Teknisten tietojen mukaan polttoainepumpun kapasiteetti (B201) 900cm3 / 30s minimi. Tarkoittaa siis reilu 100l tunnissa. Polttoainepumpun ilmoitettu minimituottokin riitäisi esim. neljälle reilu 400cc/min (sähkö)suuttimelle (DC 100%, k-jetin paineella). Laskemalla tai taulukosta katsomalla voi arvioida eri bsfc arvoilla mihinkä tehoihin tuolla bensamäärällä päästään. Sanoisin, että 300hv pitäisi riittää.
Mittasin joskus oman polttoainepumpun, tosin en muista enää kuinka paljon sain tuotoksi. Reilusti enemmän kuitenkin kuin ilmoitettu minimi. Kesällä pitäisi mittailla uudemman kerran mikä on kapasiteetti 3bar paineella.
1.1bar ahdoilla trim60 turbolla ilmaa liikkuu erilailla kuin vakiona, joten bensaakin tarvitaan. Mielestäni tässä tapauksessa olisi ihme, ellei lisäsuuttimen kautta tarvitsisi uittaa reilusti lisää bensaa koneeseen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Koita ruuvata PIC5:stä suutinta lisää auki ja katso muuttuuko seokset. Mittaa lisäksi pumpun tuotto vaikka varmuuden vuoksi, jos sattuu olemaan viallinen. Mittaus on helppo homma sopivalla letkulla.
edit: Onhan suuttimelle haaroitettu bensa oikeasta paikasta (ei paluulinjasta)?
Lisärikastimen rakentelusta T8:iin:
-Iso sähkösuutin, jolle bensansyötön saa haaroitettua esim. kylmäkäynnistys suuttimelta.
-Isolle sähkösuuttimelle jonkinlainen ohjaus. Karkea ratkaisu vaikkapa painekytkin, joka kytkee 12V jännitteen sähkösuuttimelle tietyn ahtopaineen ylittyessä.
-Ison sähkösuuttimen asennus esim. "turbo intercooler" putkeen.
Jos tuli kirjoitettua soopaa saa korjata
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)