Onko kaikilla maptunin boxin....
Onko kaikilla maptunin boxin....
hankkineilla stegestä riippumatta tullu lappu jossa kehoitetaan menemään merkki huoltoon boxia "avaamaan". Toi mun laatikko on steg3 ja takana oli lisämerkintä automaatti, olisiko softassa jotain pientä mikä säästää laatikkoa vaihtohetkellä. Boxi on ihan siis uusi käyttämätön.
Toinen kyssäri.
Jos kone ei käynnisty laitanko boxin uudelleen maptunille vai käynkö tecin äärellä jossain huollossa?
Paljon ne muuten ottaa tosta "avaamisesta"?
TRIONIC 5
Toinen kyssäri.
Jos kone ei käynnisty laitanko boxin uudelleen maptunille vai käynkö tecin äärellä jossain huollossa?
Paljon ne muuten ottaa tosta "avaamisesta"?
TRIONIC 5
9-3.1972
J-P (Maptun fi) kirjoitti:
Jos on niin lähetitkö maptunille ECUn numerot? Jos et ei käynnisty suoraan, vaan vaatii TECH:n apua.
Eli, onko sulla käynnistyksen esto?Trionic 5 käynistyy aina suoraan boksin vaihdon jälkeen, jos auto ei ole
varustettu tehdasasenteisella käynninestolla. Mutta jos haluaa itse vaihtaa
ohjainlaitteen niin lähettämällä vakio ohjainlaitteen numero tiedot niin voimme toimittaa boksin samoilla tiedoilla, jolloin auton pitäisi käynistyä udella ohjainlaitteella suoraan.
Jos on niin lähetitkö maptunille ECUn numerot? Jos et ei käynnisty suoraan, vaan vaatii TECH:n apua.
500whp.net member
500whp.net member
Yleensä TECHin käytöstä on veloitettu 10-20E paikasta riippuen. Jos käy hyvä tuuri niin ei maksa mitään.se93tbo kirjoitti:Joo mä laitoin kaikki numerot mitä boxista löyty, mutta äsken se selvisi ei toimi täytyy käydä avaan se. Ja on käynnistyksenesto.
TOIMII![]()
paljonkohan moinen maksaa?
500whp.net member
500whp.net member
Joo tää mun saapas on T5 "punaista" kannessa.
Tohon techaamiseen sen verran mun osalta että, avataan nyt toi stage3 ja kun auto menee myyntiin vaihdetaan vakio ja koodataan taas ellei uusi omistaja toisin halua.
Tohon techaamiseen sen verran mun osalta että, avataan nyt toi stage3 ja kun auto menee myyntiin vaihdetaan vakio ja koodataan taas ellei uusi omistaja toisin halua.

Viimeksi muokannut se93tbo, Ke Touko 05, 2004 09:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3.1972
Jooop.
Puolentunnin työn ne siitä veloittaa yleensä Metro-Autossa.
Sano että riippuu vähän mikä siellä on mutta mehän se jo tiedetäänkin ja kerrotaan niille.
Ei se ole kuin pikainen käynti ja pari kymppii. SO WHAT
Pienempi vaiva kuin alkaa lähettelemään boxia ympäri maailmaa.
Nyt on auki 6.5
Puolentunnin työn ne siitä veloittaa yleensä Metro-Autossa.
Sano että riippuu vähän mikä siellä on mutta mehän se jo tiedetäänkin ja kerrotaan niille.
Ei se ole kuin pikainen käynti ja pari kymppii. SO WHAT

Pienempi vaiva kuin alkaa lähettelemään boxia ympäri maailmaa.

Nyt on auki 6.5
9-3.1972