NG900T vm.96 ja speedparts steg2 pakoputki

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
TimoA
"Ruisku"
Viestit: 128
Liittynyt: Pe Elo 01, 2003 11:30
Paikkakunta: Laihia

NG900T vm.96 ja speedparts steg2 pakoputki

Viesti Kirjoittaja TimoA »

Satkun pakoputki alkoi röpöttämään ja kun on jo jonkin aikaa mielessä kummitellut tehojen nostaminen niin Speedpartsin steg2 vaikuttaisi mielenkiintoiselta vaihtoehdolta. Olisiko kuitenkin edullisempaa sijoittaa sama raha steg1 pakettiin ja johonkin muuhun puoliputki satsiin? Toisin sanoen: onko steg2 pakoputki 2850 kurnun väärtti?

Tehoero näyttäisi noiden kahden välillä olevan aika pieni, joten toisaalta ehjä vakioputkikin ajaisi asiansa. Edellyttäen tietysti, että mieli ei ala halajamaan lisätehoja.

-Timo-
Harrimatias
"Hölösuu"
Viestit: 1148
Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

Stage 3:n vain samantein :wink: Niin menee putki hyötykäyttöön... Jos sen vaihdat.
Saab 900 2.0t Cab -97
jsuomi
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Su Touko 09, 2004 19:17
Paikkakunta: Somero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jsuomi »

Aina tarvii olla iso putki et saaa komeet äänet ja äänelle kuuluu olla vastinetta konepuolella, joten stage3 kehään.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2221
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Viesti Kirjoittaja Hook »

Jos talous sallii ja tarkoitus pitää autoa pidempään, niin sitten ferritan täysrosterinen putkisto PCS:stä, jossa alkuosa 3" (+ racecat) ja loppuosa 2.5" vapaasti virtaavilla pöntöillä, eli äänet ovat hyvin hillityt, eikä tartte lahoamisen takia enää uusia.
Samalla sitten se stage 3 softa sisään, niin liikkuu taas :)

Edit.. Jos kyseessä og900, niin unohda edellinen yksityiskohtien osalta. Ko. juttu koskee vain ng900 ja 9k 94>
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
TimoA
"Ruisku"
Viestit: 128
Liittynyt: Pe Elo 01, 2003 11:30
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja TimoA »

Kyseessä NG900T -96 185hv

Kustannusten puolesta tuo steg2:n vaatima rahamäärä menee budjettiin. Lähinnä siis kiinnostaa voiko tuon rahamäärän käyttää jotenkin fiksummin kuin speedparts steg2:een sijoittamalla, kun se putki on kuitenkin ostettava.

Tehojen puolesta steg1/2 vaikuttaisi sopivalta arkikäyttöön ja homma toimisi ilman suurempia murheita vakiokokoonpanolla.


-Timo-
Vastaa Viestiin