Vmaileri?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Vmaileri?

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Onko kellään kokemuksia tästä persdyno ohjelmasta? Itsellä on se testausvaiheessa,ja olisi mielenkiintoista tietää kuinka tarkka laitos on.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
jsuomi
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Su Touko 09, 2004 19:17
Paikkakunta: Somero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jsuomi »

Erittäin kiinostavanan näköinen kapistus, näyttää aika selvältä ja helppokäyttöiseltä. Mistäs tommosen anturin saa, saaks niit tilattuu vai mitä.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Ostat jonkun halvan fillari-nopeusmittarin, siitä magneetti + anturi.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Jope kirjoitti:Ostat jonkun halvan fillari-nopeusmittarin, siitä magneetti + anturi.
Biltemasta 6.5eur,ja toimii.Ostin kaksi,toinen tulee nopeusmittariksi.Sain ohjelman piirtämään käyrääkin jo,ylihuomenna hardikset autoon kiinni ja testailemaan.

Tähänmennessä kustannukset 6.5eur(mittari ja anturat)+2.5eur(mikrofoni josta sain liittimen ja pitkän johdon.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Millaiseen ratkaisuun päädyit anturin ja magneetin kiinnityksessä? Kaksipuolinen teippi? Nippuside?
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Jope kirjoitti:Millaiseen ratkaisuun päädyit anturin ja magneetin kiinnityksessä? Kaksipuolinen teippi? Nippuside?
Testailin siis pöydällä sitä.Todennäköisesti magneetti tulee kuumaliimalla ja anturi nippusiteillä.Ei ainakaan bilteman kamat tunnu olevan kovinkaan ranttuja anturin ja magneetin ilmavälistä.Sentistä milliin toimi ainakin,antaa vähän vapautta kiinnitys tyyleille.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Jooh.. Tuo magneetti tuskin edes hirveästi vaikuttaa pyörän tasapainotukseen. ;-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Jope kirjoitti:Jooh.. Tuo magneetti tuskin edes hirveästi vaikuttaa pyörän tasapainotukseen. ;-)
Totta kai vaikuttaa,mutta toi pömpeli vatkaa muutenkin ku tehosekoitin,niin siitä ei ainakaan tärinät lisäänny. :wink:
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24619
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

pölykapseliin vasta anturi ja jarrusatulaan toinen. molemmat irrotettavaksi. pöläri pyörii renkaan mukana.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

nalleolut kirjoitti:pölykapseliin vasta anturi ja jarrusatulaan toinen. molemmat irrotettavaksi. pöläri pyörii renkaan mukana.
Mulle tulee kiinteä asennus,mutta toi pöläriin kiinnitys oli ihan hyvä idea,kehitellään.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Vastaa Viestiin