Varmaan vaan yli-innokas hitsari...f-19 kirjoitti:Mietityttää että miksi muutamat risteävät putket on hitsattu keskenään yhteen, tai miksi ei olisi? Mitä ratkaisulla voittaa? Onko jotain kokemuksia jollain jostain?

Näin se vain on ,että harjoittelemalla kehittyyy. Tohon 10 minniin sisältyy jo pensselin puhdistus vai mitä?saapasi kirjoitti:Mulla on pakosarja, turbo, ilmastoinnin kompura ja metalliosia tolla vedetty ja hyvännäköset on. 6-7€ semmonen pikkupurkki oli K-raudassa. Samaa sarjaa se musta, jolla on vähän kantta paikkailtu, mutta se ei kestä punahehkuun asti. Mandariinissa (T25) hyvin pysyny viimekesän alusta asti, mutta pakosarjassa parissa kohtaa hilseilee. Pohjat putsattu teräsharjalla. Pitänee kerran pari vuodessa maalata, mutta eihän tuo mitään juurikaan maksa ja helppoa on. Ekalla kerralla taiteilin puol tuntia, mutta toisella onnistuin jo alle 10min. Oli muuten kivaa näpertää ohkasella siveltimellä noita paikkoja93t sport kirjoitti:Tota koitin etsiä mutta tähän hätään en saanut mistään
http://www.maalilinja.fi/tuotetiedot/te ... maali.html
AM kirjoitti:Varmaan vaan yli-innokas hitsari...f-19 kirjoitti:Mietityttää että miksi muutamat risteävät putket on hitsattu keskenään yhteen, tai miksi ei olisi? Mitä ratkaisulla voittaa? Onko jotain kokemuksia jollain jostain?
Grygerillä on periaatteet hallussa,yritystä on ainakin kovasti.Saumat melkeinpä yhtä huonoja kun omissa turailuissa.Hane_81 kirjoitti: kuuleman mukaan juurikin vain yli-innokas. Amatöörin tekele ja varmasti myös toiminnaltaan huono. Pahoja katseita tulee keräämään ns. parempien hitsaajien silmissä tuollainen.
Hans lähetti terveiset foorumin silkkihanskoille
Samaa mieltä kanssasi että saumat aika huonoja. Projektikuvia katsellessani kävi kuitenkin ilmi ettei saumoja juurikaan sarjan paikallaan ollessa näy joten hyvillä mielin voi Hans peltiään avata nissani-miehille CityMarketin parkissa(belgialaista nimeä en kaupalle tiedä)! Muuten saumat ovat Kruegerin mukaan pitäviä ja kestäviä..Suppari kirjoitti: Grygerillä on periaatteet hallussa,yritystä on ainakin kovasti.Saumat melkeinpä yhtä huonoja kun omissa turailuissa.
Mitäs Grygerillä on suunnitteilla tuon käärmeenpesän kaveriksi?
Tekikö Hans ''V-railon'' ennen hitsausta,vai jättikö hän vain pienehkön ilmavälin putkiin?Näkymättömiin hiotut saumat ovat ystäväni Fransisco Mymmellmanin mukaan melko kovilla,elleivät ole sitten tingq hitsauksella sulatellut.Millä hän on päällystänyt/aikoo päällystää sarjan?Hane_81 kirjoitti:
Samaa mieltä kanssasi että saumat aika huonoja. Projektikuvia katsellessani kävi kuitenkin ilmi ettei saumoja juurikaan sarjan paikallaan ollessa näy joten hyvillä mielin voi Hans peltiään avata nissani-miehille CityMarketin parkissa(belgialaista nimeä en kaupalle tiedä)! Muuten saumat ovat Kruegerin mukaan pitäviä ja kestäviä..
Kaveriksi sarjalle on kuuleman mukaan tulossa jokin Homslet XXX35 (tai joku vastaavan kuuloinen ahdin...) Pitää kysellä Hansilta tarkemmin illalla kun hän soittelee taas![]()
Eräästä kuvasta havaitsin juurikin tuon kyseisen "V-railon" putkissa eli sellaista menetelmää hän on käyttänyt. Myöskin yhdestä kuvasta havaitsin että saumat eivät täysin "piilossa" ole vaan pieni patti on havaittavissa n. 300 kertaisella suurennoksella. Sarjan lujuuteen en kantaa osaa ottaa, tiedossa on kuitenkin että erittäin vahvat tukirakenteet ovat valmisteilla.Suppari kirjoitti: Tekikö Hans ''V-railon'' ennen hitsausta,vai jättikö hän vain pienehkön ilmavälin putkiin?Näkymättömiin hiotut saumat ovat ystäväni Fransisco Mymmellmanin mukaan melko kovilla,elleivät ole sitten tingq hitsauksella sulatellut.Millä hän on päällystänyt/aikoo päällystää sarjan?
Hän ei siis ahtimesta päätellen tavoittele mitään oikeita hevosvoimia,vaan ajatteli tukkia modernin moniventtiili moottorin?Reissulla paikalliseen citymarkettiin tuo on varmaan ihan kiva,mihinkään vakavampaan tuosta tuskin on.Biltemasta saa hyviä KKR turboja ''tuunaukseen'' jotka Fransisco on todennut hyviksi.Minkäköhän kokoisella pesällä Hans on ahtimensa varustanut?