Elikkäs, mulla on -92. Taitaa olla vain yks katti? Vai minkäs ikäisissä tuli tuo tupla kat?
Edit: Montakos pönttöö ootte ite tehtyihin katittomiin putkiin laittanu, ettei naapuri kunnassa herätä kaasuttaessa. Itse en juuri lisää ääniä haluis (taitaa olla mahdotonta), vaan suoritus kykyä.
Kannattaako 3" down pipe?
Kahdella mahdollisimman isolla ajattelin kokeillaSabo kirjoitti:Elikkäs, mulla on -92. Taitaa olla vain yks katti? Vai minkäs ikäisissä tuli tuo tupla kat?
Edit: Montakos pönttöö ootte ite tehtyihin katittomiin putkiin laittanu, ettei naapuri kunnassa herätä kaasuttaessa. Itse en juuri lisää ääniä haluis (taitaa olla mahdotonta), vaan suoritus kykyä.

Turbo vaikuttaa melun osalta myös vaimentavasti. Jos vertaan vanhaa vapaasti hengittävää Opelia kahdella simonsin 2" pöntöllä (lisäsin kolmannen) ja velipojan vanhaa ysitonnista JT:n 3 tuuman kahdella pöntöllä varustettu katitonta 9000:sta versiota, niin Opelin äänet oli huomattavasti kovemmat. Kolmella pöntöllä Opel oli saman tasoinen ääniltään kuin tonnari.

Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Mä laitoin tänään koko 3" JT:n kiinni ja sen jälkeen automaatin ja moottorin välinen kommunikointi taisi vähän seota toimii ihan kummasti. Mutta tarkoitus oli vaihtaa kyllä boxikin, mutta sattuneesta syystä se jäi tältä päivältä. Että en ainakaan automaattiin vaihtaisi koko putkea. Ehkä vain sen downpipen.
9-3.1972