mistä softa potulle
mistä softa potulle
sain täälä 2kk sitten hyviä vinkkejä tonnariini-96 2,3 potun ja 3kat asennuksen jälkeen,että pitäis laittaa softapäivitys,630suuttimet ja3mab. mutta mistä saa toimivan paketin? pro-car cervise ja trolli eivät myy potulle sopivaa ja mabtunilta ei tullut toimivaa(chek engine valo palaa ja joutokänti vaeltelee alle 2000 ja nykii ja on väännötön ja ei uskalla kokeilla kaasu pohjassa kun röpöttää sielläkin). olen nyt ajannut nykivällä autolla työmatkat yli kuukauden ja mabtunnilta ei tule toista boksia vaikka olen monesti tiedustellut. siispä löytyykö jostain muulta softa vaiko pitääkö pottu vaihtaa vakioahtimeen ja unohtaa viritykset. 

Re: mistä softa potulle
Kas vaan, mäkin sain n. kolme viikkoa sitten maptunilta potulle ja 630 suuttimille checkenginevalolla varustetun vähemmän toimivan ecun. Eipä kuulu boksia mullekkaan vaikka on kovasti korjattua ecua luvattu toimittaa. Selityksinä odotteluun on ollut viikon reissu ja nyt on kuulemma ecut loppu...iska64 kirjoitti:mabtunilta ei tullut toimivaa(chek engine valo palaa ja joutokänti vaeltelee alle 2000 ja nykii ja on väännötön ja ei uskalla kokeilla kaasu pohjassa kun röpöttää sielläkin). olen nyt ajannut nykivällä autolla työmatkat yli kuukauden ja mabtunnilta ei tule toista boksia vaikka olen monesti tiedustellut. siispä löytyykö jostain muulta softa vaiko pitääkö pottu vaihtaa vakioahtimeen ja unohtaa viritykset.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10