Kannattaako 3" down pipe?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Sabo
"Hölösuu"
Viestit: 1048
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 21:52
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Sabo »

Elikkäs, mulla on -92. Taitaa olla vain yks katti? Vai minkäs ikäisissä tuli tuo tupla kat?

Edit: Montakos pönttöö ootte ite tehtyihin katittomiin putkiin laittanu, ettei naapuri kunnassa herätä kaasuttaessa. Itse en juuri lisää ääniä haluis (taitaa olla mahdotonta), vaan suoritus kykyä.
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

Sabo kirjoitti:Elikkäs, mulla on -92. Taitaa olla vain yks katti? Vai minkäs ikäisissä tuli tuo tupla kat?

Edit: Montakos pönttöö ootte ite tehtyihin katittomiin putkiin laittanu, ettei naapuri kunnassa herätä kaasuttaessa. Itse en juuri lisää ääniä haluis (taitaa olla mahdotonta), vaan suoritus kykyä.
Kahdella mahdollisimman isolla ajattelin kokeilla :D , mutta täytyy lisätä vielä yksi, jos äänet tulevat liian koviksi. Hapokas putki kaikuu pikkuisen enemmän kuin normaali. Ainakin hapokkaalla alkuosalla turbon vihellys kasvoi :twisted: mukavasti.

Turbo vaikuttaa melun osalta myös vaimentavasti. Jos vertaan vanhaa vapaasti hengittävää Opelia kahdella simonsin 2" pöntöllä (lisäsin kolmannen) ja velipojan vanhaa ysitonnista JT:n 3 tuuman kahdella pöntöllä varustettu katitonta 9000:sta versiota, niin Opelin äänet oli huomattavasti kovemmat. Kolmella pöntöllä Opel oli saman tasoinen ääniltään kuin tonnari. :P
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

Jatkoa..

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

Ysitonniset on kaikki yhdellä katilla... :lol:
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Sabo
"Hölösuu"
Viestit: 1048
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 21:52
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Sabo »

Eli katti surutta pois ja katsastukseen takas.
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Mä laitoin tänään koko 3" JT:n kiinni ja sen jälkeen automaatin ja moottorin välinen kommunikointi taisi vähän seota toimii ihan kummasti. Mutta tarkoitus oli vaihtaa kyllä boxikin, mutta sattuneesta syystä se jäi tältä päivältä. Että en ainakaan automaattiin vaihtaisi koko putkea. Ehkä vain sen downpipen.
9-3.1972
Vastaa Viestiin