ja olis kiva saada konkareilta tietoa että onko mitä kaikkea
tehtävissä että tulis potkua lisää?
oon vielä pikkasen pihalla näistä jutuista
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Kysy joltain elektroniikkagurulta että tekis kiekkasignaalin väliin filtterin niin että boksi luulee esim. 6000rpm jälkeen ettei kone kierrä kovempaa vaikka todellisuudessa konetta kierrätetään enemmän. Nyt en sitten tiedä säätääkö boksi ennakkoa enään noilla kierroksilla mutta jos sitä ei tartte muuttaa 6000 jälkeen niin tää systeemi vois toimiaASTech kirjoitti:Mulla on vastaava kone tarkoitus virittää, mutta isona ongelmana on kierroksenrajoitin. Kyseessä on kilpa-auto ja säännöstö määrää käytettäväksi orkkisboxia.
Sen, kun joku osaisi ottaa pois tai siirtää kauaksi alkuperäiseltä paikaltaan.
Mitä se tekee suuttimien aukioloajalle? Linkittyykö kierroslukusignaaliin, vai onko silloin jo maksimit muutenkin?hasha kirjoitti:Kysy joltain elektroniikkagurulta että tekis kiekkasignaalin väliin filtterin niin että boksi luulee esim. 6000rpm jälkeen ettei kone kierrä kovempaa vaikka todellisuudessa konetta kierrätetään enemmän. Nyt en sitten tiedä säätääkö boksi ennakkoa enään noilla kierroksilla mutta jos sitä ei tartte muuttaa 6000 jälkeen niin tää systeemi vois toimiaASTech kirjoitti:Mulla on vastaava kone tarkoitus virittää, mutta isona ongelmana on kierroksenrajoitin. Kyseessä on kilpa-auto ja säännöstö määrää käytettäväksi orkkisboxia.
Sen, kun joku osaisi ottaa pois tai siirtää kauaksi alkuperäiseltä paikaltaan.
mikään ei ole järkevää taikka edullista jos puhutaan virittämisestä.. ja varsinkin jos kyseessä on turbottonee kirjoitti:olisikohan järkevämpää/edullisempaa jälkiasentaa turbo tuohon koneeseen vai osataa koko turbomoottori?