Pakosarjan teko?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
AM
"Ruisku"
Viestit: 138
Liittynyt: Su Marras 02, 2003 18:04
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja AM »

f-19 kirjoitti:Mietityttää että miksi muutamat risteävät putket on hitsattu keskenään yhteen, tai miksi ei olisi? Mitä ratkaisulla voittaa? Onko jotain kokemuksia jollain jostain?
Varmaan vaan yli-innokas hitsari... :roll:
Saab 9-5 Aero MY01
AnttiR
"Hirsch"
Viestit: 979
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2005 23:39
Paikkakunta: H:ki

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

saapasi kirjoitti:
93t sport kirjoitti:Tota koitin etsiä mutta tähän hätään en saanut mistään
http://www.maalilinja.fi/tuotetiedot/te ... maali.html
Mulla on pakosarja, turbo, ilmastoinnin kompura ja metalliosia tolla vedetty ja hyvännäköset on. 6-7€ semmonen pikkupurkki oli K-raudassa. Samaa sarjaa se musta, jolla on vähän kantta paikkailtu, mutta se ei kestä punahehkuun asti. Mandariinissa (T25) hyvin pysyny viimekesän alusta asti, mutta pakosarjassa parissa kohtaa hilseilee. Pohjat putsattu teräsharjalla. Pitänee kerran pari vuodessa maalata, mutta eihän tuo mitään juurikaan maksa ja helppoa on. Ekalla kerralla taiteilin puol tuntia, mutta toisella onnistuin jo alle 10min. Oli muuten kivaa näpertää ohkasella siveltimellä noita paikkoja :)
Näin se vain on ,että harjoittelemalla kehittyyy. Tohon 10 minniin sisältyy jo pensselin puhdistus vai mitä?
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

AM kirjoitti:
f-19 kirjoitti:Mietityttää että miksi muutamat risteävät putket on hitsattu keskenään yhteen, tai miksi ei olisi? Mitä ratkaisulla voittaa? Onko jotain kokemuksia jollain jostain?
Varmaan vaan yli-innokas hitsari... :roll:

kuuleman mukaan juurikin vain yli-innokas. Amatöörin tekele ja varmasti myös toiminnaltaan huono. Pahoja katseita tulee keräämään ns. parempien hitsaajien silmissä tuollainen.

Hans lähetti terveiset foorumin silkkihanskoille :D
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Hane_81 kirjoitti: kuuleman mukaan juurikin vain yli-innokas. Amatöörin tekele ja varmasti myös toiminnaltaan huono. Pahoja katseita tulee keräämään ns. parempien hitsaajien silmissä tuollainen.

Hans lähetti terveiset foorumin silkkihanskoille :D
Grygerillä on periaatteet hallussa,yritystä on ainakin kovasti.Saumat melkeinpä yhtä huonoja kun omissa turailuissa.

Mitäs Grygerillä on suunnitteilla tuon käärmeenpesän kaveriksi?
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

Suppari kirjoitti: Grygerillä on periaatteet hallussa,yritystä on ainakin kovasti.Saumat melkeinpä yhtä huonoja kun omissa turailuissa.

Mitäs Grygerillä on suunnitteilla tuon käärmeenpesän kaveriksi?
Samaa mieltä kanssasi että saumat aika huonoja. Projektikuvia katsellessani kävi kuitenkin ilmi ettei saumoja juurikaan sarjan paikallaan ollessa näy joten hyvillä mielin voi Hans peltiään avata nissani-miehille CityMarketin parkissa(belgialaista nimeä en kaupalle tiedä)! Muuten saumat ovat Kruegerin mukaan pitäviä ja kestäviä..

Kaveriksi sarjalle on kuuleman mukaan tulossa jokin Homslet XXX35 (tai joku vastaavan kuuloinen ahdin...) Pitää kysellä Hansilta tarkemmin illalla kun hän soittelee taas :D :D
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Mää muistelin, että ahtimena olisi hyvin tasapainossa oleva T25/T04 hybridi 8O.
Foxbody turbo
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Hane_81 kirjoitti:
Samaa mieltä kanssasi että saumat aika huonoja. Projektikuvia katsellessani kävi kuitenkin ilmi ettei saumoja juurikaan sarjan paikallaan ollessa näy joten hyvillä mielin voi Hans peltiään avata nissani-miehille CityMarketin parkissa(belgialaista nimeä en kaupalle tiedä)! Muuten saumat ovat Kruegerin mukaan pitäviä ja kestäviä..

Kaveriksi sarjalle on kuuleman mukaan tulossa jokin Homslet XXX35 (tai joku vastaavan kuuloinen ahdin...) Pitää kysellä Hansilta tarkemmin illalla kun hän soittelee taas :D :D
Tekikö Hans ''V-railon'' ennen hitsausta,vai jättikö hän vain pienehkön ilmavälin putkiin?Näkymättömiin hiotut saumat ovat ystäväni Fransisco Mymmellmanin mukaan melko kovilla,elleivät ole sitten tingq hitsauksella sulatellut.Millä hän on päällystänyt/aikoo päällystää sarjan?

Hän ei siis ahtimesta päätellen tavoittele mitään oikeita hevosvoimia,vaan ajatteli tukkia modernin moniventtiili moottorin?Reissulla paikalliseen citymarkettiin tuo on varmaan ihan kiva,mihinkään vakavampaan tuosta tuskin on.Biltemasta saa hyviä KKR turboja ''tuunaukseen'' jotka Fransisco on todennut hyviksi.Minkäköhän kokoisella pesällä Hans on ahtimensa varustanut?
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

Suppari kirjoitti: Tekikö Hans ''V-railon'' ennen hitsausta,vai jättikö hän vain pienehkön ilmavälin putkiin?Näkymättömiin hiotut saumat ovat ystäväni Fransisco Mymmellmanin mukaan melko kovilla,elleivät ole sitten tingq hitsauksella sulatellut.Millä hän on päällystänyt/aikoo päällystää sarjan?

Hän ei siis ahtimesta päätellen tavoittele mitään oikeita hevosvoimia,vaan ajatteli tukkia modernin moniventtiili moottorin?Reissulla paikalliseen citymarkettiin tuo on varmaan ihan kiva,mihinkään vakavampaan tuosta tuskin on.Biltemasta saa hyviä KKR turboja ''tuunaukseen'' jotka Fransisco on todennut hyviksi.Minkäköhän kokoisella pesällä Hans on ahtimensa varustanut?
Eräästä kuvasta havaitsin juurikin tuon kyseisen "V-railon" putkissa eli sellaista menetelmää hän on käyttänyt. Myöskin yhdestä kuvasta havaitsin että saumat eivät täysin "piilossa" ole vaan pieni patti on havaittavissa n. 300 kertaisella suurennoksella. Sarjan lujuuteen en kantaa osaa ottaa, tiedossa on kuitenkin että erittäin vahvat tukirakenteet ovat valmisteilla.

Sarjan päällystyksestä ei täyttä varmuutta vielä eilen illalla ollut Hansin kans puhellessa, mutta maalaus ainakin on kuvioissa mukana.

Oikeista hevosvoimista minä en tiedä mitään eikä mr. Kruegerillakaan ollut siihen mitään sanottavaa kuin asiaa häneltä tekstiviestillä kysyin. Uskoi kuitenkin että paikalliseen essonbaariin autolla tullaan ehtimään ihan kivasti. Pakopesässä oli stanssattu numero 14 eli tämä varmaan meinaa ahtimen ikää? :D

Fransisco on viisas mies.
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Vastaa Viestiin