Onko kukaan täällä vielä ehtinyt tuollaista Trionic T5:sta og satkuun rakentelemaan? Ruotsissahan noita jo löytyy.
Itsellä tuollainen projekti tässä menossa ja helpottaisi kummasti jos joku osaisi antaa vähän vinkkiä, jos ongelmia tulee.
Og 900 + Trionic T5
Og 900 + Trionic T5
Saab 9-5 Aero MY01
Re: Og 900 + Trionic T5
Ei tietoa täällä, mutta postasin jonkun aikaa sitten jutun jossa T7 oli upotettu satkuun. Keskustelu löytyy saabscenen foorumistaAM kirjoitti:Onko kukaan täällä vielä ehtinyt tuollaista Trionic T5:sta og satkuun rakentelemaan? Ruotsissahan noita jo löytyy.
Itsellä tuollainen projekti tässä menossa ja helpottaisi kummasti jos joku osaisi antaa vähän vinkkiä, jos ongelmia tulee.
http://www.saabscene.co.uk/cgi-bin/ulti ... 000746;p=0
Saattaa olla hyvä kontakti jos tulee ongelmia.
500whp.net member
500whp.net member
Re: Og 900 + Trionic T5
Olen ollutkin yhteyksissä tuon Ericin kanssa.Vigge kirjoitti:Ei tietoa täällä, mutta postasin jonkun aikaa sitten jutun jossa T7 oli upotettu satkuun. Keskustelu löytyy saabscenen foorumista
http://www.saabscene.co.uk/cgi-bin/ulti ... 000746;p=0
Saattaa olla hyvä kontakti jos tulee ongelmia.
Hänhän siis on laittanut T7 (9-5/ 2000- 9-3) kannen og900:een -ei siis Trionic T7:aa. Sytkänä hänen kulkineessaan on DI+APC ja ruiskuna LH2.2.
Mitä noiden kansien virtauksiin tulee, niin mielestäni ero B202 ja B212 kansien välillä on niin merkityksetön, että itse en moista konversiota lähtisi tekemään. Hyöty suhteessa rahan kulutukseen todella huono! Tuo T7 kansi jo virtaakin huomattavasti paremmin kuin B202 tai B212 kannet, mutta on paljon vaikeampi sovittaa paikalleen -joskaan ei mahdoton.
Saab 9-5 Aero MY01
Jep jep, niimpä näyttää että konversio kattaa vain kannen.
Ainoa asia mikä minulle tulee mieleen on softa, josta homma voi jäädä kantamaan. Paras olisi tietysti ajaa auto ruotsiin jollekkin viripajalla ja mapata ECUun custom softa. Tästä seuraa kyllä jonkun verran kuluja, mutta mitä sitä ei autonsa eteen tekisi.
Oletko muuten kysellyt viripajoista, mitkä ovat heidän mahdollisuudet?
Ainoa asia mikä minulle tulee mieleen on softa, josta homma voi jäädä kantamaan. Paras olisi tietysti ajaa auto ruotsiin jollekkin viripajalla ja mapata ECUun custom softa. Tästä seuraa kyllä jonkun verran kuluja, mutta mitä sitä ei autonsa eteen tekisi.
500whp.net member
500whp.net member
Kyllä tuon varmasti saa toimimaan (lue käymään) ihan tonnarin tai 9-3:sen softalla, mutta parasta mahdollista toimintaa turha edes haaveilla.Vigge kirjoitti:Jep jep, niimpä näyttää että konversio kattaa vain kannen.
Olen ollut tuonne lahden toiselle puolelle (Maptun&SQR) yhteydessä ja custom softa olisi tarkoitus laittaa kunhan se aikaa tulee. No eipä tuo matka tuonne Ruotsiin paljoa maksa ja muutenkin siellä tulee silloin tällöin poikettua.
Saab 9-5 Aero MY01