC malliin kokopunaiset takavalot itse(helppo homma)
Hain motonetista " lasimaalia" pienissa spray purkissa, hion takavalot hioma paperilla ja teippasin punaiset osat piiloon ajattelin että jarruvaloista ja takavaloista tulee liiaan tummat. Sitten maalasin peruutus- ja pakkivalot tolla lasimaalilla. tämän jälkeen hion vielä hionolla hiekkapaperilla jonka jälkeen vedin ruiskulla kirkas lakan koko valojen päälle!
Tuli hienot ja kirkkaat
Ainoa miinus oli että peruutus valot olivat vaaleanpunaiset, vilkut olivat kyllä vilkkuessaan oranssit, kun vaihdoin dielä oranssit polttimot!
PS: Katsastus mies ei sanonut valoista mitään
!

Hain motonetista " lasimaalia" pienissa spray purkissa, hion takavalot hioma paperilla ja teippasin punaiset osat piiloon ajattelin että jarruvaloista ja takavaloista tulee liiaan tummat. Sitten maalasin peruutus- ja pakkivalot tolla lasimaalilla. tämän jälkeen hion vielä hionolla hiekkapaperilla jonka jälkeen vedin ruiskulla kirkas lakan koko valojen päälle!

Ainoa miinus oli että peruutus valot olivat vaaleanpunaiset, vilkut olivat kyllä vilkkuessaan oranssit, kun vaihdoin dielä oranssit polttimot!
PS: Katsastus mies ei sanonut valoista mitään

Saab 9-3 TTID Vector 2008